hanna.eden
זה מבוסס על סרט של סלינה גומז ...... אני מקווה שתוהבו את הגירסה שלי
תגובות .....
ובבקשה מי שקורה את בסיפור שיגיב

– נסיכה סודית –

hanna.eden 13/01/2013 629 צפיות אין תגובות
זה מבוסס על סרט של סלינה גומז ...... אני מקווה שתוהבו את הגירסה שלי
תגובות .....
ובבקשה מי שקורה את בסיפור שיגיב

באה משפחה עשירה , אני אוהבת לרקוד , אני גרה בבית רק עם אבא שלי .אין לי חבר . יש לי 3 חברים – שתי בנות ובן (ידיד )לראשונה קוראים קרין ולשנייה קוראים רומי ולידיד שלי קוראים גון . אני עובדת עצל אבא שלי בחווה .
תיאור חיצוני :
יש לי שער חום עד הכתפיים , אני מטר 1.63 , אני יחסית רזה , צבע העיניים שלי , יש לי גוון עור בהיר.

קמתי בבוקר שתיתי ת הקפה שלי וחיקיתי להסעה שתבוא לאסוף אותי לבית הספר עליתי להסעה וכולם ישבו בכיסאות ראיתי כיסא אחד רציתי לשבת אליו ופתאום סימונה הילדה שישב ליד הכיסא , צעקה לעברי : " זה תפוס " .
ואז למזלי ראית עוד כיסאה אחד פנוי והפעם לא ישב לידו אף אחד רציתי להתיישב ופתאום שרינה זרקה אל הכיסא מסטיק ואיתה גם דניאל הילד שאני מאוהבת בו עוד מהגן . אמרתי לעצמי : " טוב גם ככה איך לי סיכוי איתו ". ונשארתי לעמוד .
סוף סוף הגענו לבית הספר ירדתי אחרונה מכולם כי כולם דחפו אותי .
היום עבר אלי כרגל כולם העיפו אלי אוכל בהפסקת צהרים , החלפתי היום פעמיים בגדים . ותנחשו מי הירגענה הכול , הרי ברור שזאת שובל . היא לא יכולה לחיות בלי בכולם יהיו סביבה ובמיוחד בלי לרדת על האנשים שלא " בחבורה " שלה .
אני לא בחבורה שלה אבל אני מרוצה מעצמי יש לי חברים מופלאים וגם כשאני רואה מהצד איך הם מתנהגים אני מעדיפה להיות כול חיי חננה ולא להיות כמוהם .השיעור ספורט שיחקנו הבנות מחניים ושובל עם חברותיה יובל ואביב החליטו שהם חיבות להיצרף אליה ולדחוף אותי לבוץ והינה כבר פעם שלישית שהחלפתי בגדים .
ניגמר היום עליתי להסעה ונסעתי הביתה בשעה 15:00 כמו תמיד .
הגעתי לפתח הבית נכנסתי וצעקתי : " אבא , אני מזמינה פיצה " ואף אחד לא ענה לי , אז צעקתי שוב : " אבא !!! ". הבנתי שמישהו קרה הוא לא בבית יצאתי החוצה לחווה לבדוק עם הוא שם . והוא לא , נכנסתי ללחץ והתקשרתי אליו במהירות הוא ענה לי :" כן מתוקה , מה רצית ? "
צעקתי אליו : " מה , מה רציתי ? איפה אתה ? הייתה אמור להיות בבית ! "
הוא אמר לי : " תירגעי מתוקה , שלחו אותי בדחיפות לעבודה השנייה שלי " דרך-הגב לאבא שלי יש עוד עבודה עבודה להצלת נסיכות .
עניתי לו : " טוב אבא לא מדשנה , אבל אני מזמינה פיצה "
הוא ענה : " בסדר נתראה בערב , ביי "
עניתי : " ביי "
רחוק בארץ אנגליה :
" אמא לא " צערה אן לאימה .
" זה בסדר ביתי הם יגנו אליך " ענתה העם
" אמא לא אני לא עוזבת בלעדיך " היא אמרה
" תשעי את זה בשבילי מתוקה , אני אוהבת אותך " היא ענתה (האימא )
" גם אני אותך להתראות " אמרה הנסיכה אן אליזבת .
" לאן אתם לוקחי אותי "היא שאלה
" תדאגי , אנחנו נשמור אליך " אמר אבא שלי שהציל את הנסיכה אן הנסיכה ממתקפה על הממלכה .
אחרי כמה שעות הם הגיעו לבניין של הסוכנות ( הצלת נסיכות ), כול הדרך היא שתקה .
הם נכנסו לבניין והיא ראתה מלאה נסיכות כמוך שהם הצילו בימים האחרונים , למשל כמו : " זאת הנסיכה קייאה מהוואי " .
" בואי נתקדם , " אמר אבא שלי
עכשיו הם הלבישו אותה בבגדים פשוטים ורגילים גזרו לה את השעה הארוך והיפה השלה לקחו לה את נעליי העקב ונתנו לה נעליי ספורט היא שאלה : " מהזה הבגדים האלה ? ומזה הנעליים האלה אני לא ראויה ללבוש נעליים כאלה ! ובכלל באיזו סחות אתם גזרתם את השער שלי ? ! אני יכולה למקור ואתכם ולקנות חזרה! . "
" אנחנו באנו להגם אלייך , ועם לא אנחנו עכשיו היו חותים אותך ומי יודע מה הם היו עושים לך ! ועם את רוצה את מוזמנת עכשיו לצאת החוצה אבל זה אל אחריותך . ואת ממש לא שונה מהנסיכות האחרות הם גם עברו את כול זה . "
היא ענתה : " בסדר אבל זה לא אומר שאני מסכימה לזה " .
הם גמרו את כול ההכנות אחרי 3 שעות בערך . הוא אמר : " אנחנו נספק לך מחסה , את תחיי אצלי בבית "
היא ענתה :" בסדר אפשר להתקדם כבר ".
הם טסו חזרה ללוס – אנגלס . השעה התה 19:00 בערב ( בערך ) .
יצאתי לפגוש את אבא שלי ופתאום ראיתי שנמצאת לידו מישהי צעירה בערך בגיל שלי . עדיין לא ידעתי שהיא גרה אצלנו מהיום . מיתוך כבוד אמרתי לה : " ברוכה הבאה , אני שלי ואת ? " רציתי ללחוץ לה את היד .
היא ענה : " שלום , אני אן " היא לחצה לי את היד חזרה , אבל רעיתי שהיא לא הבינה מה פרוש הדבר .
היא נכנסה לביתנו . ואני ניגשתי לאבא שלי , ואמרתי לו : " מה היא עושה אצלנו ? ממתי אתה מביא אלינו נסיכות ? ובכלל איפה היא אמורה לישון ? "
הוא ענה לי : " זה היה מחוסר בררה לא היה לנו איפה להשים אותה,היא מאנגליה , היה תקיפה אל הממלכה שלה . ובבקשה תהיה נחמדה היא לא הרגילה לחלוק עם מישהו חדר ואפילו לא קומה "
שאלתי חזרה : " רגע אחד זה אומר שהיא תישן בחדר שלי ? אוי איזה מעצבן !! "
הוא אמר : " זה לא כזה נורה , אבל תגידי לה שצריך לקום מוקדם מחר לבית הספר "
עניתי : " בסדר בסדר ,, איזה חופר ! "
ניגשתי חזרה הביתה ונכנסתי לחדר , וראיתי שהיא כבר מרגישה בבית היא התיישבה אל המיתה שלי והחילה לסדר דברים … ואיי איזה מעצבן . אמרתי לה : " אהה זה המיתה שלי זאת המיתה שלך "
היא אמר :"אהה סליחה "
עניתי : " זה בסדר , אבל צריך ללכת לישון מחמר הולכים לבית הספר . "
היא אמרה :" מה אני לא הולכת לבית הספר יש לי מורה פרטי "
עניתי : " אז עכשיו אין "
הא אמרה :" טוב .. "
אמרתי :" יש לך פיג'מה ? "
היא ענתה : " לא אין לי "
אמרתי זה בסדר אני יביא לך " .
היא אמרה : " טוב אז בסדר , אני רקומה מלמלה קצרה מי-משי רך כים כתפיות כן ?"
עניתי :" אין לנו כאלה הוד מלכותך ,( זה היה בציניות ) כקי את זה " הבאתי לה פיג'מה רגילה של אנשים נורמאלים הבאתי לה מיחנס ארוך וגופיה ושאלתי :" את רוצה גם סוודר או משהו ?"
היא אמרה " לא זה בסדר , רק איפה דר הבגדים ?"
עניתי :" אין לנו חדר בגדים תשתמשי בזה " פיניתי בשבילה שתי מדפים בארון , היא שמה את הבגדים והלכנו לישון .
מחר בבוקר :
עלינו להסעה וכמו תמיד הילדים רצו להציק לי אבל הפעם הם היו בפה פתוח ודעתם הוסחה , היא הוסחה באן כולם נדבקו אליה בחנו את הילדה החדשה . שני שיעורים כבר אברו והגענו להסקת הצהריים . ניגשנו לאשת הקפיטריה לקחתי ההמבורגר והיא שאלה אותה :" מה זה הדבר הזה שהיא לקחה "
היא ענתה : " אם את במת שואלת אז זה המבורגר , את לוקחת או לא ? "
צעקתי על אן :" מה זה השאלה הזאת עוד יעלו אלייך " והתיישבנו בשולחן עם החברים שלי .
ופתאום הגיעו תלמידים ממועצת התלמידים וצעקו : " הנשף השנתי היתקים בעוד 5 ימים , מי שרוצה להירשם או להציעה מישהו למלכת הנשף שיקום "
וברור ששובל קמה ואמרה :" אני רוצה להיות מועמדת זה לא שמישהו התחרה נגדי " גם אני הסכמתי איתה בלב .
ופתאום אן קמה ואמרה :" אני רוצה להציע את שלי למלכת הנשף " והתחילו צחקוקים מסביבנו .
היא התיישבה ושאלה :" אמרתי משהו לא בסדר ?"
עניתי :" ברור שזה לא בסדר אף אחד לא יבחר בי " כעשתי , התחלנו לאכול היא פרסה את המפית על המגש ושמה את ההמבורגר מעל לקחה סכין ומזלג והתחילה לחתוך אותו לחתיכות , עצרתי אותה מהר ואמרתי :" מה את עושה תיראי איך מסתכלים אליך , לא אוכלים ככה את זה ! "
היא שאלה :" אז איך ?"
והרעתי לה ואמרתי :" לוקחים את זה בידיים ונוגסים . היא עשתה את זה והתחילה לצחוק . בעצמה השיעור ראיתי אותה מדברת עם דניאל ( הילד שאני מאוהבת בו ) ראיתי שהם נקשרים . הגיעה סוף היום ועדיין לא דיברתי איתי . היא שאלה אותי בהסעה : " למה לא דיברת איתי כול היום ?"
עניתי :" סתם לא התחשק לי "
היא אמרה :" זה בגלל הנער ההוא נכון דניאל קוראים לו , את מאוהבת בו נכון ? "
עניתי :" כן אז מה ? יש בעיה ?"
היא ענתה :" לא מה פתאום "
הגענו הביתה והיא אמרה לי :" אנחנו חיבות ללכת ולקנות לעצמנו שמלות לנשף "
הפעם הסכמתי והלחנו לקניות .
חזרנו , קנינו לשמלה ורודה אפרסק ולמה שמלה טורקיז .
יום אחרי דניאל הציע לה לבוא איתו לנשף . היא לא הסכימה וסיפרה לי ישר הבנתי שזה בגללי אבל עלה בי חיוך .
הגיעה היום של השל הנשף שובל וחברות שלה יובל ואביב לקחו לנו את השמלות וזרקו לנו אותם לבוץ …. מגעילות ! וישר ביקשנו מאבא שלי שיזמין לנו שמלות חדשות מחו"ל ואיך שהוא האנשים שהשתלתו אל הממלכה שלי מצאו אותנו ותחננו וחטוף אותה שם גילינו על זה , הצבעים של השמלות השתנה ל סגול וכתום הם גילו איך לזהות אותה זה היה לפי השמלה הכתומה שלה אז אני והיא פיתחנו תוכנית נעשה מסיבת תחפושות ונחליף בין השמלות ככה שהם לא יזהו אותנו . הגיעה הערב של הערב הנשף ובדיוק רצו להכריז אל המנצחת והמנהל קרא בקול :" קבלו בבקשה את מלכת הנשף שלנו שלי סטוריוט " כולם מחאו כפיים ואני הייתי מאושרת . פתאום ניכסנו החוטפים וחטפו אותי מבמה …. התוכנית שלנו הצליחה , הם רצו לעלו אותי למטוס התחלתי להרביץ להם ולנסות לברוח תפסתי אותם ביחד עם אן . אבא שלי הגיעה לקח אותם ועמר בקול כועס :" למה עשיתם א זה? , זה מאוד מסוכן . יכולתם להיפגע אבל בכול זאת שלי אני מש געה בך התחבקנו ופתאום דניאל ניגש אלי ואמר לי רוצה להיות איתי בנשף העפתי לו כפה ואמרתי :" ע אתה רוצה אותי רק בתור אפשרות שנייה אני לא רוצה אותך אפילו בתור אפשרות אחרונה "
אן נתנה לי כיף וצחקנו …

– סוף –
Hanna


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
18 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך