לא מחייבת לכם לקרוא!

מנסה אך לא מצליחה!

05/04/2015 587 צפיות אין תגובות
לא מחייבת לכם לקרוא!

רציתי להוסיף – אני לא מחייבת לכם לקרוא !

אני מנסה להירגע אך לא יכולה !
אני מרגישה עייפה אך לא רוצה להירדם ,זה לא רק זה בגלל שאני מצוננת ..
אני לא יודעת מה לעשות ובסוף אני כותבת .
בזמן האחרון זה קורה כל כך הרבה ,זה קורה שאני עייפה ולא מצליחה להירדם !
אני שונאת את זה כרגע אך אין לי כל כך ברירה לקחת כדור ובולעת ברגע ,בגלל הצינון .
אני שותה מים לאחר מכן עולה למעלה למיטה וכותבת את מה שעברתי לפני כמה דקות או שעות . כולם כבר במיטה חוץ מאבא שהלך ואני מרגישה מוזרה בגלל מה שאני כותבת כרגע !
ובאותו זמן גם שומעת שירים , שירים תמיד עוזרים לי שאני לבד ככה אני מרגישה יותר מבטוח כי השאר בחדרים ואחותי ישנה עם האחים שלנו ,זה סיפור ארוך , אחר ולא קשור אז לזה לא יכנס ..
סיפרתי מספיק על מה שעברתי כרגע אני חושבת ,זה מוזר לי כל כך ושואלת את עצמי למה זה יעניין את האחרים ,כלומר אתכם ?
בדרך כלל ,אנשים לא מתעניינים בדברים שאנשים חווים באותו רגע בכלל צינון או חוסר שינה או כל דבר אחר …
היה לי רצון לכתוב את זה במקום לשמור את כל המחשבות האלה במוחי ,אני מרגישה יותר טוב למרות שזה רק צינון וגם לקחתי כדור צינון אז זה גם לא קשור .
אני לא מבינה את עצמי ככל שאני כותבת משהו יש לי עוד משהו לכתוב כמו עכשיו ,כבר נהפכתי למוזרה עוד יותר אז הפסיק וזהו !
לילה טוב קוראים ♥


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך