מה קרה לילדה החמודה?

orz16 13/12/2013 616 צפיות 3 תגובות

הגשם בחוץ דופק על חלוני. אני עטופה בשמיכת פוך שמכסה אותי מכף רגל ועד ראש. אני יושבת מול האח שמחמם אותי מהקור הבלתי נסבל הזה. יד אחת שלי אוחזת בספל קפה חם וידי השניה אוחזת בתמונה גדולה וישנה. עיניי סורקות את התמונה.
בתמונה רואים ילדה קטנה, גבוהה, עם שיער חום אסוף בקוקו גבוהה ומתוח, לובשת בגדים ארוכים דקים וידייה סגורות לשני אגרופים. פנייה קורנות מאושר, עיניה נוצצות וחיוך ענק מתנוסס על פניה.
אני מרימה את ראשי מעל האח ובוהה בבואה שלי. במראה אני רואה שם נערה לא כל כך שמחה, הניצוץ בעיניה נשאר אך החיוך ממזמן ירד. הנערה ממש לא נראית אותו הדבר כמו הילדה. הילדה שמחה מאושרת יש לה עתיד יש לה תקווה ואילו הנערה לא שמחה התקווה ממזמן הלכה והעתיד שלה בפח.
מה קרה לילדה הזאת? אני שואלת את עצמי. אפילו שאני יודעת את התשובה מראש אני בכל זאת שואלת ועונה לעצמי את אותה התשובה, אנשים עברו עלייה.
הילדה השמחה והמאושרת שמפזרת חום ואהבה ומקבלת בחזרה קיבלה את הכאפה של החיים שלה והפכה להיות קרה וצינית. אותה ילדה גדלה וממש לא נשארה אותו הדבר אתם אולי אומרים שאני רעה אבל יש לכך סיבה והסיבה הזאת אף אחד עדיין לא יודע וכנראה גם לא יידע.


תגובות (3)

מצמרר *~*
הכתיבה שלך טובה
זה אמיתי?

13/12/2013 12:21

כן זה משהו שמדבר עליי

13/12/2013 13:09

אהבתי! את כותבת יפה! :)

29/12/2013 12:30
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך