לין :)
נפתלי פרנקל,גיל-עד שער ואייל יפרח נחטפו נרצחו בדם קר על ידי שונאי ישראל. יהי זיכרם ברוך!!

נפתלי,גיל-עד ואייל…ושבו בנים לגבולם! כול העם עם המשפחות!

לין :) 01/07/2014 984 צפיות 7 תגובות
נפתלי פרנקל,גיל-עד שער ואייל יפרח נחטפו נרצחו בדם קר על ידי שונאי ישראל. יהי זיכרם ברוך!!


במשך 18 ימים כול העם היה על הקוצים,כולם התפללו לשלומם של הנערים,כולם רצו לדעת מה עלה בגורל הנערים החטופים,כולם רצו שהם יחזרו בריאים ושלמים,אך לצערנו התקווה התנפצה ברגע.
מצאו שלושה גופות וכבר ידעו שאלו הגופות של הנערים החטופים,זיהו אותם לפני הבגדים.אחר כך שלחו אותם לאבו-כביר לזיהוי הגופות ולצערנו הרב מתברר שזה נכון,שאלו הגופות של שלושת הנערים.
כול משפחתי ישבה מול הטלוויזיה בסלון,שמבטנו ממוקדים בטלוויזיה,לא מאמינים למה שאומרים,כול המדינה השתתקה מה שאף אחד לא רצה לשמוע,נשמע.איך בשנייה כול האופטימיות וכול התקווה שהייתה נעלמה!
שלושה נערים;נפתלי,גיל-עד ואייל שבסך הכול רצו לחזור הביתה ולעשות עם משפחתם את ארוחת שישי עלו על טרמפ של מחבלים ונרצחו בדם קר!
החוטפים והרוצחים שלהם עדיין נעדרים.
מהבוקר הטלוויזיה בסלון דלוקה על החדשות,לא מזמן שמעתי את ההורים מספידים על ילדיהם העיניים לא יכלו להישאר יבשות,הם עדיין לא יבשות הדמעות יורדות למשמע האנשים שמספים על הנערים נפתלי פרנקל ז"ל
גיל-עד שער ז"ל
אייל יפרח ז"ל
ה' ינקום דמם!

-מתוך סטטוסים מצייצים-
כל חיי זרקתי אבנים על חיילים והשתתפתי בהפגנות אלימות, חיי היו ללא כל עתיד חיי עוני וכל מה שרציתי זה לזכור השהידים. אז יום אחד רצחתי חייל ! יהודי ,, ללא שום סיבה, קרעתי לו ת'גרון, גמרתי אותו ! > ראיתי אותו מתמוטט על הרצפה והדם השפריץ> חייכתי > נתפסתי על ידי מאבטח שהיה ליד>למרות שהיה לו נשק, הוא רק תפס אותי > שם עלי אזיקון ופלנלית על העיניים> שאלו אותי כמה שאלות> עניתי להם בפשטות. > נשפטתי> משפחתי זכתה לכבוד בכפר! > וקיבלה קצת כסף בנתיים מהרשות > אני פגשתי כמה מבני משפחתי בכלא הישראלי> ביחד אכלנו ארוחות ענקיות> זכינו לביקור של המשפחות שלנו מדי פעם> קיבלנו טיפולים רפואיים כל יומיים > וסוף סוף גם רופא שיניים סידר ותיקן לי את השיניים שהיו לי עקומות כבר שנים> הברחנו פלאפונים לתאים ויכלנו להיות בקשר תמידי עם החברים בשטחים> דחפנו אותם להמשיך במאבק>לעיתים היו שם כאלה שגם תכננו פיגועים גדולים יותר,, ממש מתחת לאף של הסוהרים>> כל פעם שהממשלה בישראל רצתה לעשות משהו , אז מייד שבתנו רעב… וישר הם התקפלו ועשו כדברינו ! > אני כבר 5 שנים בכלא ואני כבר בעל תואר מטעם האוניברסיטה הפתוחה ! > יש לי תואר אקדמאי> וגם לא שילמתי על התואר חצי שקל ! > אני בריא ובעל ביטוח רפואי ,בעל תואר אקדמאי , אני אוכל טוב וישן במקום טוב ובטוח> והמשפחה שלי יודעת שאני בסדר ושאני ממשיך ללמוד לתואר שני בקרוב ! > אני גאווה למשפחה > בן דודי מצד אבי מתכנן לחטוף חייל בקרוב> אולי חי, אולי הוא ירצח אותו> אבל תמורת הגופה שלו הוא ידרוש את שיחרורי> אני אשתחרר בקרוב אולי אפילו בתור מתנה או מחווה מטעם מדינת ישראל> עוד מעט אני חוזר הביתה.. לכפר… מיד לאחר חזרתי אני אמור לקבל מהרשות הפלסתינאית מענק של 50 אלף דולר $ ועוד משכורת חודשית קבועה של כמה אלפים..> כל המשפחה שלי מתרגשת> בכפר מכינים לי קבלת פנים ממלכתית> אני חוזר הביתה> בריא, חזק, בעל אותה אידיאולוגיה .. לא, בעצם אני נחוש הרבה יותר,,, יש לי המון כסף,, וביצעתי את המעשה לזכר השהידים שלנו… אני גיבור.. ! הבאתי עוד כבוד לעמי… !
המציאות הבלתי נתפסת במדינת ישראל 2014…..
Daniel Farberov

שלושה פרחים נקטפו ולצערנו הם לא הראשונים ואם כמה שקשה להגיד את זה הם לא האחרונים,אבל אולי נוכל לעשות שהם היו האחרונים,ולנסות להפסיק את מה שקורה במדינת ישראל שהמחבלים מגיעים למלון חמישה כוכבים,הגיע הזמן שנעשה משהו כדי שלא היו עוד מקרים כאלו…


תגובות (7)

ברגעים אלו מובאים הבנים למנוחות,כולי בוכה פה,אני לא יכולה לדמיין מה עובר על המשפחות….כול הכאב כול העצב,כשלפתע מגלים שהאדם הזה כבר אינו כול,כול הרגעים שעברו ביחד הופכים לזיכרון מאותו אדם,התמונות שפתאום הופכות למזכרות כול החפצים האישיים שפתאום זה הדברים היחידים שנשארו,אני פשוט לא יכולה לדמיין את זה!

01/07/2014 17:56

וואוווווו ריגשת עד דמעות !!!!
אני בוכה כאן !!!!!!!

אם לא ידעת העלתי פרק /:

01/07/2014 18:20

    תודה,אקרא את הפרק..

    03/07/2014 16:30

תכלס, הקטע מסטטוסים מצייצים הוא נכון…
וזה נורא! כי אם הרוצחים היו נתפסים, היה קורה להם בדיוק אותו דבר! אתם יודעים מה? אז שלא ימותו, וגם זה נורא, אז שלא יתנו להם לעשות תואר, לאכול כמו בני מלכים, לראות טלוויזיה. זה נורא!
הקטע היה מאוד יפה, ונכון לגבי כל משפחה [אני חושבת].

01/07/2014 18:35

    זה יותר מנורא,לפי דעתי צריך עונש מוות כמו שיש בהרבה מדינות בעולם.

    03/07/2014 16:31

את כתבת את זה מושלם ובצורה מרגשת מאד.
אני חייב לומר גם כמה מילים על כל המקרה הזה.
המחבלים שחטפו את שלושת הנערים היו בעבר בכלא הישראלי.ואני אישית חושב שהאשמה מוטלת בעיקר על הממשלה שלנו.המחבלים האלה שנמצאים בכלא שלנו?עצם העובדה שהם משתחררים אחרי תקופה מסוימת זה דבר נורא משלעצמו.כל אחד ואחד מהם צריך להשאר בכלא ולמות בין כל הזוהמה של עצמו.אם היה חוק מאסר עולם לכל מחבל,המקרה הזה לא היה קורה.
חוץ מזה-למה בעצם שהם לא ירצחו?את אולי לא יודעת,אבל התנאים של הכלא שהערבים נמצאים בו אלה תנאים מעולים.קודם כל המשפחה שלהם מקבלת מענק כספי מהמדינה ומהרשות הפלשתינית.הבן אדם זוכה לכבוד בכפר שממנו הוא בא.בכלא הם עושים תארים באוניברסיטה בחינם,עושים ערבי גיבוש עם כל החברים הטרוריסטים שלהם ואוכלים פיצה,הכלא הוא מלון חמישה כוכבים!אז למה שהם לא ירצחו?הרי טוב להם לרצוח.הם מקבלים על זה כסף,דברים טובים,כבוד.אז כדי להפסיק את הטרור צריכים לסיים את הפינוקים האלה שנותנים להם.ובנוגע לחנין זועבי-צריך לקבור אותה בבור במשך שמונה עשר ימים ואז לגרש אותה מהמדינה לעזה,לסוריה,לאיראן,לעיראק.שתמות יחד עם האחים המגעילים שלה.
כל מה שעלינו לעשות זה להישאר מאוחדים תמיד.לא לוותר למרות שלפעמים המצב קשה,ולשמור על יציבות.בעזרת ה' נזכה לשנים טובות לעם ולמדינת ישראל.ולכל העולם.

01/07/2014 19:50

    מסכימה עם כול מילה ומילה! זה ממש מכעיס שערבים שנמצאים בכלא הישראלי חיים כאילו הם במלון חמישה כוכבים אבל כשחיילים שלנו,ששומרים על המדינה ועלינו נכנסים לכלא אז הם חיים כמו בכלא ולא כמו במלון.

    03/07/2014 16:35
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך