מה קורה? (שם זמני)

18/04/2021 296 צפיות אין תגובות

מה קורה? (שם זמני)
הבחירות היו ועדיין לא ברור מה יקרה? שום דבר לא זז, חוץ מנסיונות כושלים להרכבת ממשלה אבל כזו, יותר טוב שלא תקום. זו דעתה של אילנה , אבל לא כולם חושבים כך.
הבלגן שולט בכל מקום, מודיעים הודעה אחת ומיד לאחריה , הודעה סותרת. פלא שמתבלבלים?? לפחות דבר אחד טוב, לא חובה לעטות מסיכה בחוץ. יהיה קל יותר לנשום, התחילו חמסינים האוויר עומד ואין רוח!.
אילנה הלכה להפגנה. בדרכה הביתה עומד ילד ופוצה את פיו : "בשביל מה השטויות האלה, לא צריך לצאת מהבית,.
"אם לא אצא מהבית ארגיש שלא עשיתי כלום"
"סבתא שלי הולכת רק לרכב שלה".
"יפה מצידה" ענתה והמשיכה ללכת במהירות כדי להתחמם שכן אותו ערב היה 'קר במיוחד.
אילנה לא צפתה כמעט בטלויזיה בערב יום העצמאות, רוב השידורים לא היו לטעמה , היו פולחן אישיות וביום העצמאות העדיפה לראות סרט "אמיתי" כדי לחזור לשגרה אפשרית.
בשבת האחרונה יצאה לטייל בבקעת הירדן, הכל סגור חוץ מהנופים והתצפיות כי אי אפשר היה לקבל מידע מוקדם על מה שקורה במקום. (רשות הטבע והגנים).
בהמשך הטיול הקבוצה הגיעה למלון "לידו" הקרוב לחוף ים המלח והאכזבה היתה גדולה. בעבר קירות המלון היו מצויירים בהרי ארץ ישראל ונופיה , והנה על הציורים הנהדרים האלה ציירו גרפיטי צעקני וחסר טעם ואמירה.
זו התנהגות לא ראוייה (בלשון המעטה). למה לצייר על ציור קיים? למה להרוס ציור יפה ובעל משמעות בגרפיטי צעקני וחסר טעם??
חבל כך להשאיר את המבנה שהיה פעם מלון מפואר.
הזלזול קיים בכל מה שנעשה כבר, ההפקרות חוגגת!.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך