בקי
ב ה צ ל ח ה ♥♥♥♥♥

נפרדים מסגן שגריר ישראל מבולגריה

בקי 16/06/2012 995 צפיות אין תגובות
ב ה צ ל ח ה ♥♥♥♥♥

סיקור קצרצר זה אשר סקרתי במסיבה רבת המשתתפים ורבת התרגשות מגישה לחברי הטוב אור אשר ידוע ברגישתו לאנשים קשישים ♥♥ תודה אור ♥♥♥

מועדון הגימלאים ע"ש מר ויקטור שם טוב בבת – ים לבש חג ♥

ב- 15.06.12 ארגן המועדון מסיבת פרידה לסגן שגריר בולגריה בישראל מר דמיטר פליפוב סרפימוב כשרעייתו המקסימה מקורביו ועוד אישים רמי מעלה הוזמנו להיפרד ממנו.

המוזמנים היו מר ג'קי ארואטי יו"ר אירגון עולי בולגריה ורעייתו , כמו כן העיתונאית הגב' עליזה דוד אשר תיעדה במצלמתה את האירוע המרשים מאד מאד.

מר פליפוב ופמלייתו התקבלו במחיאות כפיים סוערות ועם המון אהבה בהגיעם לאירוע.

לאחר מס' שירים אשר שרה הזמרת הנפלאה הגב' הלנה כאשר מלווים אותה שני הנגנים המקצועיים וכמובן ריקודים כיאה לחברי המועדון אשר אינם יושבים כלל מסביב לשולחנות הערוכים מכל טוב הארץ אלא מעדיפים לרקוד לרקוד ושוב לרקוד.

אתנחתא מהריקודים והשירים נשא מזכיר המועדון מר חיים אשכנזי בשפתו הראויה בבולגרית כשהוא ברך את ס/ השגריר ואיחל לו הרבה בהצלחה בתפקידו החדש אשר ימונה עם שובו לארצו מולדתו בולגריה.

כמובן שהוא אמר כי עוד בטרם נסיעתו כבר מתגעגעים אליו.

גם מר ארואטי יו"ר ארגון עולי בולגריה ברך את ס/ השגריר בדרכו החדשה בבולגריה.

ס/השגריר במענה לברכות החמות גילה מעמק לבו כי היו לו חששות כבדים מאד מאד כשהגיע לשרת במדינת ישראל מאחר ולא ידע עליה כמעט כלום.

חששותיו מהר מאד התפוגגו כשגילה את האנשים הכל כך חמים ונפלאים וכמובן חברי המועדון שהיווה בית שני עבורו.

היום הוא מאד כואב כי צריך להיפרד מכל מה שחווה בישראל אשר קיבלה אותו בזרועות פתוחות. הוא הבטיח לחברי המועדון ולכל עולי בולגריה כי בכל מקום שבו יוצב מלבד על שמירת האינטרסים של מדינתו הוא ישתדל כמיטב יכולתו לשמור גם על האינטרסים של מדינת ישראל.

לאחר כל הברכות רעייתו הגב' אלי פליפוב הובילה את כל החברים כדרכה מדי יום ו' כשהפכה כמעט לחברה קבועה במועדון הובילה בריקודים סוערים את כולם.

בטרם הסתיימה המסיבה הגיש יו"ר המועדון מר פנחס מזרחי שי יפהפה בדמות המנורה שהינה סמל של מדינתנו עם הקדשה מרגשת ביותר בשפה הבולגרת שמבטא את אהבתנו לזוג המקסים פליפוב. "צאתכם לשלום חברים יקרים ♥♥♥

המסיבה הסתיימה בשיר המוכר והמרגש כל כך שמבצעת מקהלת "סדנקה" לפיו קודים קידה למולדת בולגריה ותמיד אבל ממש תמיד תהיה לה פינה חמה בכל לבו של כל אחת ואחד מאיתנו.

לעניות דעתי אם מישהו יכול היה למצוא זוג עיניים יבשות מדמעות זו הייתה משימה בלתי אפשרית.

ממני בקי ♥


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך