עזרתי לך, ואת מתלוננת

כי רוני זה שמי (: 13/07/2013 729 צפיות 3 תגובות

הסיפור הקודם הקודם שכתבתי היה אמיתי (רובו) וקיבלתי המון תגובות מחממות את הלב.
רציתי להגיד תודה רבה רבה רבה רבה רבה לכל מי שהגיב ותמך.
אתם מדהימים.
אז.. חשבתי איזה עוד מקרים שקרו לי אני יכולה לכתוב פה, כי זה באמת משחרר אותי לכתוב פה דברים שקרו לי ויושבים לי על הלב.
והגעתי לנושא ה- עזרתי לך, ואת מתלוננת.
זאת אומרת, שאת עושה בשביל מישהי משהו, והיא אומרת לך "לא" "די" "איכס" וכדומה..
אז, הנה עוד מקרה שקרה לי…:
————————————————————————————————————–
הייתי בת 11 שזה קרה, עדיין ילדה, לא?
חברה טובה שלי, מאוד חיבבה את הידיד הכי טוב שלנו (החברה זאת אותה חברה מהפעם הקודמת, זאתי שהתעלמה ממני) אז אמרתי, לעצמי "אני יודעת שגם הוא מחבב אותה, למה לא לדבר איתו שיציע לה חברות?" ושיתפתי אותה במחשבותי, והיא הסכימה שאני אעשה את זה.
הלכתי אליו, דיברתי איתו, והוא הסכים!
אז הוא הציע לה, והם נהיו חברים. שהלכנו לחברה טובה של שתינו אני דילגתי והייתי מרוצה מעצמי שעזרתי לחברה הכי טובה שלי, זה נורמלי, לא?
ובאמצע היא פשוט עצרה וצרחה עלי "תפסיקי! הבנו שעזרת לי!" .
אני עזרתי לה והיא צורחת עלי שאני אפסיק להתלהב שעזרתי לה? מה יש לה?
הן נכנסו לבית ואני התקשרתי לאמא שלי וסיפרתי לה הכול.
בכיתי לה בטלפון בגלל אותה הילדה!
יום למחרת באמתי להתנצל, חשבתי שהריב היה בגללי. ואולי הוא באמת היה.
והיא פשוט נפנפה אותי.
לאחר שבוע הלכתי לדבר איתה שוב, והשלמנו.
היום אנחנו לא חברות, וזה כבר מוזכר בסיפור הקודם קודם.
ואת האמת? היא בכלל לא חסרה לי.
שהיא תלמד לכבד אותי אני אדבר איתה.
מה דעתכן? אני אשמה שהתלהבתי או שהיא אשמה שהיא התפרצה?
תשובות כנות בבקשה (:

אוהבתת אתכםםםםםםםםםםםםם


תגובות (3)

אני חושבת שהילדה הזאת פשוט אגואיסטית ואנוכית שלא יודעת להעריך כלום.
את עזרת לה, ועוד מיוזמתך, זכותך להיות שמחה בגלל שזה הצליח ושגרמת לה להיות שמחה,
אז מי היא שתגיד לך לא לשמוח מזה? מה הקטע שלה?
יכולת גם לא לעזור לה והם לא היו ביחד, הרי היא זאת שמפסידה בכל הקטע הזה.
ולזה אני קוראת אגואיזם >.<
מזלך שאת כבר לא חברה שלה, אם היא לא יודעת להעריך את מה שעשו בשבילה זו בעיה רק שלה שהיא איבדה חברה כמוך.

13/07/2013 09:24

ברור שזו לא אשמתך !
אנוכיות לשמה !
פעם הבאה אם יקרה ותחזרו להיות חברות , אם דבר כזה יקרה שוב תגידי לה שפעם הבאה ? לא תהייה פעם הבאה !(אמג זה שורה משיר של אמינם וריהאנה :0) את לא צריכה להגיד לה סליחה ולא כלום וטוב שאתן לא חברות כרגע .
אני שמחה שאת מרגישה בנוח לפרסם פה מקרים על עצמך(:
לאב יוו(:

13/07/2013 09:29

היית ילדה.. זה מאוד סביר שתתלהבי ממעשה ידייך, היא הייתה צריכה לקבל את זה.
תאמיני לי, מניסיון, התנצלות על דבר שלא היה לך חלק בו, שהאשמה אינה עלייך, איננה אשמתך.
אף על פי ולמרות שאולי אשמע קצת סכסכנית, את תרגישי הרבה יותר טוב עם הזמן, ובסוף היא תחזור על ארבע.
שמחה שאת מרגישה בנוח, זה נהדר^^

13/07/2013 09:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך