מתבודדת.

מלאך ספיר 06/05/2014 659 צפיות 2 תגובות

אנו תמיד מחפשים אשמים.
במקרה הזה זאת תמיד אני, אני.
לא שאני חושבת כך אבל זה נראה הגיוני, כי למה זה קורה?
ברור שזה יקרה עוד מאות פעמים אבל די נמאס מהכל, לא חבל?
אני לא יודעת על עצמי כלום רק דבר אחד: אני בודדה.
יצור מבודד שהחליט שהשם מלאך ספיר הולם אותו מפני שהחודש בו נולד
תואם את האבן וגם בגלל שלפעמים היצור הזה אוהב לעזור אבל לא נותנים,לא.
אני בכיתה ו' פיצית ובלתי רגילה בעלת מבטא שמתפללת לה' שיתן לה פינה קטנה בחטיבה ששם לא יראו אותה והיא תכתוב יומן עצוב בשקט ותקרא על החיים של האחרים שמסתדרים.
אני חדשה תמיד בכל מקום דך לבן. על הדף עם הזמן מתבסף כתב קטן ומעוגל,הכתב שלי,וציורים וכל מיני סיפורים והוא כבר לא לבן כי הוא מלא בי.
אני יודעת שלא יואהבו אותי כי אני תולעת ספרים ובעלת מבטא מצחיק ומחשבות מוזרות, אחרות ולא מין העולם הזה,בדיוק כמוני." פגום." כתוב על המסך ומחשבותי נודדות אלי כזאת מוזרה אבל פעם היתה כזאת… אופטימית. זו הסיבה שהמבוגרים רוב הזמן עצובים.
אני רק חושבת על חיי על הצרות ועל הברור שלא יגיבו לי עכשיו וכדומה אבל פתאום עניי נפארות לרווחה ואני רצה אל הארון ומוציאה סיפרון ירוק ועמוד ראשון:
ניקול כיתה ב'


תגובות (2)

אם זה אמיתי אזה תדעי שתולעת ספרים זה הכי הכי בעולםםםם… גם אני הייתי ככה עד השנה החלטתי לצעוק להרעיש… (לא בשיעור,כן?)
יש לי חברה רוסיה בהתחלה גם לה היה מבטא אבל זה עובר, זה נעלם עם הזמן.

06/05/2014 18:01

וואו. זה מזכיר לי קצת את עצמי, חוץ מהחלק של היומן.
אני חושבת שבעצם יש הרבה אנשים שמרגישים בודדים. אבל לא בטוח שזה ככה – תנסי להביט סביבך יותר בתשומת לב, ואולי תראי אנשים שכן אכפת להם ממך. שכן רוצים בחברתך. אני בטוחה שלפחות יש אחד כזה.
את יכולה לנסות להתקרב לחברה. אם את לא מנסה להתחבר ולהיכנס – רוב הסיכויים שאת באמת תהיי בודדה. תנסי לצטרף לשיחה, להוסיף משפט שלך. תהיי מי שאת ואל תזלזלי בעצמך, כי אני בטוחה שאין עוד מישהו כמוך בכל העולם כולו. את עצמך, את ייחודית ואת מיוחדת בדרך שלך. אם הם לא רוצים להתחבר אלייך, לדעתי הם מפסידים חברה של ממש.
את לא חייבת להפסיק להיות אופטימית. תחשבי על הדברים בצורה מעודדת. את לבד? את יכולה לעשות מה שאת רוצה בלי שאף אחד ישפוט אותך, או להסס בגלל שזה יכול להוריד ממעמדך! יש יתרונות בכל דבר. פשוט לפעמים צריך לחפש אותם טוב-טוב. ואז להשתגע אתם!
אני מקווה שהרגשת הבדידות תעבור, או שלפחות הצלחתי בצורה כלשהי לעודד את מצב רוחך.
פשוט תקחי משקפיים, תצבעי את העדשות בוורוד והעולם יהיה ורוד =)
ואת יכולה גם סתם לדמיין שהראייה שלך נהיית ורודה. גם עוזר. =)
(תתעלמי משני המשפטים האחרונים. הם היו אמורים להיו בצחוק ולהצחיק. כנראה שלא הצליח לי. לא נורא.)

06/05/2014 18:12
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך