משהו מוזר שקרה לי אתמול

_love_ 25/09/2013 1293 צפיות 3 תגובות

אז ככה…
אתמול אני ושתי חברות שלי נסענו מהבוקר עד הצהריים למרכז ועשינו שופינג ענקק וכרגיל אני יצאתי עם הכי הרבה שקיות ^_^
בשעה 5 אחר הצהריים אני חברה אחרת שלי וידיד שלי שהוא והחברה שהלכתי איתה זוג נסענו לחיפה ליס פלנט וראות את הסרט "החברה הרעים" שאגב ממש מומלץ הוא חמוד רצח, זה סרט קומדיה ואקשן, חברה שלי שנאה אותו כי היא אוהבת רק קומדיה רומנטית הילדה הקיטשית הזאת אבל אני חולה על אקשן.
אז בסרט עברו לידנו 5 נערים שכולם נעצו בי עיניים, בואו נודע באמת כל אחד מהם היה יותר חתיך מהשני אז חייכתי אליהם חצי חיוך והם ישבו שורה מעלינו, הוצאתי מראה לראות אם יש לי איזה משהו מוזר שהם בהו בי, אם השמלה לא מסודרת (לבשתי שמלת סטרפלס פרחונית ממש יפה ונעלי עקב קטנות ופשוטות כאלו ליום-יום כי אני ממש נמוכה -_-) כי אני לא הבנתי לא הם הסתכלו עלי ככה
באמצע הסרט אחד הנערים שבהו בי התיישב לידי ואמר לי "היי"
אמרתי לו "היי" עם חיוך קטן כי אני לא סנובית והסתכלתי על הסרט
הוא שאל אותי "אז… תגידי יש לך חבר?"
ברגע זה חברה שלי נעצה בי ובו עיניים בצורה מפחידה ועניתי לו "לא, אתה?"
הוא אמר בפליטוט "לא, אז מה השם שלך ילדה עם מראה מלאכי?"
וככה המשכנו לדבר עוד איזה רבע שעה מהסרט, הוא אמר לי שקוראים לו אליאור, שהוא בן 16 וחצי, הוא חיפאי והוא נתן לי את המספר שלו…

אחרי הסרט הלכנו לאכול, חברה שלי קנתה סלט וידיד שלי ואני הלכנו לקנות שווארמה בלפה (אני רזה אבל אני אוכלת מלא), הפעם אני לא הפרט יותר מידי אבל הוא דיי התחיל איתי (הוא נראה לא רע ונראה לי שהוא בן 17 כזה)
הלכתי לשבת עם חברה שלי בזמן שידיד שלי קונה את השווארמה שלו ואז הוא בא אלינו, הביא לי נייר קטן עם מספר ואמר "חכי זה מחן מהשווארמה"

אחר כך באוטובוס כשנסענו ב11 וחצי חזרה הביתה אני ישבתי לבד מאחורה כדי לישון.
אחרי שישנתי משהו כמו רבע שעה הרגשתי מישהו נוגע לי ברגל ואומר לי "הנסיכה הנרדמת קומי יש לך טלפון"
לא הבנתי מה רוצים מהחיים שלי, פתחתי עיניים וראיתי איזה מישהו שאני לא מכירה, שמעתי את הפלאפון שלי מצלצל ומהר עניתי לו, זה היה אח שלי הגדול.
אחרי שסיימתי לדבר איתו זה שהעיר אותי התחיל לדבר איתי עד שהוא שמע שאני בת 15 וחזר לשבת במקום שלו חחחחחחחחחחחחחחחחח….

אז עכשיו אתם בטח לא מבינים מה הדבר המוזר שקרה לי…
אז אני לא רגילה שמתחילים איתי ככה, כאילו אני כן חושבת שאני דיי יפה אבל אני עדיין הילדה מכיתת החננות שלומדים במגמת פיזיקה-כימיה-ביולוגיה והכל אצלם 5 יחידות
אז כן יצא לי שם של חננה רצינית בשיכבה בגלל זה….


תגובות (3)

על תזלזלי בעצמך כפרות ותמשיכי את הסיפור שלך

25/09/2013 08:44

חייבת. לראות. תמונה שלך. רק בגלל שאמרת את זה :P

25/09/2013 08:52

יואו זה כל כך כמוני בבצפר יצא לי שם של חננה כי אני בחמש יחידות במתמטיקה אנגלית ביולוגיה וכימיה אני גם נמצאת בכיתת מצטיינים אז בבצפר לא כל כך שמים עליי אבל במחוץ לבצפר זה ממש שונה…

25/09/2013 09:00
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך