POTL*
אם למישהי/ו יש עצות בבקשה אני ממש רוצה לשמוע... תודה רבה!

עצה לאהבה…

POTL* 20/09/2013 810 צפיות 4 תגובות
אם למישהי/ו יש עצות בבקשה אני ממש רוצה לשמוע... תודה רבה!

אני ממש צריכה עצה, כי אני באמת אובדת עצות.
אני בת 15 ולפני כמה ימים נהיה לי חבר והוא בן 17. הילד הכי מדהים שפגשתי, מידידים הכי טובים נהפכנו לחברים…
הבעיה פה מגיעה לאמא שלי, יש לי אמא דואגת יתר. היא שומרת ומגנה ולפעמים זה קצת יותר מדיי…
היא מפחדת שהוא ידרוש דברים למעבר… והילד הזה לא עשה דברים מעבר, אני מכירה אותו. אולי רק שנה וחצי אבל הספקתי להכיר את הפנימיות המדהימה שלו, וזה מה שגרם לי לאוהב אותו.
בזמן האחרון אני נפגעתי המון מבנים ששיחקו בי. ועד שבא מישהו שכן מראה לי אהבה אני צריכה לוותר?! אני לא רוצה לוותר עליו. אבל אני גם לא רוצה לריב עם אמא שלי ולהתווכח איתה כי אני נכנסת לדיכאון ואני לא יודעת איך להתמודד עם המצב…


תגובות (4)

תשמעי אומהם זה טיפונת באמת מצחיק שחברשלך הוא בן 17 ואת בת 15
אומנם זה הבדל של רק כשנתיים אבל בגילאיים כאלו זה לא מתאים .
אומנם אני לא שם ואני לא מבינה איך זה להיתאהב או שאני כן אבל מעולם לא חוויתי את זה שבן אוהב אותי בחזרה אז אני מציעה לך לא לוותר על זה .
כל עוד את יודעת שהוא לא ידרוש את זה ושאת והוא ילדים טובים זה בסדר . תביאי אותו הביתה אם הוא באמת כמו שאת מתארת אותו אמא שלך תבין שאין כל שום בעיה ושאת אחראית , בנוסף את גם לא חייבת לספר לה זה החיים שלך .
אני מאחלת לכם המון המון המון בהצלחה !
אל תוותרי על זה ! ישבנות שמחכות לזה כל שניה ! ועד שיש לך אין מצב שאת מוותרת !!
אני מקווה שתקשיבי ללב שלך חברה , אין משו יותר נכון מזה !
>< אוי לואי משפיע עליי
חג שמח והמון המון בהצלחה !

20/09/2013 00:51

אל תוותרי בשום פנים ואופן על אהבהה!!!
האקס שלי היה בן 18 שנפרדנו ואני בת 15 , אז את יכולה להבין שפחות או יותר אני מבינה אותך …
וחווץ מזהה אלה החיים שלך!!
את יכולה לשתף את אמא שלך ולספר לה מה את מרגישה לגביו והיא אולי תבין, גם היא בטח היית צעירה ומאוהבת בעבר אז אין סיבה שהיא לא תבין..
חוץ מזה את לא צריכה לשאול אותה, תציבי לה עובדה
אני עם אור, תביאי אותו הביתה ואם הוא מדהים בדיוק כמו שאת רואה אותו גם אמא שלך תראה את זה ככה
מקווה שעזרתי אוהבתתתתתת ❤❤❤❤❤❤

20/09/2013 05:30

אל תוותרי עליו בחיים אחר כך תתחרטי!!
אני לא חושבת שזה מוזר שיש בניכם הבדל של שנתיים
כי באהבה הגילאים לא משנים כל כך
מה כתבת לנו כאן תגידי את זה לאמא שלך שאת אוהבת אותו
באמת ואת יודעת שהוא לא ישחק בך ושהוא לא יפגע בך
כי הוא באמת אוהב אותך
אני בטוחה שאחרי שתגידי לה אתזה היא תרשה להמשיך
שאתם תהיו חברים

20/09/2013 05:58

אתן מדהימות!!!!! תודה תודה תודה! וכרגע אני לא יודעת אם זה הדבר הכי טוב אבל להסתיר ממנה.. זה לא מפריע לו ואם זה יפריע לו אני ידבר איתה, הוא לא מוכן לוותר וגם אני לא כי כני ממש אוהבת אותו!!! תודה בנות העצות שלכן עזרו לי כל כך!!!!

20/09/2013 06:14
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך