עדן סטיילס(המשתמש החדש)
לא למחוק אני רוצה שהיא תראה את זה בבקשה

עשיתי טעות מאיה תסלחי לי?

לא למחוק אני רוצה שהיא תראה את זה בבקשה

אז ככה אני מבקשת סליחה ממאיה היא לא הבינה אותי נכון אבל זה מה שגרם לה לשנוא אותי
מאיה כולם מכירים נכון? מי שלא מפסידה
אז מאיה החליטה לא להיות דיירקשנית יותר ואני בתור דיירקשנית שהתחילה לאהוב אותם בגללה התאכזבתי כן באיזה שהוא מקום אני מרגישה מאוכזבת מרגישה שאיכזבתי את הבנים היא בחרה להיות מאיה אחרת ואני מכירה את מאיה שנתיים וזה דבר קשה לקבל שזאת שהייתה החברה הכי טובה שלך משתנה בלי שאני יוכל לעשות כלום כאילו זה עובר ליידי אבל אני לא יכולה לעצור את זה אני באמת ובאמת לא רוצה לאבד חברה כמוה כי זה לא שווה לאבד אותה ומי שמכירה את מאיה יודעת טוב מאוד שממש לא שווה לאבד חברה כזאת היא כתבה מה קרה אבל לא פירטה אני התאכזבתי והראש דיבר הידיים זזו מעצמן הכעס האכזבה דיברו זאת לא הייתי אני זה היה האכזבה אז כתבתי שאני לא מוכנה לקבל את מאיה החדשה זאת שלא צורחת בכיתה ולא אכפת לה מי נמצא ומה אומרים זאת שאם הדבר הכי נורא יקרה היא תהייה לצידך ולא תעזוב אותך ופה עשיתי טעות אם אני ביקשתי ממאיה להיות כזאת כמו שהייתה להיות החברה המצחיקה שצוחקת איתך מכל השטויות של המורה שנשמעים מטרידים וזאת שלא תנטוש אבל אני בעצם לא הייתי מוכנה לקבל את זה ובסוף עשיתי את מה שהיא לא הייתה עושה לי בחיים וזה לנטוש אני מרגישה שהרסתי את הכל את כל מה שהיה אני לא רוצה לאבד אותה אני עשיתי טעות טעיתי כמו כולם אני יבין אם לא תסלחי כי אני פגעתי בך יותר ממה שכולם יכלו לפגוע אני נטשתי אותך ברגע הכי קשה שלך אני פגעתי בך ואין שום משהו אחר להגיד בשביל שתדעי שאני ממש מצטער אז….מאיה תסלחי לי אני לא מוכנה לאבד אותך בגלל זה אז אני יעשה את זה כמו הצאת נישואים סבבה?
מאיה~כריעת ברך~
האם תסלחי לי?(מרגיש\ה מטומטם\ת אבל אם זה מה שצריך לעשות בשביל שתסלחי אז זה שווה)

מחר אני את טליה שלי וליאת(Ziam forever) נפגשות לגלידה בקניון לדבר! ואני לא מוכנה לקבל סירוב


תגובות (5)

חחח את חמודה :) אני בטוחה שמאיה תסלח לך ..
וואו איך חסרות בעולם בנות כאלה שמודעות לטעויות שלהן ומבקשות סליחה. יש אחדות כאלה אבל לא הרבה!
בכל מקרה , ~כריעת ברך~
האם תסלחי לה ?

16/09/2013 14:53

היא מהאתר?

16/09/2013 14:54

כל כך רומנטי 3'>
חיחי

16/09/2013 15:01

היא 100000000000000000% תסלח לך
ואיך קוראים לה באתר?

16/09/2013 15:04

אני איתך מאיה אנחנו תמיד פה בשבילך ולמענך רק תבקשי וסופר ליאת תתיצב אני עברתי את זה ולכי תדעי מה יקרה בעתיד אני לא ראיתי משהו ספציפי שקרה לך אבל אני שלי טליה ועדן תמיד פה אל תלכי תישארי איתנו בחבורת דיירקשניות
טליה-נייל
עדן-הארי
שלי-ליאם
ליאת-זאיין
ואת מאיה-לואי
אל תוותרי על זה אנחנו אוהבות אותך כתבו ליאת ושלי <3

16/09/2013 15:08
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך