בקי
אני חושבת שאיש לא יקרא את הסיפור שלי כי לבטח תחשבו מה בסך הכל קרה ???? איבדה טבעת ???? אבל מי שיקרא ויחשוב כך אני מבקשת להסביר טבעת זו מעבר לעלות הרב היא מהווה לגבי זיכרון מאדם קרוב אלי שהיה ואיננו.

מי השמח בחלקו

בקי 20/02/2017 560 צפיות 4 תגובות
אני חושבת שאיש לא יקרא את הסיפור שלי כי לבטח תחשבו מה בסך הכל קרה ???? איבדה טבעת ???? אבל מי שיקרא ויחשוב כך אני מבקשת להסביר טבעת זו מעבר לעלות הרב היא מהווה לגבי זיכרון מאדם קרוב אלי שהיה ואיננו.

ערב טוב ומבורך לכל חברותי וחברי באתר זה.

הערב התרחש נס בביתי ואני רוצה לספר לכם על מה מדובר.

יש לי טבעת יהלום אשר קבלתי במתנה מאיש מאד יקר בלבי.

רציתי לענוד אותה היום ולא מצאתי אותה. הפכתי את הבית, נברתי בכל מיני מקומות

שלא יתכן ותהיה שם אך בכל זאת אולי ??? כל היום עבר עלי בחיפושים ומצב רוח מאד מאד עכור וכבר חשבתי כי אשתדל לחסוך ולקנות את אותה טבעת שעולה לבטח המון המון כסף.

לא רציתי לספר לאיש כי אם הייתי פותחת את פי הייתי מתפרצת בבכי ולכן הכל נשאר בלבי.

יש לי תיק קטן שאפשר להכניס לתוכו רק טלפון מפתחות ורב קו. באותו תיק הכנסתי את ידי

יותר ממאה פעמים ולא מצאתי בתוכו מאומה.

הייתי אובדת עצות לא עניתי לטלפונים לא אכלתי לא שתיתי (טוב לדיאטה חחחח) ועכשיו לפני 10 דקות החלטתי להפוך את התיק הקטן ולשמחתי האדירה נפלאה הטבעת מהתיק.

מי הוא השמח בחלקו זה שמאבד ומוצא את האבדה.

מה שבטוח מחר אמלא לוטו תאחלו לי בהצלחה.

ממני בקי ♥♥♥


תגובות (4)

לרכוש חומרי אין ערך רוחני,אלא אם נתת לאותו רכוש חשיבה המעבר לנורמלי.
משמע, כמו שאני אוהב לשחק במחשב כך אתן למשחק רגש והנאה המייחדת אותו מכל שאר פעולותיי ביום יום.
לכן בקי, לאבד טבעת אשר נתת לו את רגשותייך- אינו מיותר ובנאלי.
היה נחמד וקליל לקרוא את הסיפור של איבוד הטבעת שלך, תקווי שלא תאבדי אותו בעתיד. עדיף שעל זה לא תעשי דיאטות;).

20/02/2017 01:19

בקי, אשרך וטוב לך. תחגגי את מציאת הטבעת בכל דרך שחשקה נפשך, כי אך ורק את יודעת מהו הערך האמיתי שלה. חוץ מזה, זה אושר ממש למצוא אבדה שמחפשים ומחפשים בלי סוף וכמעט מתייאשים. אין אדם שזה לא קרה לו אי פעם.

20/02/2017 07:55

בקר אור לדניאל בכר החביב ותודה על התגובה. הנפלאה – תבורך הרוגע והשלווה "נחתו עלי " ואני רק מסתכלת על הטבעת אשר כמובן ענדתי אותה ונזכרת בנשכחות ופשוט טוב לי על הלב. ממני בקי בעלת הטבעת חחחחחחחחח

20/02/2017 09:52

היי רפי היקר בקר אור ומבורך ♥ תודה חבר יקר על התגובה שלך ובכלל התייחסותך לסיפור שסיפרתי עם סוף מדהים ♥

הטבעת כמובן מעבר לעלותה וזה לא החשוב , הערך הרגשי כלפיה לא ניתן לרכוש במיליון דולר הערך הרגשי של אותו אדם אשר העניק לי אותה איננו לצערי בין החיים והוא העניק לי אותה באירוע מסוים, זה אשר כאב לי עמוק בנשמה וכאשר נמצאה רווח לי ואני עונדת אותה כמובן ולבי שמח בקרבו.

תודה רפי ותשתדל לא לאבד פריט זה או אחר אשר יש לך כלפיו יחס נפשי חזק כדי שלא יכאב לבך. ממני בהמון תודה בקי ♥♥♥♥♥♥

20/02/2017 09:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך