מי בכלל אמר שאני מאושרת?!

זואי מאליק 16/06/2013 804 צפיות 11 תגובות

אז כן יש לי חברות אוהבים אותי אני מבית טוב אני מטופחת אני חכמה אני מקובלת אומרים שאני יפה (מה שלא נכון) אני מנסה להיות כמה שיותר צנועה נפשית וחיצונית…אחותי אוהבת אמא אומרת שאבא אוהב אותי נשמע גן עדן נכון?אז זהו שלא!יש ילדים ששונאים אותי רק כי אני בכיתת תקשורת!הפאקצות של הכיתה פשוט משגעות אותי כל המופרעים בכיתה שלי יש ילד אחד שאיתי בכיתת תקשורת ומתנהג בצורה תינוקית ומתלהב מ״קקי פוקי״ שני גברים שמנים הלכו לשירותים משחק שנקרא טים פורטרס והוא פשוט מחרפן את כולנו ולא אכפת לו!ידיד שלי חושב שהכל חינם והוא ממש מפונק כל שבוע שיפוץ בבית לא מזמן קנו לו אייפון 5 (אני באמת לא מבינה למה היה לו גלאקסי מיני 3 נהדר) לא עבר שבוע וכבר נמאס לו ממנו!עכשיו הוא משגע אותי ברעיון מפגר של גן חיות מיוחד ואומר שהוא יכניס אותי בתור משהו שהוא המציא שנקרא ״ג׳מוס״ רק בגלל שאני גבוהה!עכשיו אנחנו גם בלחץ החזרות למסיבת סוף השנה שנערכת בדיוק עוד שבוע!ידיד אחר שלי משגע אותי גם בקטעים מוזרים ומסתכל עליי במבט מלחיץ בורח אחורה כאילו הוא ראה את ״הטינה״ במו עיניו וצועק ״אל תתקרבי אליי אל תסתכלי עליי״ וכל זה.וילד אחר שאני מכירה מהגן נהיה ממש עצבני והשטות הכי קטנה מדליקה אותו!כל האנשים שאני אוהבת עפים לי מול העיניים לפני שנה סבא שלי אחד האנשים שאהבתי השנה חבר של אבא שלי!אז מי בכלל אמר שאני מאושרת?!אני רק רוצה לסגור את העיניים ולחכות שכל זה יגמר מבחינתי תקברו אותי בחיים!אני לא רוצה להיות פה!לא טוב לי!נמאס כבר פשוט נמאס!אני בכלל לא רציתי להיוולד לעולם הרע הזה אבל זאת לא בחירה שלי!בכלל אין לי מטרה בעולם הזה!אני רוצה להיות זמרת מה הסיכוי שאני אצליח?!אפס מאופס!אין לי ייעוד בחיים אפילו למזבלה אני לא אגיע!אז די כבר תביאו את האקדח ותהרגי רותי אתם רק תעשו לי טובה!
זואי


תגובות (11)

תגיבוווווווווווו

16/06/2013 12:55

אפשר לשאול בת כמה את קודם?

16/06/2013 13:22

12 למה?

16/06/2013 13:35

חשבתי ככה.. שמעי, את סתם מגזימה. בלי כל כוונה להעליב.. כל הדברים האלה פשוט.. את עושה הר מעכבר. ואולי זה בגלל הגיל שלך, אבל הבעיות האלה כל כך קטנות. רובן כלולות באנשים, אנשים זרים. כאילו תביני דבר אחד: אם הבן אדם מתרחק ממך כאילו את מצורעת, במקום להיעלב אז פשוט תגידי לו שילך למצוא חיים ותתרחקי ממנו. מה את צריכה אותו בחיים? מתנהג לא אלייך לא יפה, אז תוציאי אותו מהחיים שלך. למה את צריכה אנשים כאלה? וזהו. תכניסי קצת לפרופורציות.

16/06/2013 13:38

אם את היית אני בדוק שגם את היית ככה

16/06/2013 13:48

חחח חמודה.. אני הייתי כמוך. וגם אני הייתי ככה עד שהבנתי שהכל זה שטות אחת ענקית.

16/06/2013 13:55

ו…

16/06/2013 13:59

ו..? תפסיקי לעשות דרמות מכל דבר. ״מי בכלל אמר שאני מאושרת?!״
את לא מבינה כמה מזל יש לך. את מתייחסת לדברים כמובן מאליו. תלמדי להעריך קצת.. ולא להתמקד בדברים שאין לך.

16/06/2013 14:05

תשמעי אני שייא המבינה אותך !
לא פעם או פעמיים קראו לי ג'ירפה בגלל שאני גבוהה
ולא פעם או פעמיים שהפקאצות מהבית ספר שלי הציקו לי
ולא פעם או פעמיים אמרו לי שאם לא הצלחתי במשהו ירדו עליי
ולא פעם ולא פעמיים שהילד המפונק מהבית ספר השוויץ בי עם הגאלקסי 4 שלו כשלי יש גאלקסי 2
ולא פעם או פעמיים ירדו עליי כשהייתי בתגבור בכול מיני מקצועות
אין מה לעשות וצריך להתמודד
אני אומרת לך זה שיא הקשה ובאמת אני מבינה אותך כי גם אני חוויתי את זה לצערי ואם השנים למדתי להסתדר איתם
והיום ? אני מרגישה פחות או יותר הרבה יותר מאושרת ! אם הייתי אומרת לעצמי שבעבר שהכול יסתדר פ'חחחח הייתי צוחקת על עצמי !
פעם צחקו עלייי שאני ג'ירפה?היום כולם הולכות עם עקבים כדי לעבור אותי ואני לא כזאת גבוהה אני רק 1.64 שזה סביר .זה כזה עושה אותי מאושרת לראות את זאתי שאז ירדה עליי שאני ג'ירפה הולכת על עקביים וכול פעם קונה יותר ויותר גבוהים כדי לעקוף אותי
כשהפקצאות הציקו לי פתרתי את זה בלהציק להם בחזרה
וכשאז ירדו עליי כשלא הצלחתי בלימודים קיבלתי ציונים מאוד גבוהים במקצועות שנפלתי בהם באתי אליהם עם התעודה הראתי להם את הציונים ואמרתי להם "תזד**"
פשוט צריך ללמוד להתרחק כמה שיותר מאנשים כאלה ,ולא לקחת ללב קללותאו העלבות של אחרים ותראי איך הכול יסתדר !
מקווה שעזרתי :)

16/06/2013 14:33

כיף לך אבל את ממש לא יודעת איך זה השכבה שלי

16/06/2013 21:59

שריתוש את מחוברת?

20/06/2013 08:08
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך