בקי
מייאו חתלתול קטן ביקש עזרה ♥♥♥

מייאו מייאו שמעתי מאי שם

בקי 26/03/2012 664 צפיות 6 תגובות
מייאו חתלתול קטן ביקש עזרה ♥♥♥

הייתי במהלך סידורים שונים ולפתע שמעתי "מיאו" חלש חלש. עצרתי לשנייה כדי לוודא באם אכן זו הייתה יללת מיאו ואכן היא חזרה על עצמה פעם נוספת.

חיפשתי מאין מגיע היללה ולפתע ראיתי סמוך לחצר קטנה ישבה מכווצת ורטובה חתלתולה קטנטנה מאד.

ניגשתי אליה והיא הרימה את עיניה בצבע טורקיז מהמם וחזרה על היללה מיאו.

הרמתי אותה בידי ולא ידעתי לאן לקחת אותה. היא חייבת להתייבש ולתת לה לשתות מעט חלב כדי שלא תגווע הן ברעב והן מהקור והרטיבות .

המשכתי ללכת איתה כשאני מחליטה כי אעלה אותה אלי הביתה אעטוף אותה במגבת וכמובן אמלא לה צלוחית עם מעט חלב פושר כדי שתתאושש.

כשאני עסוקה איתה מצלצל הפעמון ולפני עמד ילד קטן אולי בגיל 3 כשהוא בוכה בכי מר.

אמרו לי סיפר בבכי קורע לב כי את מצאת חתולה זה נכון ? "זה נכון מאד" "אפשר לראות אותה?" "ודאי אתה מוזמן להיכנס ולראות אותה השבתי לו בחיוך והוספתי בבקשה אל תבכה"

הובלתי אותו לעבר החתולה ואז הדמעות נעלמו כלא היו הוא התחיל לצעוק מרב שמחה "מיני שלי בואי אלי מיני שלי איפוא את מסתובבת ברחוב"

הילד השמח כשפניו רטובים מדמעות אשר לבטח שכח מהן הסתכל עלי ואמר לי: "זאת החתולה שלי שקראתי לה מיני והיום היא נעלמה ומאז שחזרתי מהגן אני בוכה כי אני אוהב אותה"

"היכן אתה גר ומה שמך" "אני גר בפינת הרחוב ושמי שון ואת יכולה לצלצל לאמא שלי כדי שהיא תגיד לך שהחתולה מיני היא החתולה שלי".

"שון אני אצלצל לאמא שלך לא כדי שתאמת שהחתולה שלך כי אני כמובן מאמינה לך אך אני אבקש ממנה שתבוא לקחת אותך והחתולה לבית שלכם"

"יששששששששששששששש ישששששששששששש איזה כייף לי הוא ניגש מיד לטלפון שלי שעמד על השולחן וחייג לאמו: "מאמי אני שון ,מצאתי את החתולה שלי מאמי בואי דחוף להחזיר אותנו הביתה"

"רק רגע שון אני רוצה לדבר שנייה עם אמא שלך".

לקחתי את הנייד וסיפרתי לה בהתלהבות כיצד מצאתי את החתולה המתוקה של שון וביקשתי ממנה שתבוא לאסוף את שון ומיני הביתה.

לאחר דקות מעטות התייצבה האמא של שון אשה צעירה ממש כמו נערה , היי מאמי, קפץ עליה שון תודה שבאת, הוא הרים את החתולה כשהיא עטופה במגבת שלי ולאחר ששניהם הודו לי הילד החמוד והאמא הצעירונת יצאו שלושתם מדירתי שמחים וטובי לב.

ואוו איזה יופי שיש חיית מחמד בבית זה לדעתי פשוט מרגש.

שמחתי כי הצלחתי להשיב את החיוך על פניו של שון והחזרתי לו את האבידה הקטנטנה והכל כך חמודה.


תגובות (6)

בקי, שוב ושוב, את מראה לנו שאת מלאך. הרי אמרו שהעולם עומד על "תורה, עבודה וגמילות חסדים" והחשוב מהשלושה הוא "גמילות חסדים", ושוב ושוב את עושה "גמילות חסדים".

26/03/2012 22:20

מהמם!!..
סיפור כל כך.חמוד…ואת כל כך מדהימה שעזרת ליתלתולה המסכנה…

27/03/2012 00:10

שמעתי אותו כבר כאילו ראתי אותו כבר

27/03/2012 00:12

יובלוש מה שמעת עליו כבר ומה ראית או כבר את החתלתול שזועק מייאו ???

27/03/2012 01:19

את הסיפור עצמו אני כבר ראיתי אותו פה נראה לי לפני חודשים נראה לי שאת כבר הוצאת אותו טוב לא חשוב זה עדיין חמוד למעשה אותו דבר קראה י שמעתי יללות מהפתחי אוורור שבחדר אורחים וכשהורדנו את הפתח ישב עליו חתול אפור קטן חמוד אימצנו אותו ואחרי כמה זמן הוא מת :( קראו לו מאו על שם הגנרל הסיני

27/03/2012 12:22

אור סבריאל ויובלוש המתוקים תודות מעמק הלב ממני ♥ בקי ♥♥♥

27/03/2012 13:01
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך