מתנצלת מראש אם יש שגיאות כתיב או שגיאות בהקלדה, הקלדתי דרך הטלפון וזה מתקן אוטומטית לכל מיני שטויות

משוואות

22/10/2015 624 צפיות תגובה אחת
מתנצלת מראש אם יש שגיאות כתיב או שגיאות בהקלדה, הקלדתי דרך הטלפון וזה מתקן אוטומטית לכל מיני שטויות

הוא רצה אותך, את לא רצית אותו. שניכם התקדמתם. הוא הכיר אנשים חדשים, חברים חדשים… בנות חדשות. אבל את, את התרחקות מכולם וזה בסדר אני לא כועסת עלייך. אבל עכשיו כולם קצת חסר לך. הוא קצת חסר לך.
האמת שאת אפילו לא יודעת מה את רוצה ממנו, ידידות? רחמים? ניתוק? או שאולי את בכלל רוצה שהוא שוב יאהב אותך. כי תמיד נהנית מהתשומת לב שלו והקירקורים שלו סביבך ועכשיו שזה לא כאן זה חסר לך, למרות שיש מישהו שאחר שמקרקר סביבך ומעניק לך אהבה, זה עדיין חסר.
מה עם היית נותנת לו הזדמנות, אבל הזדמנות אמיתית לא כמו הפעם ההיא שהייתם יום ביחד ואז החלטת שזה לא מתאים לך.אולי אם היית נותנת לו הזדמנות הייתם עדיין ביחד עכשיו. היית מכירה את כל החברים האלה שלו שאת שונאת, אבל אולי אם היית מכירה רותם לא היית כל כך שונאת אותם. אולי כל הבנות האלה שעכשיו שונאות אותך קצת היו שונאות אותך הרבה, כי הוא היה שלך ולא שלהן.
אבל אז למשוואה הכנס משתנה חדש. המשתנה החדש הזה משנה את כל התפיסת עולם שלך ומלמד אותך איך לחיות, איך להיות מאושרת. הוא נותן לך כל מה שאי פעם רצית ואפילו יותר, את העולם הוא נותן לך. אבל אז כשהוא לא נמצא כאן את לפעמים שוכחת את כל זה. אז מתחילות שוב התהיות מה אם היית נותנת לראשון הזדמנות אמיתית מה אם, מה אם.
אבל אז המשתנה השני חוזר ומזכיר לך למה את אוהבת אותו ורק אותו. למה זה לא משנה מה היה קורה עם הראשון כי עכשיו את עם השני.
הגיע הזמן להוציא את המשתנה הראשון מהמשוואה ולהתחיל להעריך יותר את המשתנה השני. הגיע הזמן לשחרר ולתת לעצמך להיות מאושרת, כי זה מגיע לך.

נ.ב, תמיד תזכרי, יותר קל לפתור משוואות עם נעלם אחד…


תגובות (1)

זה דווקא בסדר.
וכן יש שגיאות כתיב

22/10/2015 21:44
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך