מה עובר על האתר?

Liattoty 10/05/2014 978 צפיות 48 תגובות

לא, אני לא פורשת.
לא, זה לא לצומי.
אבל אני מרגישה שמשהו משתנה פה.
יותר מדי סיפורים עם 0 תגובות, יותר מדי סיפורים מוצפים פה באתר.
אני לא מבינה למה אף אחד לא מעז לבקר אף אחד אחר, או לפחות לזרוק מילה טובה כדי לעודד אותו להמשיך את הסיפור שלו? מלא מלא סיפורים אני רואה שמעלים, ורובם עם 0 תגובות. וזה לא שאין כאן אנשים, כי יש, אחרת מאיפה באו הסיפורים שהועלו? תגיבו לאחרים, תבקרו אחרים, תנו להם לתקן.
פעם, כשהתחלתי את האתר, על כל סיפור הייתה לי לפחות תגובה אחת. עכשיו יש לי בקושי אחד כל סיפור.
למה זה קורה אני שואלת אותכם? קשה לקרוא סיפור של דקה או שתי דקות? גם אם הוא נוראי או משעמם, אנשים העלו לכאן בשביל לשתף ולקבל ביקורת.
אז אני רק מבקשת, שתגיבו כבר לאנשים. אני לא מכריחה, אבל יותר מדי סיפורים ריקים יש כאן.
שימו לב…


תגובות (48)

לפי דעתי את צודקת, זה מתסכל למשל לראות שיש לי סיפור עם 100+ צפיות, ואפס תגובות.

10/05/2014 15:43

וואי, מסכימה איתך! אין לי תגובות, בקושי… אני באמת מעדיפה שיגיבו ויבקרו אותי לרעה, מאשר שלא יגיבו בכלל… אנשים לא יודעים איך מילה אחת טובה יכולה לעשות יום של מישהו. או אפילו תגובה.

10/05/2014 15:46

את צודקת.
אפילו שקודם כותב כותב לעצמו…
בן אדם מצפה לביקורת על מה שהוא כתב וזה מבאס…
אצלי ככה זה היה פעם אבל לחלק מהסיפורים שלי גם יש אפס
והכי מבאס שזה קורה בסיפור בהמשכים…

10/05/2014 15:56

    לא נכון אני לא מסכימה איתך.. אם אתה כותב כדי שאחרים יגיבו לך כל התפיסה של הכתיבה משתנה כי אתה חושב רק על מה אחרים יחשבו אם הם יאהבו את הסיפור או לא.. וזה לפעמים הורס את כל התוכן.
    וסיפורים בהמשכים אף פעם לא קיבלו הרבה תגובות זה לא רק לך.

    10/05/2014 16:02

    לגבי זה אני לא יודע עם הסיפורים בהמשכים…
    אבל אין מישהו שלא מצפה לתגובות.
    אפילו שהוא כותב לעצמו…
    זה כיף לקבל תגובה או ביקורת.
    אבל כמובן שאפילו אם לא צריך לחשוב על זה שאתה כותב לעצמך-כמו שאמרתי מקודם..

    10/05/2014 16:03

    בסיפורים בהמשכים זה קשה לקבל תגובות כי צריך להיות לך עוקבים.אני יודע שהסיפור שאני אכתוב בקרוב והוא יהיה בהמשכים, לא יקבל הרבה תגובות כי קשה לעקוב וגם אני לא עוקב. אני מעדיך להסתכל על הקטעים הקצרים שאנשים כותבים בשביל לפרוק מהלב, ואז מתקן אותם ומעודד אותם.

    10/05/2014 16:09

אני חושבת שכשמעלים סיפור או משהו אחר זה כדי לפרוק מהלב ומעצמך.. נכון לא לכל סיפור יש תגובות אבל… את אמורה לכתוב לעצמך ולא לאחרים. את אמורה לכתוב כדי להרגיש יותר טוב, כדי להיות שלמה עם עצמך, את לא אמורה לכתוב כדי שיגיבו לך על הסיפור. וגם לא תמיד יש תגובות.
נכון זה מבאס שלא מגיבים לך אבל בסופו של דבר את כותבת לעצמך.
ויש כאלה שיש להם מלאא צפיות ותגובות למה? כי הם וותיקים פה. יש להם יותר ניסיון. אבל גם הם בסופו של דבר כותבים בשביל עצמם

10/05/2014 15:58

    המ נרשמתי מקיץ שעבר.
    אני די וותיקה פה, הקטע של הותיקות לא קשור. אחרים חדשים לגמרי מקבלים יותר תגובות ממני.
    תמיד זה לכתוב רק בשביל עצמך, אבל ביקורת לא תזיק לאף אחד.

    10/05/2014 16:00

    האמתי טולי …liattoty די צודקת..
    כי גם אני מקיץ שעבר וחוץ מזהמן האחרון שכמעט לכל סיפור יש לי תגובות לא היה לי כמעט תגובה אחת לסיפורים..

    10/05/2014 16:01

    אז אולי זה לא הקוראים אולי זה פשוט לא הזאנר שלכם? בלי לפגוע..
    תנסו לכתוב עוד זאנרים… וזה לא משנה גם לי לא היה תמיד תגובות אבל המשכתי.. תקראו אצל אחרים ותבקשו שיקראו את שלכם.. ואתם תראו שזה משתנה.
    אבל אני עדיין חושב שגם עם אין לכם צפיות ותגובות אתם צריכים להמשיך לכתוב בלי לחשוב על מה אחרים יגידו..

    10/05/2014 16:04

    את לא פוגעת… :)
    אבל עובדה שפעם לז'אנר שאני לרוב רושם פה לא היו תגובות…
    ועכשיו יש

    10/05/2014 16:13

אני יכולה גם להגיד שסיפורי ערסים למשל מקבלים יותר תגובות מסיפורים שמנוסחים יותר.. איך להגיד את זה מבלי לפגוע באלה שכותבות את הסיפורי ערסים.. מנוסחים יותר יפה.
ואני לא חושבת שזה כל כך הוגן.. כי יש בנות שבכלל לא יודעות לכתוב, והן מקבלות מלא תגובות, לעומת בנות שכותבות מ-ד-ה-י-ם, ומקבלות בקושי תגובה אחת.

10/05/2014 16:03

    רוני את צודקת ועל זה את צריכה להמשיך את הסיפור שלך, בדחיפות

    10/05/2014 16:05

    אני מסכים, אבל זה פשוט משהו מוזר שיש בחברה שלנו, לצורך העניין לחברה שלנו באתר הזה. חושבים שסיפורי ערסים הם מקבלים יותר צפיות ואנשים כותבים על סיפורי ערסים כדי לקבל תגובות. צריך לעצור את זה!

    10/05/2014 16:07

אני חדש פה ומקבל תגובות בדרך כלל שאני מעלה משהו. בדרך כלל כשאני רואה סיפור שנראה מעניין עם 0 תגובות שעלה לא מזמן, אני נכנס, קורא, מתרשם וכמובן מגיב. כי אני יודע כמה זה חשוב לאנשים. אנשים זקוקים לזה, לחיזוק. זה גורם להם להרגיש יותר טוב והכי חשוב, זה מעודד אותם לכתוב, וזה אחד המטרות העיקריות שבגללן הצטרפתי לאתר.

10/05/2014 16:05

אני נרשמתי לפני כמה ימים וגם אני כותבת בישביל עצמי, אבל כשיש תגובות חיוביות או פחות חיוביות זה מאוד עוזר!

10/05/2014 16:07

    נכון זה מעלה את הביטחון אפילו שיש תגובה ביקורתית

    10/05/2014 16:09

    זה בגלל ההרגשה הטובה שמרגישים שמעלים משהו אישי ואנשים נכנסים ונותנים לזה יחס, לטוב ולרע.

    10/05/2014 16:09

אני אישית מעדיפה לקבל תגובה אמיתית וכנה, מאשר לקבל תגובה של "תמשיייכיייי"
לא יודעת, זה מראה כאילו הם ריפרפו על הסיפור, וסתם בכדי להגיב רשמו "תמשיייכיי"
ומרוב ייאוש פרשתי מהמשתמש הזה, פתחתי משתמש אחר, פרשתי ממנו וחזרתי שוב אל המשתמש הזה.

10/05/2014 16:13

למען האמת אצלי כמעט בכל סיפור יש תגובה אחת לפחות..
אבל אני יודעת כמה זה מתסתכל שאין תגובות, ובכלל ברגעים שאתה משקיע בסיפור כל כך הרבה זמן, ובסוף אתה רואה שמונה צפיות ואפס תגובות.
לגבי הסיפורים ערסים.. ראו אי אפשר באמת לעצור את זה.
אנשים שנרשמו לאתר רואים מלא צפיות ותגובות לסיפורים האלה אז הם כותבים גם סיפור כזה, בשביל תגובות.

10/05/2014 16:14

שוב אומרת, אף אחד לא אמר שעל זה צריך להפסיק לכתוב.
כמו שאמרתי זה לא בשביל פרישה או משהו..
ברור שלכתוב זה בשביל עצמנו, אבל צריך לפעמיים ביקורת כדי להמשיך הלאה.

10/05/2014 16:15

בדיוק, אני יכולה להעיד על עצמי שמשרוב שהתעצבנתי שסיפורי הערסים קיבלו יותר תגובות ממני, התחלתי לרשום סיפורי ערסים.
ואז הפסקתי, כי זה בעצם דרדר את הכתיבה שלי, והפך אותה לבוטה ורדודה.

10/05/2014 16:16

אני העליתי 2 סיפורים ובשנייהם קיבלתי תגובות "תמשיייכייי" זה לא מעלה מאוד את הביטחון ולא תמיד קוראים את כל הסיפור אבל זה בכל זאת משמח (-;
אני לא תמיד קוראת את כל הסיפור כי לפעמים הוא ממש ארוך אבל אני משתדלת כמה שיותר לקרוא ואם אני לא מסיימת לקרוא אני כותבת תגובה על מה שכן קראתי.

10/05/2014 16:18

יודעים משהו בלי להעליב אף אחד? אתם רוצים שיקראו אז תגרמו לכך..
אתם לא יכולים להעלות פוסט ולבכות שאין קוראים.. או לומר שסיפורי ערסים זה גרוע שכולם אוהבים. כי עובדה שיש הרבה יותר לפעמים בסיפורים האלה.. חלק שטחיים ברמות אבל יש כאלה מיוחדים ומסוגננים.
למשל הסיפורים של.. עוד אחת , השם שלי ברשותי, אנונימית, פירפיר. חדשה הם מש למ שטאחיים להפך יש בהם עומק.
אני חושבת שתנסו את כל הזאנרים..
סיפורי המשכים אף פעם לא מקבלים הרבה תגובות.. אז תנסו אהבה.. ושם תקבלו הרבה יותר. אתם רוצים קוראים? תבקשו ממחברים אחרים שיקראו את הסיפור שלכם.
אתם רוצים שיגיבו תכתבו ברציתי להוסיף שאתם רוצים ביקורת.
אבל אל תעלו פוסט ותמשיכו לחשוב מה לא בסדר בסיפור שלכם!!! אתם כותבים לעצמכם גם עם אין קוראים ותגובות זה לעצמכם בלבד!

10/05/2014 16:18

    אנשים לא סתם מעלים סיפורים לאתר הזה. אם הם היו רוצים לשמור את הסיפורים לעצמם, מן הסתם הם לא היו מעלים לאתר.
    דבר שני, אם בן אדם אוהב לכתוב בז'אנר מסוים שאין בו הרבה תגובות, בגלל זה לעבור לז'אנר אחר? רק בשביל התגובות?
    התגובות הן לא העיקר, אלא רק בונוס. וזה פשוט מבאס שאנשים כן נכנסים וקוראים ובכל זאת לא מגיבים. זה לא שאין צפיות, זה שיש צפיות ואין תגובות. שזה הכי מרגיז. וזה גם מעצבן שבכל זאת אנשים משקיעים בסיפורים שלהם ואפילו מילה אחת טובה לא מקבלים בתמורה, בזמן שאנשים אחרים פשוט מקללים וכותבים במשלב לשוני נמוך ביותר ומקבלים מלא תגובות…

    10/05/2014 16:21

    למה שנעבור ז'אנר אחר בשביל תגובות? מה שאנחנו אוהבים לכתוב אנחנו נמשיך אותו.

    10/05/2014 17:11

מסכימה לגמרי עם דידישה.
התגובות זה בונוס זה משהו שעוזר זה משהו שמעודד להמשיך לכתוב או לשפר את הכתיבה.

10/05/2014 16:23

בסיפור, עם יש לי הרבה תגובות אחרים יחשבו שזה סיפור טוב ויכנסו גם אז זה דיי משפיע, על כולם!

10/05/2014 16:24

אין לי בעיה עם סיפורי ערסים, אבל אתם חייבים להודות שהם צפויים וידועים מראש.
באיזשהו שלב הוא יבגוד בה, היא תפרד ממנו, הם יחזרו, יקרה לו משהו, הוא ינצל, הם יהיו אוהבים ודבוקים אחד לשני, ואז הוא ימות.
אני לא באה לזלזל, אבל אני חושבת שאין צדק בעניין הזה.

10/05/2014 16:25

    אני תאמת גם לא מבינה את הרעיון של סיפורי ערסים.
    זה מלא בקללות ובסימני קריאה.. זה חסר היגיון לגמרי ._.

    10/05/2014 16:26

אני ממש מסכימה איתך.
לי תאמת לא אכפת מהתגובות, אני רוצה כמה תגובות על הסיפורים שלי לא רק בגלל שזה תגובות..
אלא בשביל לדעת שמישהו קורא את סיפוריי, משהו שיגרום לי להמשיך לכתוב.
כי זה באמת דיכאון נוראי שאת/ה משקיע/ה את כל כולך בסיפור ובסוף אף אחד לא מביע את דעתו, רעה או טובה זה לא משנה.. העיקר משהו.
נקווה שזה ישתנה במהרה

10/05/2014 16:25

    אני לא מבין מי המציא את זה בכלל???
    עם כל הכבוד לאתר שאני ממש ממש מכבד וזה אתר ממש נדיר,
    הקטגוריה הזאת לא נראה לי קיימת אפילו בספרים….!
    וזה סיפורים אולי מקוריים אבל תת רמה!

    10/05/2014 16:29

אנח ותיקה…
טוב..בערך.. אני פה שנה.
האתר בהחלט השתנה, הרבה מאוד מהסופרים היותר מוצלחים (בלי להעליב כמובן) עזבו את האתר מסיבות כאלה ואחרות…
אני אכן מקבלת תגובות ואולי אני כותת סיפור מפורסמים אבל אני בהחלט משקיעה בו מקבל פחות תגובות מסיפור שהפרק שלו נגמר לאחר דקה וחצי….

10/05/2014 16:33

    לגבי הסופרים שעזבו זה באמת נכון…
    אפילו שעכשיו יש מלאא שהם כותבים ממש נהדר
    המון ותיקים עזבו…אני באתר כבר משהו כמו שנתיים וחצי(זה משתמש חדש)
    והוא באמת השתנה אבל אין מה לעשות…
    הוא גם עכשיו בסדר חוץ מהסיפור ערסים האלה :)

    10/05/2014 16:35

הבעיה היא שאין לנו דרך למחות נגד סיפורי ערסים, כי הם כל כך מוצלחים כאן.
אני אישית לא מוצאת בהם עניין. רובם כתובים גרוע, קצרים וחסרי תוכן והיגיון.
אם אני קוראת סיפור שמישהו כתוב, אני מצפה שהוא יהיה לפחות כתוב טוב ובהיגיון.
אני לא רוצה לראות מילין ואחת סימני קריאה, המון קללות ומשיכה של מילים (כפרהההההההההההההההה שליייייייייייייייי לדוגמא) ואז לרצות לקרוא לזה סיפור.
תעשו לי טובה, האתר הזה הוא ברמה גבוה מאוד, חבל להרוס אותו כך.
אבל אני חייבת להודות שבמשתמש קודם שלי כאן קראתי סיפור ערסים שממש אהבתי.
אני מניחה שהכל תלוי באיך הסיפור כתוב, אפילו שיש המון סיפורים כאלה שרמתם נמוכה ומקבלים עשרות תגובות… :/

10/05/2014 16:39

אני אומנם סוג של חדשה פה, אבל אני חושבת שבאמת האתר מוצף בסיפורים טובים שלא זוכים ליחס ראוי.
אני מבינה מכל הלב את האנשים שרוצים לפרוק את רגשותיהם כאן, אבל יש כאלו שלא מתאימים.
אני מציעה לבקש מהעורכים של האתר לעשות סלקציה, ולשמור על רמת כתיבה מסוימת. עד כמה שזה נשמע רע, זה הפתרון הכי טוב.
גם אני לא הכותבת הכי מחוננת ומבריקה שיש, אבל אני חושבת שאני די בסדר ומספיק טובה לאתר. ויש כאלה… שלא.
יש סיפורי ערסים יפים, אבל יש כאלה שמקומם לא פה. אולי מקומם נמצא בכל הקבוצות שיש בפייסבוק וכדומה.
מצטערת אם משהו נפגע, אבל זאת דעתי בכל אופן.

10/05/2014 16:45

אני חושבת שאם יש סיפורי ערסים שלא נראים… אז אפשר לכתוב בתגובות…
הסתכלתי עכשיו על כמה סיפורי ערסים עם 0 תגובות אז…

10/05/2014 16:53

עכשיו, קשה יותר לכתוב תגובה לכל סיפור כי יש הרבה יותר סופרים וסיפורים…

10/05/2014 16:55

אני אגיד משהו בשיא הכנות.
אולי פה ושם יש סיפורי ערסים נחמדים, אבל אני חושבת שזאת באמת כתיבה.
באיזה מן ספר תראו פתאום שכתוב " סעמקקקקקקק" או "ראבקקקק" או עם עשר סימני קריאה/שאלה?
זאת לא כתיבה אמיתית, אבל יש סיפורי ערסים שאם יעבירו אותם צינזורה אולי יוכלו להיות משהו נחמד. ואני לא באה להגיד את זה בכדי לפגוע או להעליב, אלא כדי להגיד את מה שיש לי להגיד.
ומה שעוד יותר פוגע לפי דעתי, זה שיש כותבים מדהימים באתר הזה שלא זוכים לתגובות, או לדירוגים, למרות שהצפיות שהם מקבלים רבות במיוחד.
אני לא מדברת על עצמי, אני מכירה כמה וכמה כותבים מדהימים שאפילו תגובה אחת אין להם, בין מאות צפיות.

10/05/2014 17:08

אבל אני חושבת שזאת לא באמת כתיבה **

10/05/2014 17:08

    אין מילים, מסכימה איתך.

    10/05/2014 17:12

מסכימה.
פעם היו יותר פעילים לכולם, ועכשיו אף אחד לא מגיב לאף אחד וזה ככ מעצבן
נכון שלפעמים אין מה להגיב וכזה, אבל ברצינות!
צריך לנער את האתר הזה חזק, לפני שהוא קורס

10/05/2014 17:14

אי אפשר להאשים אף אחד בזה שהאתר "מדרדר".
כל אחד אוהב סוג אחר של סיפורים ואי אפשר להגיד תגיבו על זה.
נכון זה באמת מתסכל שבשביל שישימו לב לסיפור שלך הוא צריך להיות פאנפיק סוטה או סיפור ערסים או סתם סיפור דבילי.
זה באמת מתסכל שיש לך סיפור שמדבר על דורה פתאום 50 תגובות ואז משהו שבאמת רציני 2 תגובות.
אבל עדיין יש כאן דירוג סיפור,
ולא תמיד יש מה להגיד על מה שכתבו.
רוב הסיפורים כאן "נבלעים" לתוך המאגר ככה שאי אפשר לראות כל סיפור.
אבל אין מה לעשות אי אפשר לשכנע כאן גולשים לקרוא סיפורים.

10/05/2014 19:19

חייבים לעשות משהו!!!
אני דוגלת בחופש הביטוי, אבל חלק מהסיפורים כאן לא ראויים להיקרא סיפורים. אולי פנטזיות של נערות שלא מצליחות להשים אותן ויוצרות מהן רשימת מכולת ממוחזרת.
יצא לי לראות כמה וכמה כותבים נהדרים, שלא קיבלו מספיק יחס. לכן אני אומרת- די לסקנדל. גם לנו יש כוח, בואו נרים את הכפפה!

10/05/2014 20:15

    אין מה לעשות? יש כאלה שכותבים טוב ולא מקבלים מספיק יחס… אני מנסה לעזור להם ולהגיב, אבל אני רואה פה דברים ממש מוזרים כאילו זה אתר לסיפורים לא?! אז למה להעלות כל מיני דברים מוזרים כמו: אני לא רוצה להעליב אז אני לא אגיד!

    10/05/2014 20:18

אני מבינה אותה אבל לא חייבים לקרוא ובמקרה שלי אני מגיבה

10/05/2014 20:19
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך