עשור שלם עם מפלצת

Alice-in-wonderland 29/01/2016 692 צפיות תגובה אחת

היא נכנסה לחדרה וטרקה את הדלת, הטריקה נשמעה היטב בבית ואפילו הקירות רעדו מעט.

היא לקחה מגבון מהחבילה שהייתה זרוקה על השטיח והתחילה להוריד את האיפור בזריזות. כל כך הרבה שכבות של צבע ירדו מפניה, היא הביטה בעצמה במראה-העיגולים השחורים שמסביב לעיניה בלטו עוד יותר בגלל העור הצחור שלה, השפתיים שלה שפעם היו ורדרדות, עכשיו יבשות ובהירות מאוד.
היא לא זיהתה את עצמה, לפני כמה חודשים, לא מזמן, היא הייתה מלאת חיים,פצצת אנרגיה מתקתקת, היא הייתה מדברת כל כך הרבה שלפעמים היא הייתה בטוחה שהיא שומעת את הגרון שלה חורק.
ואז הגיע החורף, היא הלבינה יחד איתו, זה היה החורף הקשה ביותר שעבר עליה ולא רק בגלל הקור.
היא רבה עם אמה כל כך הרבה ועל שטויות כל כך קטנות, היא הרגישה שהיא מתפוגגת בין כותלי הבית, אביה החורג חי איתה כבר עשור אבל היא עדיין התייחסה אליו כאל פולש. הוא זה שגרם להכל לקרות.
היא כל כך שנאה אותו, היא שנאה את המבט הבוחן שלו, שנאה את הניסיונות העלובים שלו להצחיק אותה, שנאה את טון הדיבור שלו ויותר מהכל-היא שנאה את מה שהוא עשה עם אמא שלה.
סבתא שלה סיפרה לה שפעם אמה הייתה אישה מטופחת, היא הייתה אנרגטית ופטפטנית כמוה ממש, היא תמיד הייתה נאמנה למשפחתה ולא הייתה זונחת אותם לטובת אחרים. היא רצתה בשבילם את הטוב ביותר.
אבל אחרי הגירושים, כל המשפחה התפרקה, אמה לעולם לא הגיעה לימי הולדת, לעולם לא הרימה טלפון ושאלה לשלומם ולעולם לא שלחה כרטיס ברכה-אפילו לא עם הילדה. פעם אחת היא אפילו הרביצה לה ואמרה לה שהיא טעות.
כשבת הדודה של הילדה נולדה היא חשבה שהילדה יתומה מאם, היא חושבת ככה עד עכשיו, אחרי 8 שנים, היא עדיין לא יודעת שיש לה אם.
יום אחד, בערך כשהייתה בת 5, הילדה ראתה סוס בפעם הראשונה בחיים שלה, זו הייתה אהבה ממבט ראשון, היא התחילה לרכב כשהייתה בת 7 והיא אהבה את הסוסה הזקנה שלה יותר מכל אחד אחר, כשהיא מתה הילדה הרגישה ריקה לגמרי מבפנים, עברו כמה שנים ועכשיו היא מתחרה על פוני קטן וזהוב שבשבילו היא מוכנה לעשות הכל, הוא ממלא אותה, כשהיא רוכבת היא שוכחת מכל הצרות שלה, היא שוכחת מאמה, מהגעגועים שלה לאבא, מהסוסה הזקנה שלה…
כבר לא היה לה בית אחר מלבד האורווה. המקום שהתיימר להיות הבית שלה היה מקום נורא, היא חיה לפי חוקי הברזל של אביה החורג והייתה מתהלכת בבית על קצות האצבעות, היא הייתה בוכה בשקט אל תוך הכרית כל לילה לפני השינה, מתפללת אל סבתא שלה שתציל אותה ממנו. אבל יש דברים שאפילו סבתא שלה לא מסוגלת לעשות…


תגובות (1)

לא הבנתי מה הפואנטה בסיפור הזה, אבל אני מבינה שזה סיפור אישי אז אני לא ממש יכולה להעביר ביקורת כי בסהכ רצית לשתף ????

30/01/2016 00:21
סיפורים נוספים שיעניינו אותך