מה שהלב מרגיש

הייתי ילד שמח, עם חיוך בפנים וסיבה לצחוק כל פעם. לא עבר הרבה זמן וכולם השפילו וזרקו אותי לצד, הלב נהפך לגמיש ורגיש מכל נגיעה קטנה.
הייתי בוכה יום יום ולא ספרתי לאיש את מה שאני מרגיש.. רציתי לצעוק רציתי לברוח רציתי ללכת מכאן, העולם הזה אכזר.
שנים עברו לאט עם בכי ודיכאון ואף אחד לא היה לצידי, איש לא שאל, לא בא, לא ניסה כאילו אני אוויר.
עכשיו אני כבר גדול ומרגיש גיבור אבל אם מישהו בא הוא מוריד אותי שוב למטה ומראה שאני כמו מה שהייתי. ילד תמים, ילד רגיש ילד שאף אחד לא הסתכל עליו.. גם עכשיו אני אותו דבר, ילד תמים ילד רגיש ילד שאף אחד לא מסתכל עליו, אני לבד כל הזמן מחכה שמישהו יבוא וייקח אותי למקום אחר למקום שבו שוב יופיע החיוך.


תגובות (9)

מזדהה איתך, אבל להבדיל ממך, מעולם לא הייתי מחוייכת, תמיד הייתי בצד, והדבר היחיד שיכולתי לעשות זה לקרוא ספר, כי לא היה לי אף אחד לחלוק אימו את חוויותי מהספר פרסי ג'קסון וגנב הברק… לדוגמה. עצם העובדה שלא מתייחסים אלייך, ואם כן רק בשביל טובות…. זה לא נעים, וזה מעבר למה שבנאדם יכול לסבול.
ואני מזדהה איתך מעוד סיבה, נכון אמרת שאתה ילד תמים? זה רק מראה שאתה חשבת שאתה חזק, אמיץ וקשוח, שחשבת שאתה השתנתה. וגם אני כזו. האמנתי בעובדה שאני יכולה להתגבר על הכול, אבל זה נגמר בזה שרק הודחתי יותר ויותר מהכיתה, והדבר היחיד שזרקו לעברי היו קללות וצחוקים.
הדבר היחיד שאני יכולה להגיד שאני מצטערת, אבל עדיין צריך להאמין בעצמך, ולהאמין שיהיה יום בו תחייך ותשמח, וזאסור לאבד תקווה.
חפרתי?

08/01/2013 11:22

לא ^^

08/01/2013 11:24

:

08/01/2013 11:30

:-[[

08/01/2013 11:30

וואו,זה פשוט חרא שזה הסיפור שלך.
אני מצטערת בשבילך,ומצטערת שאין לי באמת אפשרות לגרום לך להרגיש טוב יותר…
כאב לי הלב שקראתי את מה שכתבת,
וזה באמת עצוב.אבל תהיה חזק,תאמין שיהיו ימים טובים יותר.
אני באמת מאחלת לך שתשוב לחייך,כי רואים שאתה בחור מקסים,והם אלה שהפסידו אותך.
אם יש מקום…רציתי להגיד לך שאתה כותב יפיפה,ואני מקווה שתמשיך לכתוב כאן!

08/01/2013 11:36

עצוב שכאלה דברים קורים…
תהיה חזק ובסוף תמצא את אדם שיעשה אותך מאושר…
ושתדע לך שגיל התבגרות נגמר מהר אז תנצל בלהיות שמח…
ואם אתה לא מצליח תתנחם בזה שזה בסוף יגמר!!

08/01/2013 11:39

זאת (או זה) גיל ההתבגרות ממש לא עובר מהר!
זה גיל בו לאלה שאין להם מזל(אנשים שבורכו במזל רע כמו שלי)
נתקעים בכיתות עם אנשים שהם ממש לא סובלים ועם הזמן הם מתרחקים מחברי
הילדות שלהם ונתקעים בשוליים במקום שבו איש לא רואה אותם ורק צוחקים עלייהם
השנים האלה הם שנים שעוברות באיטיות והן אכזריות !
ולעומת זאת יש אנשים ששיחקו אותה והשנים האלה עוברים להם במהירות..

08/01/2013 12:10

זאת או זה שמעלי*

08/01/2013 12:10

בת כמה את???
אני בת 18 עכשיו סיימתי ללמוד בתיכון.
ויש לי רק דבר אחד לומר עבר מהרררר….
נכון זה גיל מחריד כל המצבי רוח וכאלה…
אבל זה מה שכיףף…
ותאמני לי גם אני לא הייתי הילדה הכי מקובלת בעולם!! צריך לדעת להחזיק במה שיש ולא להסתכל על מה שאין…
אני לא רוצה לתאר לך מצבים שהייתי בהם בגיל 13 14 15 16..
17 הגיל הכי טוב שהיה לי והוא עבררר מהההרררר
וכבר יצאתי לעולם הגדול אני לומדת פסיכומטרי בבקרים ועובדת אחרי צהריים ובדרך לגור לבד. כי אמא שלי דתייה ואני לא…

08/01/2013 12:49
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך