לסיפור אין התחלה ובטח שלא סוף... כי היא עדיין הולכת ומדרדרת, כי היא עדיין הולכת ונעלמת, מחכה שמישהו יעצור אותה מהתרסקות אל תהום חסר תחתית... לצערי הסיפור אמיתי...

מתדרדרת

28/07/2015 831 צפיות 16 תגובות
לסיפור אין התחלה ובטח שלא סוף... כי היא עדיין הולכת ומדרדרת, כי היא עדיין הולכת ונעלמת, מחכה שמישהו יעצור אותה מהתרסקות אל תהום חסר תחתית... לצערי הסיפור אמיתי...

היא מוכשרת, שרה ורוקדת, אבל אף אחד לא מאמין בה אפילו לא היא בעצמה.
היא תמיד הייתה דיכאונית וקרה המקרה, יהיה אשר יהיה, שהפך אותה לאובדנית.
כולם חשדו ואפילו פעם אחת אותה אישפזו אבל אף אחד לא האמין שהיא באמת כזאת.
היא התחילה לצייר רגשות, עיגולים ובתוכם גלים, גלים, קווים מסותתים. זוהי שמחה, וזה הוא עצב, זה הוא כעס, וזוהי רוגע…
היא ציירה אנשים, לכל מי שרק רצה, בתוך עיגולים, מבוכים כי הוא מסובך, גלים שקטים כי הוא רגוע…
פעם שאל אותה ידיד שלה בטלפון "ומה את?"
"יש לידך דף ועיפרון?"
"כן"
"צייר עיגול…"
"מה? איך תסבירי לי בטלפון?"
"זה פשוט, צייר עיגול"
איש לא שאל, מדוע אין לה פיתולים, גלים או כל דבר אחר?
והיא אף פעם לא ענתה כי התשובה הייתה ברורה היא הייתה ריקה, כבר לא מתרגשת מאותם הדברים, הדברים שפעם מהם התלהבה הפכו לסתם דברים בלי משמעות עבורה…
היא הולכת ומדרדרת, הולכת ונעלמת אבל אף אחד לא בא אליה ואומר לה שתפסיק, שהיא חשובה…
היא הולכת ומדרדרת, הולכת ונעלמת אבל אף אחד לא חושב שמשהו לא בסדר איתה…
היא הולכת ומדרדרת, הולכת ונעלמת ואין שם אף אחד בשבילה…
היא הולכת ומדרדרת, הולכת ונעלמת ואין לה כבר כוחות…
היא תלך ותדרדר, תלך ותעלם עד שמישהו יגיד לה stop!
והי


תגובות (16)

אשמח מאוד לתגובות מכל סוג

28/07/2015 14:13

וואו.

28/07/2015 14:26

וואי עצוב!
אם את מכירה אותה אז תעצרי אותה לפני שתעשה מעשה מסוכן!

28/07/2015 14:32

למה ?!?!?! אם היא רואה את זה, תראי לה את כל התגובות שיבואו! תראי לה שכן מאמינים בה, שאוהבים אותה! ושלא תעשה חס וחלילה משהו שיפגע בעצמה. חוץ מזה את כותבת מהמם… (;

28/07/2015 15:14

אני לא יכולה להציל אותה כי זאת אני

28/07/2015 18:50

אני פשוט לא יכולה לתאר לך מה עובר עליי עכשיו ..עם כל מילה הצמרמורת בגוף רק הלכה והתחזקה והדמעות זולגות

29/07/2015 03:47

    אני מצטערת שגרמתי לך לבכות ושמחה שהצלחתי לגעת בך

    29/07/2015 16:55

נשמה שלי, עכשיו קראתי את התגובה שלך שמה שכתבתי לך והזדעזעתי. אל תחשבי שאת אפס, כלום, את הרבה ואת מדהימה ואין עלייך בעולם!!! ואני לא מסוגלת לחיות עם המחשבה שאת עצובה, ומדוכדכת ומתדרדרת… תסתכלי על כמה תגובות יש לך ומה גרמת לאנשים שקראו את הסיפור שלך ותשמעי. תראי לכמה אנשים אכפת ממך ורוצים שתיהי שמחה! לא מדוכדכת חס וחלילה!! אני רוצה לראות אותך מחייכת. עכשיו. ותדעי שאני אוהבת ומחבקת אותך כרגע (; לילה טוב !

29/07/2015 23:11

    במתבי הדרך הפשוטה ביותר להחזיק מעמד היא כמובן לקבל תמיכה (משהו שמאוד חסר לי) מאנשים שקרובים אליי, ולהנות מהדברים הקטנים שבדרך גם אם רע. גרמתי למישהו לחייך היום זה אומר שהוא היה צריך אותי וזה נותן כוח לפעם הבאה כי יכול להיות שהוא יצטרך אותי שוב אז אני רוצה להיות שם בשבילו עכשיו, גם אם אחר כך לא.

    30/07/2015 11:43

וואו, זה מדהים. עשית לי צמרמורת…וכמו שרשמו לי בתגובות בקטע האחרון שפירסמתי- תאמיני בעצמך. אני יודעת שזה קשה, כי גם אני לא מאמינה בעצמי, אבל אני ינסה כמה שיותר- וגם את צריכה. אנחנו מאמינים בך, כלומר, תראי את התגובות, אז גם את צריכה להאמין בעצמך, או לפחות לנסות כמה שיותר. מאחלת לך בהצלחה..אוהבת אותך! ❤️

02/08/2015 21:30

ואוו ואוו ואוו , קודם כל מהכאב שלך הצלחת פשוט להוציא טקסט מדהים , אני רצינית , אם סופר שכותב בעברית צחה וגבוה יותר משלי ושלך היה משכתב את זה , בעייני זה יכל להיות טקסט של אמן .
את חייבת להרים את עצמך , לא לחכות שיעצרו אותך .
כי אנשים לא תמיד מצליחים לזהות את הכאב של אחרים , כולנו אגואיסטים שעסוקים בעצמם .
אני לא יודעת ומאמינה שיש לך את הסיבות האישיות שלך להיות במקום קשה וכואב , אבל אני יכולה להגיד לך שגם לי יש את המקום האישי והכואב שלי , ופעם חשבתי שהחיים של כולם מושלמים , ואף אחד לא יודע מה אני עוברת , וגיליתי שלכל אחד יש את המקום האישי והכואב עם החבילה שלו.
ולכן קשה לנו כל כך לראות את הכאב של אחרים , תאהבי ותאמיני בעצמך , וככה הסביבה שלך תאמין בך , תיהי חזקה .
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

09/08/2015 00:09

    מצטערת אם זה כבר לא רלוונטי , כי התאריך הוא לא עדכני .
    האמת היא שאני מקווה שזה לא רלוונטי כבר , אבל בכל זאת מחזקת אותך .

    09/08/2015 00:10

    זה רלוונטי אין לי בעיה לקבל כל תגובה תמיד וסה לא משנה מתי כתבת זה תמיד יכול לעזור לי בהמשך תודה לך

    09/08/2015 11:36

זה דיי מוזר אבל קראתי את זה עוד פעם וראיתי את התגובה האחרונה ו… את עדיין עצובה?

12/08/2015 18:39

    כן, אני תמיד עצובה, העצבות היא חלק הילתי נפרד ממני למורות שאני משתדלת להיות שמחה ליד אנשים כדי שהם לא יחשבו שזה בגללם

    17/08/2015 01:00
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך