סטלנית
פריקה על תקופת העבר....

מחלקה סגורה

סטלנית 27/10/2014 1282 צפיות 4 תגובות
פריקה על תקופת העבר....

צרחות כואבות אני רוצה לצאת תשחררו אותי הדלת בלי ידית ואין דרך חזרה,
הגעת לפה? את אחת משלנו תלבשי את הפיגמה ותכנסי לטריה הזאת של המחלקה
לא חולת נפש ולא בריאה יוצא שאת נופלת בין הכסאות תעזבו אותי תתירו את הקשר תעזרו לי ילדים קטנים צורחים מכאב ילדה קשורה בוכה לאבא שלה שנפטר לפני חודשים עושה על עצמה צרכים צועקת לעזרה אבל מי שומע?
ילד חוטף עוד אגרוף צועק לאמא שלו שרצה כל שבת ברגל כדי להגיע אבל והפעם דווקא הפעם היא לא הגיעה, ילדה שלא רוצה להתקלח מכניסים גבר לקלח אותה והיא? בכלל דתייה,
ילדה מספרת שאמא שלה ניסתה לקשור אותה למיטה ילדה מספרת שהיא הייתה קטנה היו מזריקים לה בבית "אמא שלי הייתה מקבלת גברים מול העיניים שלי " והעיניים שלה אדומות וכואבות כל כך ילדים מאמינים בכל הכח בה' מתפללים שהוא יעזור נאחזים בו ילדים שאין להם במי להיאחז, ילדות זונות, נרקומניות, חותכות כבולות, בצער הן אומרות "אני שבע חודשיים נקייה" "אני שבועיים לא הלכתי מכות" "אני בחרדות" "אני רוצה לחתוך" מפחדות מהשחרור כמו המוות יותר נכון מפלרטטות עם המוות בלי סוף, ואני יושבת שם ושוכבת שם עושה מה שאומרים לי יושבת לידי ילדה יפה ששרה ורואים שהיא מתכוונת לכל מילה ילד פורט לו על מיתרי הגיטרה כשהידיים שלו מכוסות בפצעים כולם מוחאים כפיים צרחות מפה צרחות משם אני בתוך כל הרעש עם כל החברה אבל כל כך לבד אני לא מתאימה .


תגובות (4)

מפחידדד בטירוףףף!!!!!!!!! איך תיארת את זה כל כך אמיתי? זה יעשה לי סיוטים בלילה…. :P

27/10/2014 21:33

סוריי … רק ניסיתי לתאר את ההרגשה

27/10/2014 21:41

ממ, האמת שהכתיבה לא הייתה מעולה. חסרים לך המון סימני פיסוק, מאוד מקשה על הקריאה, אולי גם חסרים תיאורים אבל אני באמת לא יודעת עם כל הסימני פיסוק האלה.
הרעיון… הוא לא מפחיד לעתי, גם לא הכי הגיוני אם תשאלי אותי. משהו בזה נראה מופרח מדי, חסר היגיון לגמרי, באיזו תקופה היסטורית הסיפור הזה קורה? כי אם זה בימינו אז זה בכלל לא הגיוני לדעתי.
מה שכן, היה ברעיון משהו כואב, משהו חשוך, שעל אף חוסר ההיגיון והכתיבה הזקוקה לשיפור [מצטערת אם זה נשמע מעליב ככה] עדיין משך אותי לקרוא. משהו מקסים בזה, ואני לא יכולה להסביר.

27/10/2014 21:47

כל מה כתוב בסיפור הוא אמיתי זה קרה לפני שנה שנתיים יש לי בעיה ענקיתתת עם הסימני פיסוק אני יודעת זה פאק אצלי ואני יודעת שזה קצת מופרח והזוי אבל הדברים שנמצאים בתוך מחלקות פסיכאטריות סגורות זה באמת הזוי לא ממליצה לאף אחד … תודה על הביקורת הבונה :)

28/10/2014 00:09
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך