סיוט שלא נגמר…

24/01/2013 789 צפיות 9 תגובות

אז אחרי שחברה שלי נפרדה ממני התקשרתי לחבר שלי יגאל
וסיפרתי לו הכל וזה …
ואז הוא בא אליי ושיחקנו מטקות שיחקנו קצת
באקס בוקס אבל כלום לא עזר!
אז ישבנו בחדר והתחלנו לדבר השיחה הפכה לרצינית יותר ויותר …
ואז הלב שלי הפסיק לדפוק כשהוא אמר ״אני רוצה להציע לדפני(חברה שלי שם בדוי)חברות״
הוא ניסה להגיד את זה הכי ברוגע כדי שאני לא אתעצבן הוא יודע שאני מתרגז בקלות .
אבל כשהוא אמר את זה התחלתי להתעצבן הדם עלה לי לראש הוא ידע כמה היא חשובה לי.
ורק היום היא נפרדה ממני ועדיין לא התאוששתי מהמכה .
אז התחלתי לקלל אותו והתנפלתי עליו הוא ה״מנהיג״ בחבורה וזה אומר שהוא גם
הכי חזק בחבורה אז רבנו מכות אני קיבלתי אגרוף חזק לבטן והוא קיבל אגרוף לפרצוף.
ואני לא יכולתי יותר לריב איתו אז נכנעתי והוא יצא מהבית שלי בעצבנות .
זה היה כזה סיוט אני ממש מתחרט על זה עכשיו
גם חברה שלי נפרדה ממני וגם רבתי עם חבר טוב שלי
מה עוד יקרה לי?!?!?!


תגובות (9)

הוא רוצה להציע חברות לזאת שנפרדה ממך?

24/01/2013 13:18

כן

24/01/2013 13:21

אם הוא מתכוון להציע חברות לחברה שלך שנפרדה ממך אז איזה חבר הוא ????

24/01/2013 13:23

אולי זה ישמע דבילי אבל אני חושב שהאגרוף היה די מגיע לו, הוא אפילו לא נתן לך להתאושש, לשכוח, להירגע וכבר הוא מפיל את זה עלייך?! זה לא חבר זה!
גם אני הייתי מרביץ לו!

24/01/2013 13:24

אתם די מחזקים אותי בגלל שאני חשבתי שעשיתי את הדבר הלא נכון
ויגאל הוא חבר מאוד טוב שלי ואני עדיין לא מצליח לעכל את זה שהוא ככה תוקע לי סכין בגב..

24/01/2013 13:31

ואווו תקשיב אני יודעת מזה זה קרה המון פעמים
ושתדע אתם עוד תשלימו
למרות שאני חושבת שעשית את הדבר הנכון כי רציני זה כזה שעה אחרי…
ואין לך שום סיבה להרגיש רע אתה יודע

24/01/2013 13:43

איזה מטומטם…

24/01/2013 22:09

אוקיי תקשיב לי ותקשיב לי טוב!!! אל תיתן לאקסית שלך להפריד מבניכם אוקיי זה קרה לי אני התאהבתי במישהו הוא לא אהב אותי אבל הוא אהב חברה הכי טובה שלי באמת היו חברות הכי טובות בעולם היא ידעה שאני אהבתי אותו אבל הם בכל זאת היו ביחד וכל הזמן בכיתי בחיים שלי לא בכיתי ככה…….. :( ועדיין יש לי צלקת בלב בגלל זה…….. סלחתי לה כי נורא כעסתי עלייה ואבל בכל זאת כמו מטומטמת סלחתי לה אבל אני אף פעם לא באמת סלחתי לה……… אז אל תעשו מה שקרה לי…….. ואני חושבת שכדי שתדבר איתו ותגיד לו שאתה עדיין רוצה לנוח מזה שלפני שנייה היא נפרדה ממך ואם הוא החבר הכי טוב שלך כמו שאתה אומר אז הוא יבין אותך ותחזרו להיות חברים :) מקווה שעזרתי לך :)

25/01/2013 03:37

כן .. תודה לכולם אני וחבר שלי כבר השלמנו

25/01/2013 12:39
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך