נמאס!

Uonico 28/04/2016 709 צפיות 5 תגובות

נמאס לי מהחיים נמאס לי התקפי הדיכאון החוזרים על עצמם שוב ושןב.
נמאס לי מלראות את עצמי במראה ולראות כמה אני שמנה.
נמאס לי לנסות להקיא ולא להצליח.
נמאס לי לבכות .
נמאס חי לא להרגיש טוב.
נמאב לי שהנפש שלי שורפת לי מרוב כאבים.
נמאס לי שאימא שלי לא מאמינה לי.
נמאס לי שמתחיחסיים אלי בתור "הילדה הקטנה והרגישנ שלא עברה כלום"
נמאס לי לחכות מהודעות ממנונולהתאכזב.
נמאס לי לשמוע המשפט "יהיה בסדר" כי אני מרגישה שיהיה רק יותר רע.
נמאס לי מחברןת שלי שצורחות ולא מבינות אותי.
נמאס לי לשמור בפנים ,להחזיק כל כך חזק עד שנדמה שהבטן עומדת להתפוצץ.
נמאס לי להגיד שנמאס לי,באמת שזה כבר ניהיה מעצבן,אני מעצבנת את עצמי .
קשה לי לחייך אבל אני עושה מחייכת בכל זאת ומתעצבנת שאנשים אחרים לא מחייכים.
לא רוצה לשמוע יותר על בעיות של אנשים אחרים,אני צריכה קצת שקט קצת להתנתק נהעולם.
מתי זה יקרה?אני לא יודעת בינתיים אני ממשיכנ להאבק האם יום אחד אני יוותר?
אני לא יודעת בינתיים אני אומרת לעצמי אלפי פעמים בשביל שאני לא ישכח שהתקווה זה הדבר האחרון שמאבדים!


תגובות (5)

כל כך מבינה אותך.
לכי לים…לבד זה ייתן לך קצת שקט…

28/04/2016 17:34

אה ודרך אגב, תעשי לעצמך טובה ואל תנסי להקיא, כי לחברה שלי זה הצליח וזה לא עשה אותה יותר שמחה אלא בדיוק להפך ולעצור התמכרות זה קשה..

28/04/2016 17:35

עצוב לי לשמוע שקשה לך ושנמאס לך מהכל. נשמע שאת נמצאת בתקופה קשה. אני מאחלת לך רק טוב ושתצאי ממנה בקרוב. תנסי לעשות דברים שאת אוהבת ולקבל את עצמך כמו שאת. אולי שינוי פנימי בעזרת פסיכולוג או שינוי בריא דרך דיאטנית. אל תשכחי שאנחנו אחראים על החיים שלנו ויש דברים שכן ניתנים לשינוי. אל תאבדי אף פעם תקווה, תהיי חזקה!

28/04/2016 20:32

כשמגיעים לשלב שבאמת נמאס, ובצדק, פשוט עוצרים. את צריכה באמת קצת שקט, להיות עם עצמך, לעשות סדר בראש.
שלא תחשבי אפילו להקיא, או וואטאבר אחר. את לא תרגישי טוב עם המראה גם אם תגיעי למשקל אפס, בגלל שהמשקל שלך הוא לא הבעיה. את צריכה לאהוב את עצמך, את נמדדת לפי מי שאת בפנים, לא מי שאת כלפי חוץ, ולרזות הוא לא מה שיגרום לך להרגיש טוב יותר עם עצמך. אני בטוה שאת יפיפיה אמיתית ולא צריכה להעליב ככה את עצמך (ואל תחשבי שאני לא מבינה על מה אני מדברת!).
פשוט תנסי למצוא איזון, וגם אם אימא שלך והחברות שלך לא מבינות אותך, אל תתני לזה להרוס עוד יותר. לפעמים הדברים האלה פשוט קורים למרות שהם נאחס ובא לנו לדפוק את הראש בקיר. זה פאקינג לא יעזור. את צריכה פשוט קצת שקט… קחי לך יום, תעשי משהו שאת אוהבת, לבד או עם מישהו שעושה לך טוב. תדברי עם מישהו שאת סומכת עליו, תכתבי, אפילו תאכלי משהו מתוק… כל דבר שקצת יוציא אותך מהבלגן. כי כרגע כל דבר רע הופך להיות ענק, והכל מרגיש חרא. אבל לנשום עמוק ולהבין שזה בסדר, יכול טיפה לעזור. בבקשה אל תתני לסביבה שלך להשפיע עלייך ברמות כאלה, כי העצבים האלה סתם הורסים אותך. אני יודעת שזו הקלישאה הכי מפגרת שיכולה להיות, אבל ברגע שתחשבי חיובי, יהיה לך טוב יותר. ברגע שתעכלי יום רע ולא תמשכי את המצב רוח הזה גם ליום שאחריו, יהיה לך טוב. ברגע שבכל בוקר מחדש תחליטי שהיום לא תתני לשום דבר להרוס לך, יהיה לך טוב. אף פעם אל תאבדי תקווה, כי הכל תלוי בך. ואת חזקה ואת יכולה להאבק למען הטוב בחיים שלך. הכל תלוי בך, ואני מאמינה בך שאת תהיי בסדר. באמת יהיה בסדר, לא סתם תמיד אומרים את זה. בפעם הבאה שמישהו מעצבן אותך, תחשבי שהוא יכול להמשיך לקפץ ותמשיכי ביום שלך! בלי לבכות! בלי להיכנס לדכואונות! הכל. פאקינג. בסדר.
בהצלחה, יפיפיה ❤

28/04/2016 23:44

תודה רבה על הכול!!
עזרתם לי מאוד אני חושבת שאני באמת צריכה שקט לעצמי לחשוב מה אני רוצה לעשות!
תודה על הכול

30/04/2016 21:26
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך