סתם קטע, סתם מחשבה.

Thinkfast 20/11/2012 852 צפיות 4 תגובות

אני תמיד חושבת על העתיד.
טוב, לא בדיוק תמיד, אבל אני
לפעמים מהרהרת, מה יקרה בעוד..
לא יודעת, שנה, שנתיים, שלוש שנים?
איך העולם יראה בעוד 60 שנה?
יש חיים אחרי המוות?
מה מרגישים כשאוהבים?
מי יהיה האחד בשבילי, האחד שארצה יותר מכול?
איך יהיה בכיתה ו'? בכיתה ז'?
אלו כל מיני מחשבות. מחשבות שלי, ברגעים של שעמום, או כשהמוח שלי חסר כל עיסוק.
אלו שאלות שצצות לי ככה סתם פתאום, ואין לי תשובה להם.
אלו שאלות שתשובותיהן אגלה רק שיגיע הזמן, רק כשאסיים את השנה הזאת, את כיתה ה', אני אבין מה זה "כיתה ו".
את האמת, עכשיו, כשאני כותבת את הקטע הזה, אני חושבת שאולי זה גם טיפה מטופש, להרהר על העתיד. אולי עדיף להתמקד בהווה? בזמן הזה, ברגע הזה? כמובן, אני לא יכולה שלא לחשוב מידי פעם על העתיד, זה כמו שאני אגיד לעצמי: "תפסיקי לחשוב על כך שאות אתנה יצא לחנויות ב2 בדצמבר!" זה סתם יהיה דפוק. מותר לחשוב על העתיד, אבל יותר טוב להשקיע בעתיד הקרוב, כמו לדוגמה בציונים השנה ובשנה הבא.
אז..
נראה לי שדיי בלבלתי פה את השכל, אבל יותר קל לי להתבטא ככה במילים, גם אם כי לא תמיד מבינים.
לזה נועד האתר, לא?


תגובות (4)

אני עברתי כבר את כיתה ו', ז', ח' ועוד מעט גם ט'…
אבל חוץ מזה כל-כך נכוןןןן!!!

20/11/2012 10:48

את מ-ד-ה-י-מ-ה ! מדהימה מדהימה מדהימה !
אולי זאת באמת סתם מחשבה או משהו …אבל הכתיבה שלך היא פשוט יפיפה !
ואת בת עשר ! אני עדיין בשוק…. מעריצה שלך !
וגם …..הקטע שלך מבוסס על טענה צודקת ….ואני יכולה להוסיף שאני גם מעדיפה לחשוב על ההווה ועל מה שקורה עכשיו על מנת לשפר את הנעשה בעתיד ….המשיכי בכתיבתך המדהימה , ואני אקרא באושר ….

20/11/2012 15:44

מואו גמאני ככה את רוב הזמן אני אומרת כאילו אם אני ימות?! אז מה יקרה לי האם הנשמה הבאה שתבוא במקומי שאני יהיה מישהי אחרת אז אני אזכור את החיים האלו?
מה קורה כשמתים
תאמיני לי אני מתה לדעת ולחפש באינטרנט אבל אני מפחדתתתתת
וחוץ מזה הייתי בסוג של סדנה שאומרים שאסור להסתכל אחורה ורק קדימה ותאמיני לי או לא אם את תעברי לחטיבה כיתה ה ו ו
הן הכי כפיות כולם מגובשים וזה הכי צחוקים אז תהני כי ישלך עוד עתיד גדול!!!!!❤❤

20/11/2012 22:55

זה משמח אותי לראות את תגובות ההזדהות שלכן, ואת המחמאות!
אז תודה לכן על שהגבתן, זה נחמד מצידכן ♥

21/11/2012 05:24
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך