שירנוש
היי , קוראים לי שירן . כתבתי את הסיפור הזה כי לי אישית הוא נגע בלב . הסיפור מבוסס על סיפור חיים אמיתי ופשוט לא יכולתי להתעלם ממנו והוא היה ההשראה שלי . מקווה שאהבתם (:
וזה סיפור ראשון שלי ואני מקווה שיהיו תגובות בונות , חמות ושתכתבו אם יש משהו שצריך לשפר בעלילה או בפרטים . הכל מתקבל באהבה !

סיפור שמבוסס על החיים האמיתיים .

שירנוש 22/06/2011 964 צפיות 4 תגובות
היי , קוראים לי שירן . כתבתי את הסיפור הזה כי לי אישית הוא נגע בלב . הסיפור מבוסס על סיפור חיים אמיתי ופשוט לא יכולתי להתעלם ממנו והוא היה ההשראה שלי . מקווה שאהבתם (:
וזה סיפור ראשון שלי ואני מקווה שיהיו תגובות בונות , חמות ושתכתבו אם יש משהו שצריך לשפר בעלילה או בפרטים . הכל מתקבל באהבה !

היי , קוראים לי נטע . אני בת 16 ועולה כרגע לכיתה י' . יש לי אח בן 18 ואמא , הייתה לי אמא , בהמשך אני יספר איפה היא . רבים אוהבים לשמוע את סיפור חיי למרות שהוא כ"כ עצוב .. אבל אני מקווה שגם אתם תאהבו , הרי לא סתם באתי לספר את הסיפור .
נולדתי למשפחה מדהימה .. אמא ואבא דואגים ואוהבים , אח קטן שאוהב להציק הרבה אבל אני עדיין מתה עליו וכל העולם הטוב שחשבתי שהגעתי אליו . היה לי כל מה שרציתי , אף פעם כלום לא היה חסר לי ואני מדברת על חפצים . אבל היו שני דברים שהיו חסרים לי במשפחה – חום ואהבה .
הכל התחיל בגיל שנה . אבא שלי היה יוצא לעבודה בבוקר וחוזר נורא מאוחר בלילה , לאחר השעות שהמשרד כבר סגור . ככה זה היה קבוע ולאמא שלי זה כבר היה חשוד . המשפחה שלי חיה חיים בנוניים , אנחנו לא עניים ולא עשירים . יש לנו את כל הדברים שאנחנו צריכים .
לאמא שלי זה תמיד היה חשוד שאבא לא חוזר הביתה בזמן ולפעמים מתקשר ואומר שנסע לעניינים חשובים מהעבודה ויחזור באמצע הלילה . לבסוף נמאס לה . היא חיכתה לו ערב שלם במטבח עד שיחזור מהעבודה כדי לדבר איתו כאשר אני ואחי כבר ישנו .
בכל פעם שהיה נכנס לבית היה נכנס ישר למקלחת . הפעם אמא לא וויתרה והחליטה לבדוק על מה העניין . הוא נכנס הביתה ב1 בלילה , די מאוחר למישהו שחוזר מהעבודה , לא ? "איפה היית ?" זו הייתה השאלה הכי פשוטה של אמא , גם כשהייתה עצבנית , מבואסת או סתם לחוצה .
התשובות של אבא תמיד היו מעצבנות , מעצבנות עד כדי כך שבאמצע הלילה נוצר ריב אחד גדול שהעיר אותי ואת אחי . אמא ראתה אצל אבא דקירה ביד , ככה אני זוכרת שהיא סיפרה לי . היא התחילה לשאול שאלות של מי ולמה עשו לו את זה , אבל כל מה שהוא עשה זה לשתוק .
לאמא נמאס מכל הבלגן , מכל הצעקות , מכל הריבים .. היא החליטה פשוט לשכור אדם שיעקוב אחריו ויראה לאן האבא נעלם בלילות ובימים . לאחר ששכרה את הבנאדם הנכון , התגלו דברים איומים , דברים שהיא אפילו לא ציפתה לגלות על הבנאדם שאהבה כל חייה .
באחד הלילות יצא הבלש אחרי אבא ומה שהתגלה היה : אבא נמאס במועדוני חשפנות בלילות , שם הוא שותה ונהנה ממופע החשפניות , לאחר מכן הוא הולך ומהמר במשחקי קלפים ואז נפגש עם אנשים מהעולם התחתון וסוגר איתם על עניינים של כסף .
באחד הלילות אבא חזר הביתה שיכור , מסריח מאלכוהול ועיניו נראו יותר מאשר מישהו ששתה .. כנראה שהוא היה גם על סמים . אמא התחילה להתווכח איתו ולא חשבה על התוצאה של הדברים . אבא ממש השתולל , צעק והתחיל להכות את אמא מרוב העצבים שקיבל אחרי שהטיפה לו .
כיום אמא כבר איננה , אני חיה עם אחי ואבא ברח . המון פעמים אני נזכרת בתקופות שלי איתה , מתגעגעת אלייה הרבה מאוד ואם היה ניתן להחזיר את הגלגל לאחור , הייתי מחזירה לתקופה ששם הדברים התחילו ואולי אמא שלי הייתה עושה משהו אחר .. אבל זה הגורל .
לאחר מותה של אמא , אחותה גידלה אותנו וכשאנחנו גדלנו החלטנו לגור רק אנחנו ביחד , האחים . לא רצינו להפריע . היום אחי עובד במקום לעשות צבא , גם אני התחלתי טיפה לעבוד . איכשהו אנחנו מנסים להחזיק מעמד למרות שהמצב קשה . אחי עושה הכל בשביל שאהיה מאושרת .
כשאמרתי שכלום לא חסר לי אלא חום ואהבה , התכוונתי לחום ואהבה של משפחה , חום ואהבה של אמא .. לפעמים ברגעים הכי קשים שלי זה נורא חסר לי . אחי מנסה לתת לי את כל היחס שבעולם וגם אני לו , אבל זה חסר לנו כי אהבה וחום של אחים זה לא אהבה וחום של א-מ-א !


תגובות (4)

מדהים מדהים מדהים!
הכתיבה שלך כל-כך עשירה, מובנת ומסקרנת!

23/06/2011 07:42

וואו!
סיפור יפה.
אני לא יודעת אם להיות שמחה על הסיפור היפה או להצטער על כך שזה מבוסס על סיפור אמיתי….

23/06/2011 12:45

תודה רבה ! יש לי כל כך הרבה סיפורים על החיים .. שאם זה מה שהקוראים רוצים לקרוא , זה מה שאני יכתוב (: חלק מהסיפורים זה על חברות , חלק עלי , חלק על החיים בכללי .

וקלייר לתגובתך – אני אישית זה נגע לי בלב ובכיתי מזה כי לראות משפחה מפורקת זה כואב , אבל לראות נוער מסתדר לבד ואפילו עם עזרה של דודים מהצד זה באמת מדהים ואפילו משמח באיזשהו מקום . לכן אני מבינה את ההתלבטות שלך (:

23/06/2011 21:23

יואו .אני בוכה . איזה סיפור עצוב …………

אבל אהבתי

15/01/2012 05:37
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך