כן כן, גם הפעם ניצןלרנר4 כתבה איתי את הפרקD:
נשמח מאוד לתגובות, כמובן שכמה שיותר מהר(:

ואלה? בגלל שלא הסברת, לא הבנו למה התכוונת.........מאוד נשמח שתסבירי לנו מה לא טוב, נשתדל לתקן><

תהנו!(:

נערה במבחן החיים-פרק 4

25/07/2011 841 צפיות 2 תגובות
כן כן, גם הפעם ניצןלרנר4 כתבה איתי את הפרקD:
נשמח מאוד לתגובות, כמובן שכמה שיותר מהר(:

ואלה? בגלל שלא הסברת, לא הבנו למה התכוונת.........מאוד נשמח שתסבירי לנו מה לא טוב, נשתדל לתקן><

תהנו!(:

טליה גלתה שנכנסה בטעות לשירותי הבנים. לכן היא וידאה שאין שם אף אחד,ואז היא יצאה. לצערה,בדיוק יצא מאחד התאים דין (בן מהכיתה שלה,לא כל כך נחמד). אז,התחילה שיחה בניהם, כשמובן שמצב רוחה של טליה היה נורא ושל דין? מעורב בין שמחה ואושר (הלו, סוף סוף הוא יכול לנצל מישהו) ופליאה. וכן, הוא החליט לעשות משהו שהוא רוצה כבר המון המון זמן-לנצל מישהו. הוא אמר לה שהוא יספר לכולם על זה שהיא נכנסה לשירותי הבנים והיא חייבת לעשות לפי מבוקשו במשך שבוע ימים!!!!!!
טליה,בדקה שאין אף אחד מחוץ לשירותי הבנים דרך החריץ הקטנטן ופתחה בזהירות את הדלת. ואכן,לא הייתה נפש חיה מחוץ לשירותים. טליה רצה לעבר כיתתה, אך דין התקדם בצעדים גדולים אליה ואמר לה: "הדבר הראשון שאני רוצה שתעשי הוא להתחצף בפניי המורה ולומר לה שיש לה אף מכוער"! טליה נדהמה ממשמע אוזניה ולא יכלה להתאפק וגיחכה קלות. לעומתה,דין נראה רציני ואיים עליה אם,לא תעשי כדבריי אני לא רק אספר לכולם על זה שנכנסת לשירותי הבנים אלא גם שהיא מאוהבת בניר (אף על פי שזה היה שקר)… טליה לא ידעה מה לעשות והתחבטה עם עצמה ולבסוף הגיעה למסקנה ש…
היא תעשה את מה שהוא אמר לה לעשות, אף על פי שזה נוגד את כל מה שהיא חושבת על התנהגות טובה של בני-אדם……אבל לא הייתה סגורה לגבי זה. נו טוב…חשבה…………אני דיי טובה בלחפש פתרונות מהירים. נראה איך יצא השיעור.
אלא שהיא לא ידעה למה היא מכניסה את עצמה…….


תגובות (2)

סיפור מעניין!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכו! אני מחכה בקוצר רוח! זה סיפור מותח!!!
(עומר)

26/07/2011 13:28

תודה רבה(:

27/07/2011 12:52
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך