סיפורי האנגרית
תחשבו לפני שמילים יוצאות לכם מהפה.

נקודה רגישה.

סיפורי האנגרית 28/06/2013 858 צפיות 11 תגובות
תחשבו לפני שמילים יוצאות לכם מהפה.

לכל אחד מאיתנו יש כזו. יש ילדים שכואב להם לדבר על מקרים טראומתיים שלהם, או הורים שמדברים על הגירושים שלהם. או ילד שמדבר על האימא המתה שלו.
אצלי, זה משהו שאין אצל הרבה אנשים. זה החבר-לשעבר שלי. הוא הציע לי חברות בכיתה ה׳ והסכמתי, אבל זה גרר כל מיני הצקות בבית ספר.. ״חברה של איתן!! חה חה חה!!״ ״את אוהבת אותו??״ ״אני לא מאמין שאת חברה שלו..״
אני בטוחה שזה לא הכל. שריכלו עליי מאחורי הגב. ואני יודעת שאין לי מושג בכלל כמה קשה זה היה בשבילו, כי הרי עליו צוחקים. לא עליי.
כל פעם כשמעלים את שמו, בצורה כזו או אחרת, בנחמדות או בשחצנות, בנימה מעליבה או בנימה מעודדת, אני ישר נהיית עצובה. אני לא ממש יודעת את הסיבה- בגלל הסבל שנגרם לי, או בגלל הסבל שגרמתי לו.
לפני כמה ימים חברה שלי סיפרה לי שחברה שלה אמרה, שצחקו על איתן שבחיים לא תהיה לו חברה, ואז הזכירו את השם שלי.. בערך.
משאר הילדים לא אכפת לי, הם לא חברים שלי ואני לא טורחת בכלל להקשיב למה שהם אומרים. ילדים אחרים, בעלי מעמד גבוה ולא חסרים להם שפוטים שתמיד מחפשים שעיר לעזאזל, זה קצת יותר כואב. אבל אם יש דבר שגורם לך להתרסק לגמרי, זה החברה הכי טובה שלך שצוחקת עלייך..
״.. אז הם הזכירו את השם שלך!״
״בטח אני עכשיו נראית להם כמו החנונית שהייתה חברה שלו.״
״כן.. איתן! איתן!״ היא חייכה חיוך מעליב.
״זה לא נורא,״ אמרה חברה אחרת.
״לכל אחד יש נקודה רגישה,״ אמרתי בגרון חנוק.


תגובות (11)

זה באמת מעליב ועוד שזה בא מהחברה הכי טובה שלך..
ואת צודקת לכול אחד יש נקודה רגישה וחולשות
אבל כנראה שהם לא מבינים את זה
ואם את אוהבת אותו תישארי איתו הם לא שווים את זה!
תהיי חזקה ואל תישברי ככה תראי להם שאת חזקה!
מקווה שהמילים שרשמתי קשורות למה שכתבת
שבת שלום!

~סנדי~

28/06/2013 10:48

מעליב ממש! יש לך בית ספר מגעיל, שלא מגיע לרגליים שלך או של איתן! אני בטוחה שלאיתן יש לב טוב והם פשוט מקנאים בך! חברה הכי טובה צוחקת עלייך? היא טובה בכלל? היא חברה? תחפשי את המישהו האמתי, שלעולם לא יצחק עלייך.
*כרגיל, כותבת מושלם.

28/06/2013 10:56

תודה רבה לשתיכן. עשיתן לי את הערב ❤

28/06/2013 11:34

מזכיר לי משהוא…):
אני בבית ספר שלי משהוא כמו ה׳איתן׳ אצלך..
ולך יש נקודה רגישה אחת, לי יש הרבה יותר…
~כתיבה מעולה, מדרג 5~

28/06/2013 11:40

תודה רבה ♥

28/06/2013 12:07

לפחות לו יש חברה שווה,
ולהם לא !
^-^
וזה מה שקה לחברה שלי עם חבר שלה, עד שאמרתי להם " לפחות לו יש חברה ולכם לא! " והם השתתקו, והחבר שלה הוא סוג של לא הילד הכי נעים למראה, (באיך שהוא מתייחס לאנשים,), וזהו ..

28/06/2013 12:54

קרה*

28/06/2013 12:57

אורי׳קה 3>
שתדעי לך, שחברות אין באמת, ושבסופו של דבר כולן בוגדות בך. כדאי להתחבר לבנים, יותר נחמדים ומצחיקים ופחות רכלנים.. ותדעי- הן מקנאות. קראת הארי פוטר, את זוכרת מה וולדי אמר בספר השישי? ״גדולה מעוררת קנאה, קנאה יוצרת צרות-עין, צרות-עין מולידה שקרים.״ (ולא, אנ׳לא גאון HP, אני פשוט קוראת את הספר עכשיו XD) אז תדעי שאת, ובטח גם איתן, פשוט נהדרים, והם פשוט מקנאים בך. ואל תשימי לב, החברה הזאת פשוט רוצה לעשות לך רע כי את יותר טובה ממנה. היא רוצה להוריד אותך לתחתית. אז תתעלמי, קפיש?
אוהבת, ודרך אגב כתיבה מדהימה 3>

30/06/2013 05:19

וואו. כל הקטע של "נקודה רגישה" ממש נכון ונגע בי. ובכלל, אני מבינה את הקטע של הצקות. אומנם לא מהסוג הזה, אבל עדיין. תמיד יש את האנשים שמציקים לאחרים, בכיתה, בבית ספר, או בכלל בכל מוסד אחר. עדיף להתעלם מהם. חברות שברגע האמת צוחקות עלייך הן לא חברות. תתחברי עם בנות אחרות שבאמת לא אכפת להן מי החבר שלך ולא יצחקו עלייך בגלל זה.

30/06/2013 09:06

תודה לינה, מור ורותם ♥
ולינה, תאמיני לי שפעם בחוג איזו מישהי צחקה עליי בגלל זה, אמרתי לה בדיוק את זה ואז כולם התחילו לצאת עליי שאני מגעילה..
אז אני מעדיפה להימנע מזה כדי שזה לא יחזור על עצמו..
אבל בכל זאת תודה שאתן תומכות!! (:

01/07/2013 00:51

בבקשה, תמיד פה בשבילך <:

01/07/2013 03:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך