מבוסס על סיפור אמיתי

19/09/2015 621 צפיות אין תגובות

הקדמה:
אני רושמת את הסיפור הזה לא כדי שתשפטו אותי, אלא כדי לפתוח את הלב בפניי אלו שלא מודעים למצבים כאלו. אני קראתי כל מיני כתבות באינטרנט כדי להבין האם זה נורמלי, טבעי או אפילו זמני. ישנם מלא בנות שמרגישות ככה ואני ראיתי את זה שם. אני לא מדברת על נטייה מינית או משהו כזה. אין לי שם לסיפור כי הוא עדיין מתרחש. אני כל  פעם שיהיה משהו אני אכתוב כדי לפרוק את ליבי. המטרה היא להראות לבנות שלא מסוגלות להבין מדוע הן מרגישות ככה לדעת שהן לא לבד ושזה טבעי!
אני אדבר בשמי כי הסיפור בעצם קרה לי…
אני תלמידה בכיתה י'. התרגשתי נורא להתחיל את הכיתה הזאת. אני נורא רציתי להיות בכיתה י! זו תחילתה של תקופה חדשה וגם תחילתה של השנה הראשונה שלי  בתיכון!
אני באמצע גיל ההתבגרות וההורמונים שלי בשמיים! חח..
הגעתי לתיכון בהתרגשות שיא וראיתי את כל החברים שלי שלא ראיתי חודשיים.
דברנו על כל הדברים שקרו לנו בחופש ואיזה כיף זה להיות בתיכון למרות שזו רק ההתחלה..
המחנכת שלנו הגיעה והצגנו את עצמנו אליה והיא אלינו.
בסופו של יום נפרדנו וסיפרתי לאמא שלי איזה כיף היה!
ביום השני ללימודים התרגשתי לא פחות מאתמול.
חלק מהמורים היו סופר נחמדים ומצחיקים וחלק היו פשוט מכשפות!!!
היו לנו 5 מורים ו- 10 מורות.
הכרנו את כולם בשבוע.
יום אחד כשהגיע עומר המורה למדעים הבנתי משהו כשרק ראיתי את פניו החלקות עם זיפים מסודרים, ראיתי את שיערו האחיד ואת גופו החטוב מה שגם ראיתי את ידו שעונדת טבעת נישואין, הבנתי שאני מרגישה משהו עוד לפני שהוא דיבר איתנו בכלל…
הוא אחד מן המורים הנחמדים והמצחיקים.
וכמובן שהוא מלד ממש טוב כי בשנה שעברה הייתה לנו מורה שלא לימדה טוב וכולם הוציאו אצלה נכשל!
אבל המורה הזה שונה הוא מסביר טוב ואם אני לא מבינה אז הוא ישר יעזור לי להבין.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך