naama@naama
קראתי אותו מלא פעם, אני חושב שאני עוד אקרא אותו בלי סוף...

מכתב שאחותי הגדולה כתבה לי…

naama@naama 04/10/2013 637 צפיות 9 תגובות
קראתי אותו מלא פעם, אני חושב שאני עוד אקרא אותו בלי סוף...

אני מגיע למחשב ופותחת את האימל הבדוי שלי. כשאני פותחת אני רואה מכתב מאחותי הגדולה שגרם לי להיות על סף בכי, אני לא יודעת למה. כנאה מרגשות שהציפו אותי.
אז היינה המכתב:

הי נעמה.

את יודעת שאנחנו אחיות? אנחנו דומות יותר מאשר נדמה לך. יש לך המון כישרון ויכולת אמנותית. יש לך יצירתיות ורגש. כל הכישרון הזה לפעמים לא קל. הוא גורם לך לקפוץ מנושא לנושא- להרגיש לא שייכת וסגורה. את בטח מרגישה שאת מתוסבכת עם בעיות קשות. את לא מבינה מה את עושה בשיעור היסטוריה- גאוגרפיה? תנך? זה פשוט כל כך משעמם בשביל אחת שצריכה לתת למחשבות ולרגשות לעוף. את בטח רוצה להרגיש אהבה בצורה מסחררת- ולא תמיד חשוב לך עם מי, אלא להרגיש אהבה. להרגיש שאת מאוהבת כמו בסיפורים ובשירים.

את בטח שואלת- איך את יודעת? ובכן, גם אני הייתי אותו דבר. הייתי בחורה מסובכת. מרגישה יחידה בעולם. הספרים והשירים היו כל העולם שלי. הייתי פותחת בלוגים עם שם בדוי וכותבת וכותבת.

תראי אותי היום, כל כך מיושבת. עם ילדה, בעל נפלא ואוהב (שסובל אותי עם המון אהבה) עבודה מאתגרת ומסודרת שגורמת לי להרגיש טוב. ועוד במחשבים…

אני עם כל הציורים שלי\ עם הרעיונות והמחשבות, נהייתי כל כך- רגילה.

לא לגמרי. הרי החלטתי להתחתן בגיל שבע עשרה. החלטתי להביא ילדה בגיל שמונה עשרה והחלטתי לא להביא עוד ילדים כרגע בשביל להתקדם בעבודה שאני אוהבת.

יש לי רגעי שפל, אפילו אתמול. הרגשתי "משוגעת". נדב שיחק במוזיקה ובסאונד לאיזו דקה ופתאום זה שיגע אותי כל כך שבכיתי בהיסטריה. אבל יש לי את הבעל המדהים שלי, שגרם להכול להיות בדיחה ונתן לי להרגיש חמודה ומיוחדת.

אבל מה אם הייתי מתאהבת באחד אחר? במישהו שהיה מסבך לי את החיים? אולי היום הייתי על כדורים… אני לא יודעת.

נעמה, את המון כמוני. אני מרגישה את זה. את מיוחדת וכשאני קוראת את הדברים שלך אני מרגישה שאני כתבתי את זה.

בבקשה אל תדכאי את היצירתיות שלך. רק תמנפי אותה. ולא רק במחשב.
אולי נעשה פרויקט ביחד? אולי תרשמי את הסיפור שלי? יחד איתי?
פשוט אני נהייתי "נורמלית" מידי בשנים האחרונות, וכבר אני לא מצליחה להיות "אמנית" ומשוגעת.

אוהבת אותך המון המון.
אחותך

נ.ב.
אשמח להיות יותר מעורבת בחייך יש לנו המון במשותף. לא אשפוט ולא אביך אותך. את מדהימה.
ואם תרצי לפרסם את המכתב שלי, אני יותר מאשמח. בטח יש עוד מתבגרים שמרגישים כמוך והם צריכים לדעת כמה נהדרים ומיוחדים הם.
אוהבת, אוהבת אוהבת מאז ולתמיד.


תגובות (9)

זה אמיתי?

04/10/2013 03:51

כן

04/10/2013 03:52

יאא ממש יפה (:
זה שזה אמיתי ממש משמח

04/10/2013 03:55

בא לי לקפוץ מרוב שמחה :,)
נראה לי שהיא רצינית .. שהיא באמת יכולה לעזור לך ! ;)
תקחי את ההזדמנות הזאת, כנראה שהיא דואגת לך :,)

04/10/2013 04:02

איזה מרגש זה….
:)

04/10/2013 04:07

תודה לכולם ;)
ומייק וברור שאני הולכת למצוא זמן לדבר איתה, כשחושבים על זה תמיד היה לי הכי נוח לדבר איתה…

04/10/2013 04:09

ואי נעמה, אני כלכך שמחה בשבילך :)
אחותך כתבה לך מכתב ממש מרגש, והיא גם באמת נשמעת כמוך ^-^
זה טוב שאתן יכולות לדבר בחופשיות…

04/10/2013 04:39

איזה מקסים זה! יש לך אחות מדהימה! לי לעומתך יש שני קופים מטוטמים… למה אין לי אחיות? למה, אלוהים למה??? תנצלי את עצם קיומה כמה שאת יכולה!!! : )

04/10/2013 04:51

תודה :)
וכן היא באמת מדהימה וגם מאוד דומה לי גם חיצונים ופנימית, ואני שמחה שזה ככה ^^
אתם לא מבינים כמה המכתב הזה עשה לי טוב אני לא מפסיקה לקרוא אותו *-*

04/10/2013 05:14
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך