משופדת

ZoeyAngel 05/12/2014 745 צפיות 3 תגובות

החלומות שלי? ואו. פשוט תקראו.

החלום התחיל בעודי מלקקת גלידה (זה לא הגיוני, אבל גלידה) בדייט מרובע של כמה חברות עם הלהקה ביג טיים ראש מאיזו שהיא סיבה. אני צמחונית, אז הזמנתי ספגטי עגבניות. הבן זוג שצוות אלי (זה עם הקסדה) היה חייב ללכת לשירותים והשלושה האחרים הצטרפו אליו כמו חבורה בשיר ביט איט של מייקל גקסון. אחת מה'חברות' (שאני לא מכירה בכלל. למה הלכתי לדייט זוגות עם שבעה אנשים שאני לא מכירה?) פתאום אמרה לי להסתובב. הסתובבתי, והוא היה שם.. סקוויד. כל כך הרבה זמן הערצתי אותו והתחרפנתי עליו והנה- הוא ממש מאחורי. מ הסתם שקמתי, מפילה את הכיסא מאחורי, אבל כשהתקרבתי הוא נעלם. חזרתי מאוכזבת לשולחן, בזמן לראות שכולם שם זוללים בשר.. לשונות פרה, מוחות, חזירים וסטייקים מדממים. צרחתי כל כך חזק שמאחורי האדמה נשברה ומתוכה צמח מאין מבנה משונה. יד הונחה על כתפי, מנחמת. הסתובבתי לראות מי זו, וזו הייתה..
.
.
ואל? איך שאני מדמיינת את ואל? את עמדת ממש שם, יותר ריחפת, ונעצת בי מבט משונה. "נסיון אחד בלבד, בואו בהמוניכם- למסלול המכשולים של ספייק. פרס גדול לזוכה המאושר!" מאחורייך בכניסה למבנה היו נעוצים שני חודים דוקרניים שהצטלבו בנקודה שבה ננעצו בראש משופד. הקול שלך היה חמים וסמכתי עלייך אז נכנסתי. בכניסה ניצבו מלא מלא חניתות עם גופות משופדות ואיזורים ריקים שצריך יהיה לקפוץ מהם בלי למות, בקיצור- מסלול פארקור עם חניתות. התחלתי לעבור אותו. לכל אורך הדרך הרוח ואל רפאים צחקה אותי ושיפרה את מצבי, אמנם לא מגלה לי איך ללכת אבל מפרגנת כשאני מצליחה. במהרה הגופות נעשו שגרתיות ואני הרגשתי מדהים כי הצלחתי כל כך טוב. מדי פעם ואל גם הייתה מנסה בעצמה מכשול כלשהו, ובדרך כלל הייתה משפדת את עצמה לחלוטין. מזל שהיא רוח, אז היא יכלה לחזור. זה לא הפחיד אותי יותר בכלל, להיפך, זה היה הכי כיף בעולם.
וסתם כך התעוררתי. מה זה אומר?


תגובות (3)

ועלי את לא חולמת

05/12/2014 11:12

    טוב, את יודעת שאם הייתי מחליטה אני אף אחד לא היה שם בכלל- חוץ מסקווידנאגט. מה לעשות, אולי המח שלי החליט שולרי היא קריינית חולנית בצורה טובה שמתאימה למסלול מכשולים קטלני עם שיפודים וגופות בכל מקום^^ אופי, אחרי הכל.
    נראה אותך בחלום מלא תקווה3>

    05/12/2014 11:34

את צריכה לראות פסיכולוג מותק שלי.
חחח סתם…אני רואה שהגעתי גם לחלומות שלך.
זה די משעשע, למען האמת.

05/12/2014 14:12
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך