זה אמור להיות לעומר אני פשוט לא מסוגלת לראות אותו או לשמוע...

עומר

10/11/2014 772 צפיות 7 תגובות
זה אמור להיות לעומר אני פשוט לא מסוגלת לראות אותו או לשמוע...

עומר.
עד יום שבת חייכתי כשכתבתי את השם שלך. היום אני מנסה שלא לבכות.
אתה הקסמת אותי, השקעת בי, דאגת לי, הגנת עלי, גרמת לי להתאהב בך. אמרת לי שאתה אוהב אותי.
למה עשית את זה? למה שיקרת לי? למה שברת אותי? למה חייכת כשראית את הכאב בעיניים שלי?
יכול להיות שהכל היה שקר? שאתה בכלל לא דאגת לי, אף פעם? שתמיד רצית שיהיה לי רע?
אם זה היה סתם למה זרקת את הסכין? למה הכרחת אותי לאכול?
אני רוצה שיכאב לך, כמו שכואב לי, שהלב שלך יישבר למיליארד חתיכות. אני רוצה שתסבול.
אני שונאת אותך!
אני בכלל לא מסוגלת לראות אותך!
אמרת לי היום שזה היה בשבילי, שאתה אוהב אותי.
אם אתה אוהב אותי למה שברת אותי??
אם זאת האמת, אם אתה באמת אוהב אותי אני רוצה שתשתגע, תשתגע בגלל שאני לא עונה לך, לא מתייחסת אלייך, נעלמת לך. כמו שעשית לי.
אני רוצה שתתפרק, שתרגיש כמוני.
אני לא מאמינה כמה טיפשה אני יכולה להיות. אני נתתי לך לשחק בי. פשוט לשחק בי.
אני רוצה לשחק בך, לגרום לך לפול כשאין מישהו שיחזיק אותך.
אני רוצה שתבכה. אני רוצה שתקרוס. אני רוצה שיהיה לך רע. אני רוצה שתקרוס. אני רוצה שתרצה למות מהכאב, כמו שאני רציתי.
אני רוצה שתדע שאני מצטערת על מה שקרה שבוע שעבר, לא הייתי צריכה לתת לך לעשות את זה. בגלל זה אתה ככה.


תגובות (7)

ירדני בבקשה אל תשימי עליו! הוא כלב מסריח זונזון מגעיל! לא צגיע לו שיכאב לך בגללו תראי לו שאת שמחה! תראי לו שהוא לא חשוב לך! בבקשה אני לא יכולה לראות אותך עצובה <3

10/11/2014 18:54

יאווווווווווו איזה חרא של בן אדם! (סורי על המילה, פשוט- לא יאומן…)
הוא ראה שקשה לך וככה הוא מתעלם!!!!!!!!
מגיע לו שיסבול!!!!!!!!!!! כמו אופק, תתעלמי, קשה נורא אבל- תתגברי עליו, הוא כ ל כ ך לא שווה את זה!!!
תשמחי שבנאדם כל כך צבוע לא ישקר לך יותר.
3>>>>> המוןןןןןןןן אהבה!!!!

10/11/2014 21:46

    אני לא יכולה להתעלם, אני רואה אותו כל יום..

    10/11/2014 22:16

פספסתי משהו? מה הוא עשה? והאמת שלא אכפת לי מה הוא עשה אני מחזקת את אופק! אני מנסה לתקן את התדמית שלי לידלה טוב אז אני לא יכתוב את מה שהן כתבו אבל אני מקווה שאת יודעת מה עובר לי בראש!

11/11/2014 17:36

    לא פספסת, דיברנו על זה בצ'אט של האתר ומשם אופק יודעת..

    11/11/2014 17:43

זה קטע ממש טוב.
הוא שכב איתך כאילו?
שיילך להיאנס על ידי חמאסניקים אמן.
ירדן את מוכשרת ברמות.

11/11/2014 18:00

    איפה יש כישרון בקטע שהוא כולו פריקה?
    ואמןן

    11/11/2014 18:06
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך