♥ Dandi ♥
פריקה שלי. :'(

מכירים?

♥ Dandi ♥ 28/10/2014 617 צפיות 6 תגובות
פריקה שלי. :'(

מכירים את ההרגשה הזאת, שענן שחור מסתובב מעליכם ונצמד אליכם לכל מקום שתלכו?
מכירים את זה, שאתם מרגישים שהעולם הזה הוא כל כך לא פייר, שבא לכם פשוט לקחת חבל, ולתלות את עצמכם?
את ההרגשה שרק אנשים רעים, מקבלים דברים טובים, והמלאכים שבינינו, בני האדם הטובים, מקבלים סטירה לפרצוף?
ושאתם רוצים צדק, אבל העולם הזה תמיד ייתן את הצדק לבן אדם שממש לא צריך את זה.
ושאתם כל כך רוצים לצרוח, לבכות, ואין אף אחד, אבל אף אחד שבאמת יבין אותך?
שהעולם חושב את הדברים הכי גרועים שיש, ואתם תצאו כאלה צבועים, או שקרנים כי תגידו את האמת?
הרגעים האלה, שבא לכם לחזור אחורה בזמן, ולתקן את הכול,
שאתם כל כך מצטערים, שאחד מגאוני האנושות, לא המציא מכונת זמן.
שאתם מרגישים כמו ב'טום וג'רי', ואתם החתול? כל הזמן מפסידים ומתעללים בכם, מכל כיוון.
שאתם כבר לא מרגישים שייכים בעולם הזה, שאתם מרגישים שאין לכם מקום בעולם?
שאתם כבר לא מרגישים. מכירים?


תגובות (6)

לא. הכרתי. תקראי את הפרופיל שלי ותביני.. כי מפריע לי לחזור על הדיכאון שלי.
יפה מאד, תהיה שמחה♥

28/10/2014 17:42

כן, לצערי..
ההרגשה הזאת של כאב ויאוש וחוסר אונים מוכרת לי ממש טוב, חוויתי אותה במשך קצת יותר משש שנים, עד לפני שבוע בערך :(
אני עדיין מכירה את ההרגשה שאין לי מקום בעולם הזה כי באמת אין, אני לא שווה את החיים האלה..

28/10/2014 17:47

-5-
מדהים! פשוט מדהים…

28/10/2014 17:48

האמת? אין לי מושג מה להגיד. ברור שכל אחד יכול להזדהות עם כל אחד מהדברים שכתבת, אבל זה היה פשוט… אין מילים בפי…. נראה שכשאת

28/10/2014 18:48

לא כל כך התחברתי לקטע של הצדק. זאת אומרת, שהאנשים הטובים מקבלים כמו שאת אמרת כאפה לפרצוף והאנשים הרעים בעצם זוכים. בעצם את מתארת פה עולם שהוא לא פייר ומתחלק לשני חצאים – טובים ורעים. אני פחות מאמינה בכך זה למה שאני פחות מסכימה. אבל אם זה מה שאת חושבת אני לגמרי לא אתווכח איתך, זאת האומנות שלך.
חוץ מזה אני מכירה את הכל בקטע כה מדויק שזה מפחיד, כאילו נכנסת לתוך מחשבתי ורשמת את כל מה שיש שם.
כתיבה מאוד יפה, מדוייקת, מפורטת, מעניינת ומסקרנת, אהבתי מאוד.
5 כי מגיע לך ~

28/10/2014 18:51

אני כל כך מבינה אותך… תיארת בדיוק את מה שאני מרגישה :'>
~5

28/10/2014 23:30
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך