נשימה לפני נפילה-3- ("סיפור האבה ישנה חדשה")

01/09/2013 688 צפיות אין תגובות

1.9.13
היי, שוב אני "יסמין" רציתי להתלבט יחד איתכם ויותר יחד איתכן מה לעשות?..
עכשיו, התווספה לי עוד בעיה "אהבה" מהי? ומה לעשות עם האקס פתאום שולח הודעה באורך דף? מה? מה? מה?
מה לעשות שהאקס האהבה הראשונה שולחת לך הודעה ובה הוא רושם שהוא מתגעגע ורוצה אלייך חזרה? ומה לעשות אחרי שראית את זה באיחור של חודשיים? לחזור לדבר לא?כן?
אני לא יודעת עם עשיתי את הבחירה הנכונה ברגע ששלחתי לו הודעה חזרה אבל עשתי זאת… וחזרנו לדבר שוב וקבענו להפגש. דיברנו על זה שנחזור ויש סיכוי גדול שזה יקרה, לא יודעת מה לעשות. בכיתה י' יצאנו שנה עם ריבים ופרידות בין לבין אבל בסופו של דבר זאת הייתה תקופה יפה אצלי, שמחתי כל בוקר כשראיתי אותו וכל ערב כשהוא ליווה אותי לבניין שלי. לא יודעת מה לעשות עכשיו, קבענו להיפגש.
תעזרו לי בנות, אני יודעת שיש כמה "חוקים" אבל בעיקרון לאקס לא חוזרים!!
ומה לעשות עם הוא היה אהבה (בין הראשונות שלי) כשיש פרפרים בבטן ומרגישים עקצוצים בלב.. אני יודעת שקשה להבין שמישהי בת 16.11 מדברת על אהבה או על "מאוהבת" כי אני קטנההה אבל אני מרגישה את זה בבטן.
קיצור חזרנו שוב ושוב וזה לא הכי צלח, אולי בגלל שראינו אחד את השני כל הזמן, אולי זה הקרבה שהרחיקה זה מזו, או שאולי אנחנו פשוט לא מתאימים, אני לא יודעת עם לחזור אליו או לא, בסופו של דבר אני כמעט בטוחה שזה יקרה מרוב אהבתי אליו.
אבל הייתי רוצה לשמוע עוד מישו עם אולי עוד רעיון. אני כן אוהבת אותו ובתוך שנתיים ומשו אני עדיין חושבת אליו ותופסת את עצמי חושבת אליו בערב. מה לעשות?
תודה שהקשבתם וצליחה על החפירה..
ביי בנתיים, מקווה להמשיך לכתוב 


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך