מכתב מחברה שלי.. :,)

demi_direction 26/07/2013 1026 צפיות 10 תגובות

ההרגשה הזאת שאתה בתוך קופסא גדולה. אתה לא יכול לצאת משם, אלא אם כן תצליח לעבור את כל המכשולים. אני תמיד תרגישה ככה.. מרגישב סגורה, אטומה..
אני מנסה לעבור את כל המכשולים. אם זה הכיתה הקשה שלי, אם זה החרם שלא נגמר עוד מגיל צעיר..
מצאתי פתאום מכתב מחברה שלי. החברה היחידה שלי. היא כתבה לי אותו רגע לפני שהכל התחיל.
בחופש הגדול של אותה השנה, היא עברה דירה, והשאירה אותי מבודדת. בלי שום חברים.
במכתב היה רשום כל מיני משפטים מחזקים, כל מיני בקשות שלה אליי. ורציתי לשתף אתכן במילים שלה.
'לחברה שלי.
אני יודעת שעכשיו אני הולכת לבכות כשאני אכתוב לך את זה.
אני מצטערת שאני משאירה אותך לבד, דווקא ברגעים הכי קשים שלך.. אני אוהבת אותך!
ושתדעי, את לא לבד. אני תמיד איתך.
אני כל כך מצטערת..
אני כל כך מצטערת על הכל!
מצטערת שעזבתי ככה.. אבל זה לא תלוי בי! אני נשבעת לך שאם זה היה תלוי בי, אני הייתי תמיד איתך!
תחשבי על השנים האלה בצורה אחרת.
אלה שנים שבהן את לא סובלת, אלא מתחזקת. הריי, מה שלא הורג אותך, מחזק אותך.
תעברי את כל המכשולים, 'תצאי מהקופסה' כמו שתמיד אמרנו.
אל תתייחסי ל*&^% [אני מצנזרת את השם..] היא לא שווה שום דמעה ודמעה שיורדת לך מהעיניים.
רק תבטיחי לי שאף פעם לא תעשי משהו רע לעצמך. רק תבטיחי לי.. אני לא יכולה לתאר אפילו את מה שיקרה לי אם תתאבדי או משהו!
בעצם, אני כן יכולה לתאר.
אני יכולה לתאר שיחה שלי ושלך בגן-עדן, כי אם תתאבדי, אני אתאבד איתך..
ממש ממש בבקשה, אל תעשי דבר כזה כי אני מפחדת להתאבד!
את מכירה אותי ואת הפחדים שלי..
אל תחתכי בחיים שלך.
שמעת אותי?
זה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות!
כבר סיפרתי לך את הסיפור שדוד שלי חתך ובטעות..
טוב נו, את יודעת את הסיפור.
אני לא אגעיל אותך.
רק עכשיו שמתי לב איזו מגילה עשיתי לך, אז מילים אחרונות.
הכל לטובה,
מתי שהילדים האלה שעשו לך ככה יגדלו בין פחי הזבל, את תהיי מול כולם ותראי להם איזו חתיכה, שווה ומושלמת את תהיי.
בדיוק כמו עכשיו!
אני יודעת שאת יפה. מבפנים, מבחוץ..
את גם נורא חכמה, מדהימה ומושלמת. ואם הם לא רואים את זה…
כנראה שהם טיפשים. או מפגרים.
תחליטי את.
מקווה שאת תמשיכי להיות איתי בקשר, כי אני לא יודעת מה אני אעשה אם יום אחד לא תתקשרי אליי! את מכירה אותי עם הדאגות שלי..
אוהבת אותך,
*$&%!#?. '
קראתי את המכתב הזה, והאמת היא שבכיתי. היא הייתה החברה הכי טובה שלי. ופתאום לראות את המכתב הזה…
התקשרתי אליה. למרות שלא ממש שמרנו על קשר. ולהפתעתי, היא זכרה אותי. היא זיהתה אותי. אתן לא מבינות איזה מרגש זה היה..
רק תלמדו מהמכתב הזה שתמיד יש מישהו איתך, תחייכי כי מישהו אוהב אותך!
וגם, אני אוהבת אתכן בנות! ואתן לא מבינות מה אני אעשה לכן אם אתם תעשו משהו רע לעצמכן..
בננות שלי?
אני אוהבת אתכן!
הכי הרבה שבעולם!
אתן ממש כמו החברות הכי טובות שבחיים לא ראיתי:,)
אתן גורמות לי לבכות מאושר!
לי..


תגובות (10)

חיימשלי זה כל כך ריגש אותי!!! אני מתה עליך ואת כותבת מדהים!

26/07/2013 13:59

תודה רבה:)

26/07/2013 14:01

COOL כתיבה יפה
אני מתחבר לנושא, וזה יפה מאוד…

26/07/2013 15:47

וואו ריגשת אותי בטרוף!!!
אני מאוד רגישה והתחלתי לבכות!!
כי זה הזכיר לי את הסיפור שלי שעברתי לארץ אחרת לשפה שונה ועזבתי את כל החברים שלי ואחרי שעברתי הכרתי בנות ועוד ילדה ישראלית שהייתה שם גם הסיתה אותם נגדי והם הפסיקו לדבר איתי!!!
אבל הייתי חזקה ולמדתי שלא תמיד הכל מושלם אבל בכל דבר אפשר למצוא משהו טוב!!! וזהו אבל גם עם לפעמים סתם תעמדי מול המראה ותחייכי הכל יכול להישתנות אני לא יודעת איך להגיד את זה בעברית נכונה כאילו אני יודעת אבל זה לא נישמה טוב אז זה נישפט שאני אומרת לעצמי כל פעם שאני עצובה sometime the SMILE can change EVERYTHING

26/07/2013 16:09

סליחה על המגילה!!!

26/07/2013 16:10

תודה רבה :)
זה קשה לשמוע ולעבור דברים כאלה.. במיוחד כשלא עשית כלום. סתם, כי בא להם.
ואני חושבת שתמיד צריך לחייך ולחשוב חיובי, כי החיוך עוזר בהכל.

26/07/2013 16:11

תראי
אולי לך קל להגיד
אבל זה אומר שאת לא במצב שלי
כי האדם היחידי שהבין אותי תקע לי. סכין בלב, לא בגב.
בלב.
וכל שאר מי שבאמת מבין אותי ומחזק אותי אפילו לא יודע איך קוראים לי.

26/07/2013 17:45

אם את צריכה משהו, הכי קטן, אני פה בשבילך :)

26/07/2013 18:04

מרגש!! היו לי דמעות בעיניים!!! איזה חברה מדהימה יש לך!!!
אני תמיד פה בשבילך!!
אני בחיים לא יחתוך כי אני יודעת איזה קשה זה למשפחה ולמי שכן היה לצידך(לא אכפת לי מה מרגיש זה שגורם לזה כי זה רק אשמתו!!) אבל יש פעמים שקשה להישאר חזקה… אבל צריך להתגבר,להמשיך הלאה ולחיות את החיים. תתעלמי מהם,זאת עצה ששמעתי ממשהי חכמה:) זה הכי משגע ששמים עליך פס,אז פשוט תשימי עליהם פס כי את לא צריכה אותם וגם זה מה שיגרום להם רוב הסיכויים להפסיק… אי אפשר מלחמה חד-צדדית. אם רק צד אחד תוקף,זאת לא מלחמה וכנראה גם הצד התוקף יפסיק…. ובאמת,תקשיבי לחבה שלך!!! בחיים שלא תעיזי לחתוך!!!
אני תמיד פה בשבילך!!

27/07/2013 15:43

וואי, ממש תודה :)

03/08/2013 18:08
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך