מה הקטע ?! נמאס לי!

Estonian 21/06/2012 827 צפיות 10 תגובות

למה כל פעם שאני צריך להכנס לאתר משהו אחר צריך לשחק בדרמות.
זה אולי נראה ככה, אבל זה לא נכון. אני לא מנסה כל פעם מחדש להתחיל מלחמה.
אין לי מושג מי החליט שאני זה שאחראי על ה"מרד" נגד בקי, אבל שידע שזה שקר גס. משהו בכלל שמע מבקי משהו? משהו שמע ממני משהו? משהו יודע מה טיב היחסים בינה לביני? אם אתם לא יודעים, לא להתערב בבקשה.

אני מבין שיש כאלו שעצבניים על תגובות שהן כמו צ'אט, וקל מאוד ישר להאשים אותי, אבל האם בכלל הסתכלתם באילו סיפורים זה? בלי להעליב אף אחד כמובן, אבל רוב הצ'אטים הן אלו שמגיבות על סיפורי אהבה אחת של השנייה, ולא במקומות אחרים. מתי לאחרונה נוצר צ'אט כאשר כותב הסיפור לא רצה צ'אט? נכון – בסיפור של kerenk על בקי, וזה קרה לאחר שתקפו אותי, ומתוך רצון להגן על עצמי, הגבתי בעצמי שם.

האם אתם מכירים אותי? יודעים מי אני? יודעים איך אני מתנהג? אני בטוח שאם היה מתברר שאנחנו באותה הכיתה, לא הייתם מקשרים ביני לבין מה שחושבים שאני באתר, ואני לא מנסה לשחק דמות אחרת – אני מתנהג כפי שאני, וכשתוקפים אותי אני מגן.

האם האתר הדרדר בגלל הריבים? איפה הריבים בכלל מתרחשים? בתגובות! ולא בסיפורים, אז זה למה האתר הדרדר? הרי עד כמה שאני הבנתי, התגובות בכלל לא חשובות! אז האם אתם בכלל טורחים לקרוא סיפורים?
האם אתם בכלל מנסים לקרוא סיפורים שלי לפני שאתם שופטים אותי? תתפלאו, אבל דרך הסיפורים שלי אפשר להכיר אותי הרבה יותר טוב מאשר דרך כל תגובה כזו או אחרת.

מה הקטע שלכם פה להאשים אותי וגם את בקי בכזו קלות? מה הגורם לכך שאתם מרגישים מספיק בנוח בשביל כל רגע להאשים אותי בבעיות באתר. למה אתם חושבים שאני תמצית כל הרוע באתר פה? מה כבר עשיתי שלא כשורה? מה הרסתי באתר?

אתם יודעים מה מרגיז אותי באמת? שאנשים שלא יודעים מה הסיפור, כותבים את דעתם. נכון, מותר להביע דעה, אבל גם לחופש הדעה יש גבול. יש גבול מתי שהדעה היא שלילית. למה אני צריך לקבל האשמות כאלו חמורות רק בגלל שאותו כותב הדעה אפילו לא יודע על מה הסיפור?

מה המטרה שלכם כשאתם תוקפים אותי שוב ושוב? אני מבקש שתהיו כנים, מכיוון שאני לא רוצה שתכתבו לי הודעות כמו "כי אתה תוקף את בקי". האם אני על בסיס קבוע מגיב דברי נאצה לבקי? ממש אבל ממש לא, ואני לא רוצה לדבר בשמה, אבל אני מאמין שהיא תסכים איתי שאני ממש לא בדעה של נגדה. אני באתי לכאן בשביל לכתוב סיפורים, אבל לצערי יוצא שאני צריך להגן על עצמי שוב ושוב.

ואני מודה לאנשים שמשוכנעים שאני מנהל האתר, אבל אם הייתי מנהל האתר, לא הייתי מעלה סיפורים שקשורים לריב. אני מבקש מכם להפסיק להאמין שאני מנהל כאן את האתר. אני כותב כאן בדיוק כמו כולם, וכן, אני כותב סיפורים. לא תגובות נאצה כלפי אנשים, ולא כלפי בקי בפרט, אז די! באמת שדי!


תגובות (10)

מסכימה איתך (רק אני מרגישה כמו גומייה שנמתחת???)
אתה לא כתבת "בקי, את סתומה" או משהו בסגנון, תיקנת אותה על טעויות, וכתבת לה תגובות, זה נורמאלי לגמריי

21/06/2012 12:56

צודק במאה אחוז אור, שכולם יבינו את זה. זה אתר לסיפורים ולא לריבים, זה מזכיר לי שיר שכתבתי. "אנחנו. הסופרים" שבו אמרתי כמה אנחנו מאוחדים בגלל האהבה שלנו לספרות יוצרת. אני חושב שהם צריכים להפסיק להתערב לך בחיים שלך ובין היחסים שלך לבין חברים באתר. זה לא אתר זה פאקינג נעשב בלוג, אז אני מקווה שלפחות מישהו יבין
רוני,

21/06/2012 12:56

מסכים עם השתיים שהגיבו לפני!

21/06/2012 13:16

אור, אומנם אני לא קוראת הרבה מהסיפורים שלך,
אבל את זה קראתי. ואתה צודק.
וזה בדיוק מה שאני חושבת על האתר הזה.
אני באמת נרשמתי לאתר כדי לכתוב סיפורים ושיגיבו,
ולמה האתר הפך? לפייסבוק! באמת, פשוטו כמשמעו – לפייסבוק.
אני לא מתייחסת לכל העניין עם בקי, כי אני באמת לא בטוחה מה קורה ביניכם ולמה הוויכוחים התחילו,
אני מתייחסת לזה שאתה צודק בנוגע לתגובות ולעובדה שהאתר הזה התדרדר.
זה פשוט הפך לפייסבוק מלווה בסיפורים. כל פעם שיש סיפור טיפה יוצא דופן שקשור בדעה – תמיד מתחילים להתווכח בתוך הסיפור!
לעשות הרצאות כדי לחנך ולהראות מה הדעה שלך ולמה אחרים טועים.
זה פשוט מטריף.
אז אני מסכימה איתך במאה אחוזים. זה כבר עובר כל גבול.

21/06/2012 13:24

story, אני לא בטוח עד כמה האתר הדרדר, מכיוון שעדיין מפרסמים בו סיפורים על רמה. לדעתי אי אפשר לומר שהאתר הדרדר בגלל התגובות. לדעתי הדרדרות של האתר זה אם הסיפורים הדרדרו.

ולשאר – אני מצטער שאני "מתעלם" מכם, פשוט אין לי מה להגיב.

21/06/2012 13:30

אני מסכימה עם סטורי, היא פשוט הוציאה לי את המילים מהפה…
ואתה צודק.
אין לנו זכות לשפוט אותך מבלי לדעת את טיב היחסים בינך לבין בקי.
אלה העניינים שלך. ואנחנו לא צריכים לדחוף את האף לכל מקום…
אני מקווה שהאתר יסתדר, שיבינו כי זה לא פייסבוק.
זהו אתר סיפורים והתגובות הן על הסיפורים…

21/06/2012 13:35

וואו,
זה מה שעובר כאן, הא?
מריבות, תגובות לא קשורות, האשמות….
אני לא אגיד שאתר כאן הידרדר, כי באמת אבל באמת אין טעם להגיד את זה…
אני באמת משתתפת בצערך כמו שאומרים על זה שמאשימים אותך בדברים…
האמת שאף פעם לא חשבתי על דברים כאלה…
"דברי נאצה על בקי…"
כולם פה עם דמיון יותר מידי פורה בשביל להגיע לכזאת רמה של האשמות…
האמת שאני גם פה רק בשביל קרוא את הסיפורים שבאמת נשארו כאן שפויים וטיפה מקוריים…
אני עם כתיבה סיימתי אפשר להגיד…
מה שאני אוהבת בך "אור", זה שלמרות כל העלבונות שאתה מקבל, אתה מגן על עצמך וגם ממשיך לכתוב…
אתה שם זין על כולם ופשוט ממשיך לחיות…
אולי באמת אתה כותב פה ושם דברים כמו מה שכאן…
אבל בסדר… זה רגיל…
אין לי עוד מה להגיד חוץ מזה שלתמוך אני לא… זה דבילי לדעתי….
ומי שמאשים אותך בשטויות של ההסתה נגד בקי…
חחח אני רק יכולה לצחוק על זה!
זה כל כך פתטי להאשים אנשים אחרים בלי להכיר אותם בכלל..
אוחח..
נו טוב…
אני מחזיקה לך אצבעות!
וכל הכבוד על האומץ לכתוב את זה כאן ופשוט להגן עלייך ויהי מה!!

21/06/2012 13:50

אור אני לא יודעת מה קרה בינך ובין בקי אבל זה עניין שלכם בלבד, ולומר שאתה אחראי בכך שהאתר הידרדר זה ממש הגזמה והאשמה שלא קשורה לכלום, אני באופן אישי מאוד אוהבת את הסיפורים שלך, ואני חושבת שאתה דווקא מעלה את הרמה של הסיפורים באתר, בכל אופן אני ממש לא חושבת שהאתר הידרדר ואני באתר הזה כבר 4 שנים, האתר הזה הוא המקלט שלי מהכל, ויש כאן כמה שפשוט הגזימו לגמרי להגיד שהאתר הידרדר למה? אז מה נכון קרו כמה ריבים קצת לא נעימים אבל בואו לא נסחף…

21/06/2012 15:18

אני בזמן האחרון בכלל לא התחברתי

אבל כשאני קוראת מה שכתבתה כרגע אני פשוט..

כועסת?
מאוכזבת?
עצובה?
כאילו מה?!
רגע אחד עוזבים אתכם וכבר נהיה אסון ??? O:
סתם סתם..
אבל באמת.. זה נשמע הגיוני לריב ככה?
לריב על מה?
זה אתר סיפורים! לא פייסבוק!
אנשים יגידו שאני לא מבינה כלום אז לשתוק..
פ'סדר! תגידו.. זה נכון
אני באמת לא מבינה כלום
אבל אפשר ווקשה לא להגזים?
בקי היא נשמה!
איך אפשר בדיוק לריב איתה.. ?? P_P
אני אומרת שזה סתם דפוק לריב ככה אז יאללה פיס אנד לאב XOXO

אני עדיין לא הבנתי את הקטע עד הסוף..
אור התגונן או רב?
קשה לי להאמין שהבנאדם הזה רב..
אז ניראלי שזו הייתה סתם טעות..

יאללה החיים יפים!!
סיי צ'יזזזזזז XDD

21/06/2012 18:40

אני אפילו לא שמעתי על הריב אם בקי, ועצוב לדעת שיש מקומות באתר שהפכו מסיפורים יפים לאתר מריבות.
אני אישית תומכת בזכותו של כול אדם לכתוב כרצונו. מדינה חופשית לא כך?
אני מאמינה שגם אם אתה לא מסכים אם בקי אפשר לנהל שיחה נעימה בלי להתחיל מלחמות. יש הרבה דעות בעולם לא בהכרח שאם כולם תסכים. ואנשים חייבים להבין שזו זכותך להביע דעה שונה משלה. אני מקווה שבקרוב תוכל לכתוב בלי שיטרידו אותך על סיפורים שקרו ו \ או לא קרו אם בקי. מקווה שהבנתי את הנקודה שלך נכון

04/10/2015 21:51
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך