בקי



כזאת חמודה "מתה" עליה ♥♥♥♥

סיפור שקרה על אמת ♥♥♥

בקי 16/08/2012 612 צפיות 5 תגובות



כזאת חמודה "מתה" עליה ♥♥♥♥

ערב טוב

בעקבות תגובות שלכם יוצרות ויוצרים צעירים והפעם לגבי דגי נוי אני חייבת לספר לכם סיפור לעניות דעתי מקסים.

בתי הצעירה קיבלה מתנה ליום הולדתה אקווריום עם שני דגי זהב וכל הנלווה לכך כדי לטפל בדגים בצורה הכי טובה שאפשר.

בין העזרים הייתה צנצנת קטנה והיא הייתה צריכה להאכיל את הדגים מאותה צנצנת כמה פעמים ביום בכמות קטנטנה.

מרב שהיא אהבה את הדגים החמודים היא החליטה לפנק אותם ואת כל תכולת הצנצנת רוקנה לתוך האקווריום ואת התוצאה אין צורך לתאר הכל ידוע ולא נעים בלשון המעטה.

באם על בתי המתוקה אני מספרת אז עוד קוריוז אחד באחת החופשות של חג הפסח היא קיבלה את הסנאי של הגן כדי שתשמור עליו עד לסיום החופש.

שמחה וטובת לב היא הגיעה הביתה והסנאי בתוך כלוב קטנטן וחמוד.

אמרתי לה שצריך להשאיר אותו בתוך הכלוב ונאכיל אותו בעלי כרוב קטנטנים.

כל עוד אני פורסת עלי כרוב קטנטנים הגב' הצעירה שלפה את הסנאי מהכלוב שלו הכניסה אותו לתוך האמבטיה ובמים קרים החליטה "לרענן " אותו.

לשמחת כולנו מזלו שפר והוא לא הלך בדרך כל בשר כמו דגי הזהב כי הצלחנו לטפל בו וכעבר שבוע ימים הוא חזר לגן כשהוא בריא ושלם עד עצם היום הזה חחחחח"


תגובות (5)

תגידי,בת כמה את?

17/08/2012 08:07

למה ??

17/08/2012 08:10

-.- זה ממש ״ חמוד ״ סתם , אני לא יודעת אם זאת הכוונה אבל אני נקרעת .
הספור עצוב ומצחיק במקביל .
:)

17/08/2012 08:13

הבת שלך מאוד חמודה ^_^
חחח היא עושה דברים בכוונה טובה ויוצא לה רע חחח 0_0
נ.ב. אני מרחמת על הדגים :( חחח 0_^

17/08/2012 15:13

-נתודה לכולכם על התגובות היפהפיות ואכן הבת שלי מהממת אהבת חיי עד כלות ♥♥♥

18/08/2012 04:15
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך