בקי

שנה נפלאה שנה של עשייה שנה של הגשמת כל משאלה ♥♥♥♥

מבקש סליחה ומחילה

בקי 11/09/2012 987 צפיות 6 תגובות

שנה נפלאה שנה של עשייה שנה של הגשמת כל משאלה ♥♥♥♥

סליחה מלה קטנטנה וכה חשובה כה נהדרת

ס סוללת את דרכה ללבבות של כולנו

ל "לחיים" נשתה נשתה לחיים

י ייחודית

ח חצב הפרח היפהפה אשר מבשר את בוא הסתיו

ה "הללוייה " שבחו את ה' ולעולם חסדו

למערכת אתר "סיפורים" לגב' סיגלית שעומדת בראש התורן של האתר' לכולכם חברי וחברותי הצעירים והמקסימים , תמשיכו להיות כאלה נפלאים,תמשיכו לכתוב ולהתבטא , והכל תודות לאתר הנפלא שפרס בפנינו יריעה ענקית כדי שנכתוב , כדי שנתבטא כ, די שנגיב ,כדי שנהיה שמחים.

בסיפור קצרצר זה אני רוצה להתנצל ולבקש סליחה, מעמק לבי אם במקרה פגעתי במישהו או מישהי, באם הגבתי בצורה שאינה מאפיינת אותי , בסך הכל כולנו רק בני אנוש ויש רגעים שמצב הרוח לא משהו וזה ממש לא יפה.

לכולכם מאחלת שנה טובה ומתוקה, שנה של הגשמת משאלות, שנה עם בריאות טובה , שנה עם המון המון המון אהבה כי כידוע האהבה הינה סם החיים, וכמובן שלא נדע מצרות , שחלילה לא תהיינה מלחמות , ותודה מיוחדת לעמותות הנדהמות העושים ימים ולילות, הטורחים והכל עם חיוך , אשר מגישים עם המון כבוד מנה חמה וכל מה שצריכים לאותן משפחות שפשוט רעבים.

נקווה ויבוא יום ואיש לא יהיה רעב ולא נשמע כי כל ילד שלישי רעב כמה אכזרי מצב עגום זה.

בטרם אסיים אני מאחלת לכל בני משפחתי היקרים לבן זוגי שאוהבת אותו ותמיד אוהב לעדי עד , לחברי היקרים אשר מעניקים לנו תכן לחיים ולכל מי ששכחתי שנה טובה חמודים שלי.

תודה כי ניתנה לי הזכות לבטא את רחשי לבי♥♥♥


תגובות (6)

איזה כיף שכולם עושים כמוניייי!!
נכון שזה משחרר??

11/09/2012 08:19

זה משחרר ברמות משכית יקירתי ואכן הלכתי בדרכך הנעלה ולך אומרת תודה רבה ממני בקי ♥♥♥

11/09/2012 12:34

חחחחח זה כיף לשמוע :)
תודה בחזרה :)

11/09/2012 12:39

היי בקי! אני רואה שאת מאחלת לכולם שנה טובה וזה פשוט מקסים בעיני!
אז – אני רוצה לאחל לך: שנה טובה ומתוקה! לך ולמשפחתך ולכל עם ישראל!
תמשיכי לכתוב ולהגיב, אני בטוחה שאת מעלה הרבה חיוכים על הפנים של כולנו, ואנחנו (אני חושבת שאני יכולה להגיד בשם כולנו :) ) מעריכים אותך מאד! :)

12/09/2012 01:57

תודה רבה רבה על התגובה הכל כך נפלאה שריגשת אותי neomy.k

הלוואי ותהיה לכולנו שנה טובה שנה של שקט ושלווה ולך מתוקה ולכל בני משפחתך מאחלת שנה נפלאה שנה של שקט ושלווה אמן !!!!

תודה רבה ממני בקי ♥

12/09/2012 10:21

בקי!!! את אישה מדהימה!!!!
שנה טובה!!! [= שיהיה לך רק אושר בחיים!!!
והכי חשוב: בחיים אבל בחיים(!!!) אל תפסיקי לכתוב!!!
מתה עלייך <3 עדן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13/09/2012 11:48
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך