מה שמסביבי

סיפורי האנגרית 18/01/2013 611 צפיות 5 תגובות

פתאום עלה לי הקטע הזה לראש לכתוב על מה נמצא מסביבי. זה עוזר לי לסדר את המחשבות שלי כמו שצריך.
הרגליים שלי על המזגן החם, עיתון ישן של ״מסע צעיר״ מ-2004 מונח על השולחן מולי. אבא שלי צופה בכתבה על עדי רותם, אלופת העולם באיגרוף תאילנדי, ואחי קורא ספר בשם ״אקדמיית הסיוטים 3״.
התוכים שלי בתוך הבית בגלל הקור בחוץ, והם שקטים, כמעט אדישים, זה לזה. הבית מאוד-מאוד מבולגן, ארוחת הערב עדיין על השולחן, כבר פחות חמה וטעימה ממקודם. אימא שלי לא מופיעה בנוף, היא מרדימה את אחי התינוק בקומה מעליי. על המעקה יש מגבת צהובה ומגבת ורודה, ועל השולחן, לצד העיתון, יש קערת פירות ענקית עם תפוחים ותפוזים. התיקים של אימא שלי, שלקחה איתה לסדנא, מונחים במסודר זה על זה במטבח. עדיין צריך לפרק את הדברים ולשים אותם בחזרה בארונות שלהם. הכתבה על עדי רותם נגמרה, ואבא שלי מזפזפ בין הערוצים, מחפש משהו מעניין. אח שלי הניח את הספר בצד, כבר מתחיל להשתעמם מקריאה ממושכת שלו.
וגם אני מתחילה להשתעמם מהכתיבה הזו. אז להתראות…


תגובות (5)

חחח זה באמת עוזר לסדר את המחשבות? אני יושבת במיטה מכוסה בפוך ויש לי שידת לילה עם כל הספרים והדפים של בצפר 0.0״
ומתי את ממשיכה את ׳ להתבגר ולהתפגר ׳ ?????

18/01/2013 14:33

סטורי אני שמחה שאת אוהבת את הסיפור ;) אני חושבת שאני אמשיך אותו או היום בערב או מחר אחרי שאני אחזור מבית ספר כי אנחנו בארי היום.
אני אדם מסכן

18/01/2013 23:42

ספארי

18/01/2013 23:43

לא עניין אותי.

19/01/2013 03:13

זה לא היה אמור לעניין, נינג׳ה, אבל תודה על התגובה ה..מחממת.

19/01/2013 08:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך