Liattoty
קטע קצרצר על מה שעובר לי בראש.. לאחרונה אני מאוכזבת מאוד מהכתיבה שלי, בגלל זה אני לא כותבת הרבה. אשמח לביקורת בונה :)

מבטים.

Liattoty 22/07/2015 798 צפיות 4 תגובות
קטע קצרצר על מה שעובר לי בראש.. לאחרונה אני מאוכזבת מאוד מהכתיבה שלי, בגלל זה אני לא כותבת הרבה. אשמח לביקורת בונה :)

מבטים של אנשים מפחידים אותי. העיניים הגדולות שלהם, האישונים שמשקיפים אותי. הם רודפים אותי. אי אפשר לברוח מהם, לא משנה אם אשפיל מבט או אתרכז במשהו אחר, המבטים ידקרו אותי בשביל התייחסות.
הם סוקרים את המראה שלי, רגליים שעירות ורזות, ציפורניים ארוכות בכפות הרגליים, שיער מנופח, רזון מבהיל. לפעמיים אנשים שולחים לי מחשבות על המראה שלי וזה צורב. הם שולחים לי את המחשבות בעזרת המבטים.
אחד החלומות שלי הוא שאני אהיה מישהו שלא תתייחס למבטים, שהם לא יזיזו לה. האנשים האלה עם הביטחון העצמי הגבוה, שאוהבים את עצמם ולא אכפת להם שאחרים לא. אנשים שרוצים לבלוט, שהם ניזונים ממבטים של אחרים ולא ניזוקים מהם.
אישה כזאת אני רוצה להיות, יום אחד המבטים יעזרו לי. בזה אני רוצה להאמין.


תגובות (4)

פשוט שפכת את המחשבות שלך על דף והיית גלויה מאוד. נפתחת וזה אפשרי להיפתח פה כי אף טחד לא יודע מי את. זה היה יפה אבל היה חסר איזה משהו. אולי טוויסט בעלילה או אולי משהו שיגרום לי אישית יותר להתעניין. כי איבדתי את החשק להמשיך באמצע אבל בכול זאת סיימתי לקרוא.

22/07/2015 19:50

את כותבת ממש יפה. את לא צריכה להיות מאוכזבת מזה, כי זה יפה וזה כנה וזה אמיתי. לא צריך יותר מזה בכתיבה.
ואת לגמרי בסדר כמו שאת. אני מקווה שאת תהיי בסדר ושדברים כמו מבטים של אנשים לא יפריעו לך, כי את מקסימה:)

22/07/2015 20:16

זה היה כל כך יפה. זה היה כנה, אמיתי ומדהים.
התגעגעתי לסיפורים שלך באתר :)

22/07/2015 23:00

תודה רבה!! שימחתם אותי. וbutterfly את בעצם צודקת, באמת צריך טווייסט. אני אעשה את זה לפעם הבאה.

22/07/2015 23:40
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך