מחשבות על החיים

19/08/2014 686 צפיות 2 תגובות

אז.. הרגשתי מן צורך לשתף את מה שהולך לי עכשיו בראש, לא היה לי עם מי לדבר אולי בגלל שהשעה 2:00 בלילה או בגלל שפשוט אין לי עם מי לדבר.
בכל מקרה, עוברים לי בראש כל מיני מחשבות ואני פשוט צריכה לשתף אותם, פשוט ככה, בלי לנסות לעשות מזה סיפורים או אגדות, פשוט להגיד את כל מה שאני חושבת עכשיו.
סוף סוף תפסתי אומץ והצעתי לילדה שלומדת בתיכון שאני עוברת אליו להיפגש. הכרתי אותה לפני כמה שנים אבל אף פעם לא ממש היינו בקשר, כשהייתי ביום פתוח (חשיפת מגמות יותר נכון) בתיכון שאני עוברת אליו אז ראיתי אותה ורק אחרי זה דיברנו בפייסבוק. עד היום דיברנו בערך 5 פעמים בפייסבוק ופעם אחת באינסטגרם. בקיצור, הצעתי לה שניפגש השבוע והיא אמרה בטח בכיף וזה ונתנה לי את המספר טלפון שלה. אני ממש שמחתי והתרגשתי. היא כל כך נחמדה, זה נראה כאילו היא באמת רוצה להיפגש איתי. עצוב להגיד אבל אני לא רגילה לזה, והיא כל כך נחמדה ! בלי בעיות בלי אינטרסים בלי קנאה בלי שום דבר ! פשוט נחמדה.
היום הצעתי לה שנעשה משהו, היא אמרה שהיא עם חברה שלה אבל אני יכולה להצטרף. כמובן שהסכמתי, זה טוב להכיר עוד בנות בנוסף מהתיכון החדש. אני כל כך מתרגשת.
בקיצור, שוב, אנחנו נפגשות מחר – הולכות לגלידה ואחרי זה באות אליי. אני ממש מבסוטה ומאושרת מזה אבל גם קצת לחוצה. אין לי ממה להיות לחוצה, אבל אני פשוט פוחדת שאולי .. לא יודעת אני אפילו לא יודעת ממה אני פוחדת. אני פשוט לחוצה שלא יהיה לי על מה לדבר איתן, או יהיה משעמם, או זהו בעיקרון. כל כך הרבה זמן לא נפגשתי עם חברה, אני אשכרה יכולה לספור את הפעמים שבאה אליי חברה/הלכתי לחברה השנה הזאת. על מה אני ידבר איתן? מה נעשה? אז שכנעתי את אמא שלי שנזמין פיצה, כבר משהו לעשות.. פחות או יותר. אני ממש מתרגשת ומאוד מחכה לזה. אבל כמובן יש לי גם את הקטע של הקצת לחץ מזה.. פשוט אני מנסה לא לחשוב על זה יותר מידיי וככה אני לא יהיה יותר מידיי לחוצה ואז אני לא יתנהג כמו טיפשה שם או יהיה מוזרה. אני פשוט יהיה אני.
אז בית ספר מתחיל עוד שבועיים, ופשוט.. לא יודעת.. יש לי תחושה כזאת שתהיה לי שנה טובה.. אמן.. כל שנה אני אומרת את זה אבל הפעם.. לא יודעת.. אני לא רוצה לפתוח פה לשטן חס וחלילה אבל אני באמת מקווה שזאת תהיה השנה הכי טובה בחיים שלי.
רוצה ליהנות מכל רגע.
למישהו יש רעיונות על מה אני יכולה לדבר איתן?
זה יעזור לי.
עכשיו אני ילך לישון, מקווה לראות תגובות ואת הדעות שלכם כשאני יתעורר (;


תגובות (2)

שופינג, אקסים, תמונות, שירים, רגשות, השלמת פערים. זה בדרך כלל בא שוטף. ותניחי את הטלפון בצד שהיא תבין שאת באה לדבר ולא להתעסק בטלפון >>

19/08/2014 04:01

"pepole are just pepole, they shouldn't make you nervous"

19/08/2014 04:09
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך