neomy-k
כנראה אני עדיין חיה בהכחשה. זה לעולם לא יכול לחזור להיות אותו הדבר, לא משנה כמה אני חושבת שאני רוצה שזה יקרה... נ.ב. עידו - שם בדוי.

מכתב פרידה

neomy-k 22/10/2014 693 צפיות 3 תגובות
כנראה אני עדיין חיה בהכחשה. זה לעולם לא יכול לחזור להיות אותו הדבר, לא משנה כמה אני חושבת שאני רוצה שזה יקרה... נ.ב. עידו - שם בדוי.

אתה ניצחת. לך לספר לכולם, אולי זה ייתן לך איזשהו סיפוק בחיים, ימלא אותך.
פגעת בי. לך תאמר להם שהיום והלילה יפים יותר כשאני לא נמצאת בסביבה. שעולם ורוד ומדהים יותר בלעדיי.
ספר להם שהשארת אותי מאחור. בעטת בי לקרשים כדי שלא אוכל ללכת אחרייך, לשאול למה, למה עשית את זה…
השמיים מתכסים עננים וכשאני צופה בהם, אני חושבת עלינו, שוכבים על הדשא בחסות החשכה, שותקים, אבל קרובים. ואני בוכה.
העולם שלי התפורר מבין האצבעות, אני צפיתי בו קורס ומתמוטט ואני נמשכתי אחריו אל הקרקע, רחוק אל הלילות הקרים והבודדים, והכאב הרודף. מנסה להבין מה עוד יכולתי לעשות עבורך כדי שתעריך אותי על כל מה שלא היה לי לתת והענקתי לך. בלי לחשוב פעמיים. אבל אני מניחה שזה לא היה מספיק… נכון?
היית יכול לזכות בי לנצח. אם רק היית נלחם עלי מעט, אחרי כל מה שעשית, אחרי איך שפגעת בי, הייתי חוזרת. הייתי שלך, ונשארת עד שהמוות היה מצליח בניסיונותיו לפתות אותי אל העולם שמעבר…
עידו, עישנתי כל מה שהצלחתי להשיג. שתיתי אלכוהול ששרף את הגרון וצרב את העיניים. השארתי סימנים על הזרועות והרגליים, עמוקים יותר משהעזתי ליצור מזה שנים, וכלום לא עזר. זה תמיד חוזר אלייך. אני כבר לא אדונם של מחשבותיי.
אתה שם, ואני לא מצליחה להוציא אותך. לשכוח אותך. ואני שונאת אותך! אלוהים יודע כמה אני שונאת.
אבל לא יכולה לשכוח. והכאב לא נגמר.
אני רק רוצה לדעת… אני צריכה לדעת… אם משהו מכל זה נשמע לך מוכר…
אם לא, אני מבטיחה, אני אעלם.לא אטריד אותך יותר לעולם…


תגובות (3)

דבר ראשון, הכתיבה שלך טובה באופן כמעט חסר תקדים לאתר הזה ובכלל.
אני לא יכולה להגיד שאני מזדהה, אבל אני יכולה להגיד שאני תומכת. או לפחות מנסה.
אני לא עומדת להגיד לך את כל הקלישאות על איך שהזמן מרפא הכל, אבל אני אומרת לך להיות חזקה ולהמשיך לנסות למרות הפצעים והכאב.
את חזקה. את נופלת וממשיכה. עם זה אני בהחלט יכולה להזדהות.

22/10/2014 23:05

אין מילים ! פשוט כתיבה טובה . ניסוח טוב .. אני לרגעים הרגשתי שאני זאת שנשבר לה הלב .. תודה !!

22/10/2014 23:27

תודה רבה לשניכן,
אין לכן מושג כמה אני מעריכה את זה.
שיהיה לכן סופ"ש מקסים, ואת כל הטוב שבעולם :)

23/10/2014 17:11
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך