lilly
טיפה קשה לי לכתוב את הסיפור והוא מבוסס על סיפור אמיתי ששמעתי בבכי אצל המשטרה והוספתי לו דברים מהראש שלי על המוות של החברה שלי.

מלאכית לבנה

lilly 13/10/2011 682 צפיות 6 תגובות
טיפה קשה לי לכתוב את הסיפור והוא מבוסס על סיפור אמיתי ששמעתי בבכי אצל המשטרה והוספתי לו דברים מהראש שלי על המוות של החברה שלי.

קראנו לה בשם הזה בגלל השיר של מרסדס בנד "מלאך".
השם הזה התאים לה בצורה מושלמת אך נוראית, הכל התחיל מהמשפט "כולם קוראים לו "מלאך לבן", מותק כי הוא מזריק לווריד".
הכרתי אותה ונדהמתי מיופיה, לא היה בן אדם אפשרי שלא נשבה בקסמה.
בת 16 עדין לא הספיקה להכיר את החיים וכבר הם נקטעו, עינים ירוקות גדולות סוחפות וחיוך גדול ומדהים שפתיים מתוקות ואדומות כורד,
החיים חייכו לה והיא רק הייתה צריכה לבחור מה היא רוצה.. ולאיזה מסלול היא רוצה לפנות
אבל היא בחרה במסלול הכי אפל, הכי כואב והכי מסקרן.
מסלול מסוכן מלא בהצעות מפתות.
לילי היה הוא שמה, ובעקבות הכאב היא פנתה לשם לסמטה האפלה, בראשה התרוצצו מחשבות.
"למה אלוהים? למה זה מגיע לי? למה כל פעם מחדש אני נופלת אליהם"
"שלום לך מתוקה"
שמעה קול כבד קורא לה, השערות בעורפה עמדו היא הרגישה את הפחד כמעט ונוגע בה, אבל לא היה אכפת לי היא רצתה כל כך את טיפת הצומת לב ולא היה אכפת לה ממי וגם אי אפשר להגיד שהאלכוהול עזר לה לשלוט בהיגיון.
"שלום לך.. מי אתה? אני לא יכולה לראות" אמרה בקול נמוך
"אני..אני מיכאל נעים להכיר" הושיט לה יד "ואת?"
"אני לילי" חייכה חיוך מתחת לעינים אדומות ופחד
"קרה משהו? את נראת..עצובה מעט"
"האמת שכן קרה המון הבן ז…"
הוא ידע בדיוק מה הוא רצה מההתחלה, הוא לא רצה לפתח שיחת חולין אלא רצה יותר הרבה יותר
"שש.. לא צריך לצעוק, יש לי רעיון בשביל לשמח אותך טיפה אם את רוצה"
בלי לחשוב פעמים ישר אמרה לו כן ותוך דקות ספורות כבר היו על האופנוע שלו בדרך למקום לא מוכר,
את הדרך היא לא זכרה ולא שמה לב לאן היא הולכת אבל לאט לאט היא שמה לב שהיא במקום שמכניס את גופה למתח, והתחילה לרעוד.
"מה יש לך? את מפחדת?"
"לא, זה פשוט… שאני לא כל כך מזהה את המקום"
"אל תפחדי אני איתך, אני לא יתן שיקרה לך שום דבר רע, אני פה"
"אוקי" אמרה בשקט, ובתוך שניה הפחד שלה התפוגג היא סמכה עליו הוא קנה אותה בשניה.
"בואי תכנסי לפה, חבר טוב שלי גר פה למעלה"
הם הגיעו לבניין ישן שנראה כיאלו הוא עומד להתמוטט כל רגע, שעלו במדרגות ראתה כמה אנשים שכובים על המדרגות נראים כגופות חסרות חיים, אבל היא רק המשיכה לעלות מדרגה אחרי מדרגה לכיון המוות מבלי לפחד כלל, כי הוא היה איתה.

ההמשך יבוא…


תגובות (6)

וואי.. זה יפה….
איך היא מתה?

14/10/2011 00:52

היי : lilly
את כותבת מקסים והסיפור מה זה עצוב חבל"ז תמשיכי לכתוב ואולי יהיה לך גם סיפור שמח הלוואי חג שמח ושבת שלום ממני בקי

14/10/2011 03:02

מה היית במשטרה? למה?
חבל לי על חברה שלך רואים שהיא הייתה יקרה לך מאוד

14/10/2011 04:38

כשמצאו את הגופה שלה, אני הייתי השיחה האחרונה אז התקשרו אלי לבוא, וסיפרו לי את הסיפור.
ותודה.. איך היא מתה תגלי בהמשך..

14/10/2011 05:52

אומיגאד. זה מדהים. מצמרר, אבל מדהים.

14/10/2011 06:04

וואו אני מאוד מצטערת על החברה שלך ואני אשמח לקרוא את ההמשך…

14/10/2011 06:07
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך