rimanticGirl
תמיד זה קורה לי שאף בן לא שם אליי לב
אז החלטתי לפרוק קצת את הלב שלי
אני יודעת שההתנהגות שלי לא בסדר
אבל אני פשוט לא יודעת להתנהג אחרת ליד בנים
אז בבקשה לא לשפוט אותי , אני גם ככה פגועה .

סתם אפס…

rimanticGirl 09/04/2012 846 צפיות 5 תגובות
תמיד זה קורה לי שאף בן לא שם אליי לב
אז החלטתי לפרוק קצת את הלב שלי
אני יודעת שההתנהגות שלי לא בסדר
אבל אני פשוט לא יודעת להתנהג אחרת ליד בנים
אז בבקשה לא לשפוט אותי , אני גם ככה פגועה .

הסתכלתי עליו מרחוק , והערצתי כל תזוזה שלו , נשכתי את שפתי התחתונה וכאב לי שאני לא איתו..
"יוואו נו בואי כבר !!!" נועה צעקה , התעצבנתי שהיא ככה צועקת עליי , אבל היא היחידה שהסכימה לבוא איתי כדי להסתכל עליו אז..צריך להתנהג יפה לא ? "לאאאא נו רק הגענו חכי עוד קצת" הסתכלתי עליו לרגע והתחלתי לדבר איתה "הוו תראי איזה חמוד הוא צוחק …אעהאע הוא הסתכל לפה ! הוא הסתכל עליי !! אני ראיתי אותו !!! אהעהאעהא בואי מהר !!!" לקחתי את ידה ומשכתי אותה מהמחבוא שלנו !! בעצם..אני התחבאתי מאחורי הגב שלה ..זה לא ממש נקרה מחבוא נכון ?…טוב לא חשוב , הוא הסתכל והעיניים שלנו נפגשו לכמה רגעים..לכמה שניות בודדות..אבל זה עדיין שימח אותי , אבל גם העציב ..כי השניות האלה היו ממש קצרות והוא לא המשיך להסתכל כמוני..הוא הסיט את המבט והמשיך בשלו ..זה היה רק הצצה של "מי בסביבה" או משהו כזה…לא באמת אכפת לו…
"ראייית שהוא הסתכל ??? אני ראיתי !!! אהעאהאעאה הוא הסתכל , את חושבת שהוא ששם לב אלינו ?" היא חייכה חיוך נבוך ואמרה "לא יודעת … לא נראה לי.." ברור שהוא לא שם לב..אני יודעת שהוא לא שם לב .
יותר מאוחר באותו יום כשחזרתי הביתה התחלתי לקרוא את ההתכתבויות שלנו בפייסבוק..
אני לא מבינה אותו…אני אף פעם לא אבין אותו…למה הוא מתייחס אליי ככה ?
רגע אחד הוא נחמד ושולח לי לבבות ורגע שני הוא עונה לי בגסות רוח…כאילו אני מדברת עם שני אנשים שונים…אוף למה לסבך לי את הלב ? מה הבעיה להשאיר אותו לרגע אחד בשקט ?…
למה כל הזמן מסבכים לי את ורידים וקורעים לי את הלב לחצי ? אני לא רעה..אני רעה ?
רציתי לבכות ולחשוב עצוב ..נכנסתי לתמונות שלו וראיתי כל כך הרבה תמונות יפות שהוא נראה בהן חמוד זאת המילה שמתארת את כל מי שאני נדלקת עליו…תמיד הם חמודים , חבל שלא מבפנים הא ?..
בכל מקרה ראיתי פתאום תמונות של כלבים אז התחלתי לעשות לו לייק , מה הבעיה ? הוא לא יחשוד שאני יותר ממחבבת אותו בגלל שאני עושה לו לייקים על תמונות שהוא פרסם אבל של כלבים…נכון ?? לא…אין מצב .
עשיתי לו בערך חמש לייקים ואז הגעתי שוב לתמונות שלו…שבהן הוא מופיע עם הכלבים ..ממש עיצבן אותי שהוא נראה כל כך טוב , לא התאפקתי ולחצתי "לייק" ואז פתאום הוא שלח לי הודעה בצ'אט !!
הופתעתי ..הוא כתב לי "דיי שיגעת תשכל !!" סליחה באמת שאני אוהבת את התמונות , ממש התעצבנתי וחשבתי שאם כבר אז שיהיה ,אני אקבל ממנו תשומת לב גם ברע העיקר שישים לב אליי לכמה דקות כתבתי לו הודעה בחזרה "לך זד***" כן..אני יודעת אני ממש מפגרת אבל שיהיה , אחרי כמה שניות הוא כתב לי בחזרה קללה אחרת..וזה נמשך בערך דקה או שתיים ואז הוא התעלם..
שוב פעם..כרגיל מתעלמים ממני כאילו אני זבל או משהו , התחלתי לבכות כמו טיפשה ולהתחרט על כל מה שכתבתי !! אני פשוט לא יודעת מה אני צריכה לעשות כשבנים מדברים אליי..
אני סתם אפס


תגובות (5)

תשכחי מבנים לגמרי לתקופה מסוימת ואלי יום אחד תפגשי את האחד
תנסי לא לרדוף אחרי הבנים כי זה יראה להם מוזר תנסי לעשות זאת בלי שישימו לב..
ותחשבי טוב טוב אולי יש מישהו שאוהב אותך ולא שמת לב

10/04/2012 00:26

התפקיד שלנו באתר נפלא שכזה הוא כמובן כמובן כמובן לא לשפוט שום יוצר או יוצרת. אני מבטיחה לך rimanticGirl
כי המצב הזה ישתנה והבנים ירצו את חברתך – בטוח בטוח ובינתיים חבל שאת פגועה תאמיני כל שנייה שאת פגועה הנה מיותרת וסתם מורטת עצבים – הבנים יתחננו לקירבתך תני קצת זמן ולך תעניקי מרחב מחייה ♥♥♥♥♥
מועדים לשמחה ורק טיפת סבלנות ♥♥♥3 ממני בקי ♥

10/04/2012 00:32

אהה ושחכתי להוסיף את לא צריכה לחשוב שאת (מה שאת חושבת שהוא לא טוב) אלה מישהי
כי אם נולדת יש לך מטרה אבל תלוי איך תגיבי לדברים…תנסי לשפר את הביטחון שלך ואלי יום אחד כול מה שתרצי יתגשם וזכרי להמשיך בעקבות חלמותיך ואם הם לא שווים את זה אז תנסי למצוא חלומות טובים יותר

10/04/2012 02:01

הוא סתם אפס!
מי הוא שידבר אלייך ככה?!תאמיני לי שהוא לא שווה את זה!
ואל תהיי עצובה,לא נורא…
יום אחד את תמצאי בחור שיאהב אותך:)

10/04/2012 04:24

את לא אפס, תנסי לזרום כזה אל תילחצי אל תתני לו להרגיש שהוא משהו!
את לא צריכה יחס כזה. תנסי לדבר איתו נורמאלי דברים סטנדרטים אני יודעת שזה קשה אבל תנסי לאט-לאט זה יצליח. אם הוא כתב לך 'שיגעת לי תשכל' תגידו למה עשית את הלייקים ואל תתנפלי (:
תגידו לו בעוד כמה זמן, (אחרי שנסי לשפר את היחסית) מה את מרגישה כלפיו ולמה את מתנהגת אליו ככה! (:
מישהו חכם שאני כמירה אמר לי – "אם אין לך ביטחון שחקי אותה שיש לך."
בהצלחה 3>
בהצלחה.. P:

10/04/2012 07:12
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך