תנו לי לספר לכם את האמת עליי ואולי גם עליכם.

סטוציונר? נו באמת.

23/12/2016 943 צפיות תגובה אחת
תנו לי לספר לכם את האמת עליי ואולי גם עליכם.

בטח מוזר לכם שבחור שכותב באתר כזה על דברים שקורים לו בחייו קורא לעצמו סטוציונר.
אני בטוח שאתם לא מאמינים שהבחור שיושב כרגע מאחורי המסך וכותב לא מצליח לספור על שתי כפות ידיו את מספר הבחורות ששבר להן את הלב.
אני בטוח שעלתה בראשכם המחשבה שבחור כמוני הוא סתם עוד אחד שיודע פשוט לכתוב מילים יפות.
ומה אם אספר לכם שאני לא זוכר בחצי שנה האחרונה לפחות שבוע אחד שבו לא הייתי לפחות עם בחורה אחת?
מה אז? עדיין לא תאמינו לי?
אבל האמת היא שאני סתם פחדן.
כן, שאני רואה את המילה סטוציונר ישר עולה בראשי מחשבה שקשורה לפחד.
אני פשוט פוחד! מת מפחד! שאם אני יגיד לבחורה שאני איתה שאני מרגיש אליה משו או אולי אפילו אוהב אותה היא תלחץ, תרגיש חנוקה, ירד לה ממני או אולי אפילו לא תאמין לי ולבסוף תעזוב אותי.
בגלל זה אני מעדיף להיות זה שגומר את זה ראשון, כדי שהיא לא תפגע בי.
כן יכול להיות שאני אנוכי, אני מעדיף לפגוע ולא להפגע.
אני לא נותן לעצמי לנסות כי כן כמו שכולם אומרים מה כבר יש להפסיד לא ככה?
אבל האמת שזה ממש לא ככה כי מילים יפות יכולות לטשטש הרבה ואני יודע שהפגיעה הזאת שעלולה להגיע יכולה לרסק אותי עד יסוד.
אז כן אני סטוציונר, פחדן ובתכלס מה זה משנה? אותו דבר!


תגובות (1)

סיקרנת עניינת וריגשת.. וואו

23/12/2016 20:02
סיפורים נוספים שיעניינו אותך