רציתי למות!
פאקינג שלוש וחצי שעות של מתמטיקה וכתבתי 10 עמודים!!!

מבחן במתמטיקה

03/05/2013 678 צפיות 4 תגובות
רציתי למות!
פאקינג שלוש וחצי שעות של מתמטיקה וכתבתי 10 עמודים!!!

היום עשיתי מבחן גדול במתמטיקה של שלוש וחצי שעות רצוף (אפשר למות מזה!) ובכללי כל הכיתה שלי עשתה אותו לפני יומיים אבל לא באתי לבית ספר באותו יום אז עשיתי אותו היום בכיתה עם עוד 12 ילדים מ-יא' 10 שהתכוננו לבגרות שלהם במתמטיקה.
אז זה היה ככה:
ילד מ-יא' עשה אפג'י ואמרתי לו לבריאות והוא אמר לי תודה וככה זה היה איזה 50 פעם ב10 דקות עד שאיזה ילד אחר מיא' התחרפן וצעק "עוד אפג'י אחד שלך אני שובר לך את האף ואת תסתמי כבר עם הלבריאות הזה!" ואמרתי לו "שקט, אתה מפריע לכולם ללמוד ולי לעשות מבחן" והוא אמר "למה מה יעשו לי אם אני יפריע לך?" והמורה שהיא מתה עלי ישר אמרה "שיר מי מפריע לך לעשות מבחן אני יטפל בו?", הוצאתי לו לשון כמו ילדה קטנה והוא הוציא גם לי לשון, וזהו כל שאר המבחן עבר בשקט…. :)


תגובות (4)

חחחחחחחח מקווה שהלך לך טוב :-) תמשיכייי בסיפור שלךךךך

03/05/2013 03:55

אבל אני לא מצליחה, אין לי רעיונות להמשך… :(

03/05/2013 04:08

ח……… דרך הגב יש מבחן ביא שמגיע ל4 וחצי שעות (הולכים אליו עם חיתול… )

03/05/2013 04:11

וואו סיוט ,מתמתקיה זה שלוש וחצי שעות עם תוספת זמן ולשון זה 4 עם תוספת זמן! אבל זה בקטנה אצלנו בבצפר עושים את כל הבגרות באנגלית באותו יום זה בין חמש לשש שעות ,לא כולל הפסקות..

03/05/2013 09:51
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך