מכתב לה'

15/01/2013 677 צפיות 12 תגובות

ה' היקר ..
אני יושבת עכשיו על המיטה , מחוץ לשמיכה והלילה קר .. אני חושבת על המחר .. אני יודעת שלחלקנו לא יהיה מחר .
אני לא יודעת אם להתכסות כי אני יודעת שיש אנשים בחוץ שישנים בסמטאות .. בונים את המיטה שלהם מארגזי קרטון , מחפשים אוכל בפחים , הכרית הפכה לעיתון .
אני מדמיינת עכשיו את הילדים המפוחדים בארץ רחוקה מפה , ילדים הרדופים בגלל דתם או צבע עורם . אני מדמיינת את אימם , נשארת ערה בלילות אחוזת חרדה , יודעת שזה לא העתיד שתיכננה לילדתה . מתפללת לה' , לא מאבדת את האמונה . אז למה ככה נראה הסוף שלה ? אולי מובטחים לה דברים שלאחר המוות אבל האם הכאב בחיים הוא נחוץ ? הרי אתה זה שיושב שם בחוץ , מחוץ לכל זה . צופה וממתין לנו , אבא יקר , אומרים שתשמור עלינו מכל משמר .. ואם זה לא חוצפה , התשמור גם על האחרים ? זו לא אשמתם שנולדו לא יהודים .. והרי אתה אוהב את כולם כי אחרי הכל אתה בראת אותם .
אולי נוותר על כל הדתות ? אולי נוותר על כל המדינות ?
נוכל להיות עם אחד חופשי ומאושר .. נוכל לוותר על שנאת החינם , נוכל לאהוב בחינם , כי הרי כולנו נהיה אותו הדבר .
רק המחשבה על זה גורמת לי לחייך ..
אז אולי תחשוב על זה ה' היקר? אני אוהבת אותך בכל מצב וללא תנאים .. אבל אתה לא חושב שכך בעולמך יהיה הרבה יותר נעים ?


תגובות (12)

איזה יופי סוף סוף יש מישהו באתר שרושם דבר כזה ^^
אהבתי מאוד אני מדרג 5

15/01/2013 03:52

אוקיי, וכאן זאת הנקודה שבה אני לא מאמינה יותר בזאוס והאלים היוונים
אם הם אוהבים אותי כמו שאני אוהבת אותם
הם לא יתנו לילדים אחרים לסבול, אותם ילדים שגם הם אוהבים אותם..
זה לא הוגן.

15/01/2013 03:55

אסור לכתוב את שם השם…
פעם שנייה שאני כותבת את זה היום באתר…
בכל אופן,אהבתי מאוד את הכתיבה שלך,ואת הנושא שאליו בחרת להתייחס.
אני בהחלט מסכימה איתך לגבי כל השיר.
משיר (=

15/01/2013 10:29

שמעי, שיר, את לא יכולה לצפות מכולם שנכתוב על פי ההלכה היהודית, אם לא כולם כאן משתמשים בה. את לא יכולה לצפות שנפסיק את השימוש בשמות הללו – במיוחד לאור העובדה שאני, למשל, לא יודע בכלל באילו שמות מותר להשתמש ובאילו לא. זה פשוט לא עובד ככה… :|

15/01/2013 10:33

אסור כפייה דתית
אני אקרא בשם השם כמה שאני רוצה
ההלכה לא יכולה לכפות עליי את מה שלא ברצוני.
יופי שאסור, לי מותר.

15/01/2013 14:50

כל אדם צריך מהמורות בחיים.. אין מה לעשות…
חלקן קשות וחלקן פחות קשות… ככה זה בחיים…
ו.. למען האמת, אני לא חושב שאנחנו צריכים להאשים את אלוקים בכל דבר שקורה לנו… הרי.. הוא לא הזה שאחראי על כך שהיתה תאונת דרכים, הנהג פשוט מטומטם…
הרי.. הוא לא הזה שאחראי על הרצח, זה הבנאדם שיש לו מחלת נפש..
הרי.. הוא לא הזה שאחראי על התאבדות, זה פשוט בנאדם שמוותר…
אז תפסיקו להגיד כל הזמן, ״למה עשית לי את זה?!״

15/01/2013 15:07

מסכים עם כל מילה במילה שלך!

15/01/2013 15:11

מישי שכתבה את זה צריכה לקרוא עוד הפעם את מה שהיא כתבה, למה היא קצת סוטרת את עצמה.
את מאמינה באלוקים, את אוהבת אותו, לא משנה מה ואת עדיין מפקפקת בשיטתו של הקב"ה?!
אם יש לך חברה שאת סומכת עליה ואת מאמינה לה בכנות ויש לה איזה הרגל משונה, משהו קצת לא שגרתי היית שואלת אותה למה היא עושה ככה או שהיית מקבלת אותה כמו שהיא ולא שואלת שאלות.
הקב"ה ברא את עולמינו כמו שהוא, אין לך מושג למה הקב"ה במקום אחד ילדים סובלים ובמקום אחר ילדים חיים באושר, זה כמו שאת לא יודעת למה צבע השמיים כחול ולא ורוד (אולי גילית איזה תאוריה למה.. :) )
כל מה שאת צריכה לדעת (במקרה ואת לא דתייה) זה שהקב"ה ברא את העולם והוא משגיח בכל רגע ורגע נתון ואם את קצת מאמינה, את יודעת שראינו את חוסר ההשגחה שלו בדור המבול שהאמינו שאין השגחה פרטית- הקב"ה הראה להם רגע נתון יחיד שבו הקב"ה לא משגיח, כיאוס. (היה לי מבחן עיון על בראשית לפני שבוע..זיכרונות טריים.. :) )
אני מצטערת שאני חופרת אבל הבורות ששולטת בעולם היהודי היא מזעזעת..אני לא באה לומר משהו לאף אחד..באמת שלא אבל פשוט חבל שלא נתנו גם לחילונים את ההזדמנות להכיר את הצד היהודי.
ולגבי השמות של הקב"ה, לא אומרים אדוני, אלוהי ועוד כמה שאני לא בדיוק זוכרת.

15/01/2013 15:58

חפרתי… :)

15/01/2013 15:58

משכית נראלי קראת יותר מידי פרסי ג׳קסון חחחחחחחחחח

15/01/2013 19:51

זאת שכתבה תסיפור-יש דברים שלא כולנו מבינים אותם.אבל אני חייב לומר לך דבר אחד-
לכל מה שהולך היום-מלחמות,רעב,שנאת חינם,אנשים עניים וכו',יש פשר.
ורק שתדעי-ה' ברא את העולם הזה רק כדי שיאמינו בו.ורק כדי להגיע אל הימים של המשיח והימים שבהם העול בהחלט יהיה מאושר-כי כולם יאמינו בה' באמונה שלמה ויעבדו אותו.
אם נוותר על הדתות,זה רק יהיה יותר גרוע.כי מי שמאמין בה',ושמע נבואות וכאלו,יודע את זה.
אני יכול לתת לך דוגמאות.אבל לא פה.אם יש לך סקייפ,פייסבוק,או כל דבר אחר,אני אוכל להראות לך כמה דברים.
ומשכית ואור-זה שאומרים לכם לא להגיד את שמו של ה',זה לא כפייה דתית.
והראל-כל דבר בעולם הזה נעשה על פי רצונו של ה'.בין אם זה רע,ובין אם זה טוב.
אם אתם באמת מתעקשים,אני יכול לתת לכם סיפור שלם על נבואות וכאלה.בכל מקרה,

15/01/2013 22:12

-לכל מי שלא הבין-
אני דתיה , אני מאמינה בה' ואני יודעת שכל דבר שהוא עושה זה לטובה ורק לטובה !
וגם שהוא יותר חכם ממני ויש סיבות למה שקורה בעולם .
זה גם מה שאני אומרת בדרך כלל לאנשים שמטילים ספק בה' יתברך ..
פשוט יש לי ביני ובין עצמי גם כמה שאלות לאבא שבשמיים וכנראה שרק בעולם הבא אדע את התשובות עליהם . אני לא אומרת שהוא עושה טעות חס וחלילה פשוט רוצה לדעת מה המניעים שגורמים לדברים כאלה לקרות .
ובמקום לשמור את זה בבטן אני מוציאה את זה החוצה כדי להרגיש יותר טוב עם זה . זה הכל (:

16/01/2013 05:03
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך