בקי
כלה זכויות שמורות לבקי לוי בלעדית אין לשכפל להעתיק לשחזר לצלם או לעשות כל שימוש שהוא באלפי סיפורי שכבר כתבתי ואלה שאני ממשיכה לכתוב ואמשיך בע"ה גם בעתיד תודה ממני בקי ♥

מעשה בכיפה לבנה שזורה בחוט כסף

בקי 06/05/2012 529 צפיות 2 תגובות
כלה זכויות שמורות לבקי לוי בלעדית אין לשכפל להעתיק לשחזר לצלם או לעשות כל שימוש שהוא באלפי סיפורי שכבר כתבתי ואלה שאני ממשיכה לכתוב ואמשיך בע"ה גם בעתיד תודה ממני בקי ♥

צהרים טובים לכל חברי היקרים

חייבת לשתף אתכם בסיפור מעניין שארע לי היום.

כשיצאתי לערוך קניות מצאתי באמצע הכביש כשחציתי להגיע הביתה כיפה די גדולה בצבע לבן שזורה בפס כסף מסביבה.

הרמתי את הכיפה ושאלתי את בעל החנות הקרובה באם מישהו איבד את הכיפה הוא ענה לי שאיש לא בא לחפש אותה כיפה.

המשכתי לעבר ביתי כשקבוצת ילדים צעירים נעמדו ליד האינטרקום בכניסה לבנין.

הילדים נפרדו מחברם אשר נכנס יחד אתי ללובי של הכניסה.

אני אוחזת בכיפה בידי ואינני שמה אותה בתיק.

שאלתי את הילד האם הוא גר בבנין הזה והוא ענה כן כשרק לפני ימים מעטים עברה משפחתו להתגורר בבניין שאני גרה בו.

כשנכנסנו שנינו למעלית שאלתי אותו באם הוא איבד כיפה? הוא מישש את ראשו וראה שהכיפה אינה מונחת בראשו "ואוו שמח הילד כמה אני מודה לך כי מצאת את הכיפה שלי תודה רבה רבה רבה"

אני יצאתי מהמעלית בדירה שלי והוא המשיך עוד 2 קומות.

טרם הספקתי לארגן את הקניות צלצלו בדלת וכשפתחתי אותה עמד הילד הצעיר הפעם עם הכפה על ראשו והושיט לי שושנה מדהימה :"מגיע לך חייך ויש לי בקשה הוסיף אל תספרי את זה לאמא שלי"

ביקשתי ממנו שימתין שנייה והבאתי לו חפיסת שוקולד והבטחתי כי המעשה בכיפה הלבנה השזורה בחוט כסף ישמר בינינו"

זה היה הסיפור שהיה .

מה דעתכם ???????


תגובות (2)

ואוו סיפור מדהים כל הכבוד לך בקי חחחחחחחחחחחחח

06/05/2012 12:20

מדהים, אני לא מאמינה שזה באמת קרה! וכתבת את זה כל כך יפה!

06/05/2012 12:28
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך