סיפור ה-100 שלי!!!

24/12/2011 536 צפיות תגובה אחת

אאאאאאאאאאאאהההההההההה!!!!!!!!!!
יש לי כבר 100 סיפורים, אני לא מאמינה שאני מבזבזת סיפור בשביל זה, אבל בקיצור אני רוצה לעשות קצת סדר, את היומן של אדיסון צ'רלס לא המשכתי אבל בגלל סיבה אחת, כי לא ידעתי איך… אז החלטתי להשאיר את זה בינתיים ואולי מתישהו אני אצליח למצוא לזה המשך. אממ מה עוד?
אהה, אז בקיצור כתבתי כמה סיפורים שהם לא שייכים לסדרה שלמה, חוץ מסיפורים בהמשכים אני אוהבת לכתוב סיפורים על שיברון לב והתאבדות וכאלה, אני לא יודעת למה אני אוהבת לכתוב סיפורי התאבדות אבל איכשהו הם זורמים לי, אולי בגלל הרגש. אממ…
לדעתי כל סיפור ולא משנה מה צריך להיות עם אהבה (כאילו סיפור בהמשכים), אני לא יכולה לכתוב סיפור שלם בלי קצת אהבה בפנים, זה פשוט לא הולך, צריך להוסיף קצת צבע בפנים. מה שנותן לי את ההשראה לכתוב את הסיפורים:
* עסקה עם המוות
* דרכינו נפרדו כך
זה מהסרטים שאני רואה עם אבא שלי ואחותי, אני אוהבת לראות סרטים עם הרבה דם, (חח, לא תמיד אבל לפעמים). למשל יום שישי אחד אבא שלי נתן לנו לראות איזה סרט בנות טיפשי כזה (שלרב הוא לא אוהב) ואמרתי לו שפעם הבאה רואים סרט שאנשים מתים בו, כאילו הסרט היה בסדר אבל אי אפשר ככה, זה משמעם מידי (חח).
אז בקיצור אני רוצה להזכיר כמה שאני אוהבת את האתר המדהים הזה שנתן לי ליצור לעצמי עולם חדש (גם דרך הסיפורים שלי- אבל במיוחד בזכות הסיפורים שאני קוראת). אני אוהבת את הסיפור של ירדן: אבודה, שלדעתי הוא ממש הזוי אבל מסקרן ומרגש מאוד. אני אוהבת גם סיפורי הרפתקאות ופנטזיה משום מה. עיר עתידית התחילה מלפני הרבה זמן (אולי כמה חודשים) שדמיינתי לעצמי עולם שלם בראש, חשבתי על אולמות ענקיים ולבנים שמכוניות מעופפות טסות שם, חשבתי על אנשים שהופכים לאט לאט לרובוטים (את זה לא ישמתי בעיר עתידית בסוף) אבל בקיצור משהו שהיה תקוע בראש שלי הרבה זמן, פרץ ככה, אני מודה לאתר הזה שנתן לי את ההזדמנות לכתוב סיפורים משלי ולשנות אותם כמו שאני רוצה, ולבנות לי ולקוראים עולם חדש. לדעתי כל מי שכותב לא צריך להקשיב לאנשים אחרים והוא צריך לכתוב מה שהוא רוצה ואיך שהוא רוצה כי הסיפור שלך (או הסיפורים) הם הדרך שלך להוציא לפועל את העולם הדמיוני שלך והם נותנים לך את ההזדמנות לפתוח אותו גם לאנשים אחרים.
לדעתי כתיבה זו גם הדרך לדבר, יש המון דברים שהיה יכול להיות לי הרבה יותר קל לכתוב מלומר. זאת הדרך שלך להביע את הרגשות שלך, הסיפורים שאני כותבת באתר גילו לי עצמי אחרת, אחת שלא מקשיבה למה שאומרים לה, אחת שכותבת מה שיש לה בלב בלי לקחת את זה בחשבון לאף אחד, אחת שיוצרת לעצמה עולם אחר, רק שעל העולם הזה אני מחליטה ואף אחד אחר לא. אז בקיצור אני מקווה שאתם אוהבים את הסיפורים שלי, ואם יש לכם הערה על כל סיפור שאי פעם כתבתי אתם יכולים לכתוב אותה פה כי אני מאוד רוצה לשפר, כמה שאפשר. ממני סתיו, הידועה בכינויה 'סיסי'… :)


תגובות (1)

פששש סחטיין! חחח אני מרגישה עלובה שעוד לא עברתי שלושים XD

30/09/2012 07:59
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך