עשן בין מלאכים

letmewrite 29/10/2015 749 צפיות תגובה אחת

כבר שמעתי כל הרצאה אפשרית על סיגריות,
כן, כולנו יודעים שזה מסרטן
כולנו יודעים את העלות הכספית הגבוהה
כולנו יודעים שזה עושה ריח רע
כולנו יודעים שזה ממכר
גם כולנו יודעים שבסופו של דבר כשנהייה עמוק בסיגריות נרצה לצאת מזה ללא הצלחה.
אז למה אנשים עדיין מעשנים? עדיין מתחילים עם זה?
אני מניחה שרובם התחילו בגיל שלי, גיל הטיפש עשרה..
כבר שמעתי סיפורים רבים על הרבה ילדים מהשכבה שמעשנים, לפני חצי שנה זה הרתיע אותי אבל כבר לא, אחרי שניסיתי בעצמי אני לא יכולה ללכת נגדי. אהבתי את זה. איך שהבנים בחבורה שלא הכרתי הסתכלו שלקחתי את השאכטה. מאז אני לא מפסיקה לחשוב על זה. עבר החופש הגדול והופ אני בתיכון החדש, כבר הספקתי לגלות איפה המחששות שלדעתי הן ממש גלויות וגם את המעשנים השכבתיים.
כמו שהתיכון התחלף גם ככה החברות, רובן.
כל זמן החטיבה חששתי מאוד מהתגובה שלהן רק אם אעז לחשוב על סיגריה. ועכשיו החברה הכי טובה שלי היא בעצם מעשנת. טוענת שלא קבועה, "לא מכורה" ,אבל ברגע שנתפסת בזה בלי שתדע אתה כבר בפנים.
אני די בטוחה שבסיפור הזה המלאך הרע שבי ניצח, אני מוכרחה לציין שיש לו טיעון משכנע למדי "את בגיל של לטעות, את לא באמת רוצה לשבת כל היום וללמוד,נכון?. תתעוררי, זה התיכון!! השנים היפות בחייו שלא יחזרו, אז אם תיקחי במסיבה פעם.. וגם לשתות בקטנה אפשר מי כבר ישים לב ואת רק תהני, אני מבטיח לך".
ואילו למלאך הטוב יש את הטיעון המשעמם ביותר "הגיע הזמן ללמוד, המבחנים מתקתקים! את בתיכון, תשכחי מחברים תתחילי ומהר לחשוב על בגרויות וציונים. סיגריה זה מגעיל! ולשתות את אפילו לא בגיל, תפסיקי לחשוב שיש לך מוח של אדם בוגר.." ואני חושבת "המלאך הטוב מתנשא כל כך ואילו המלאך הרע מבין אותי כל כך, לימודים הם לא הכל בחיים ומותר קצת להעיז, לנסות, אי אפשר להיות מקובע כל החיים".
מעניין מה יהיה הסוף של הסיפור שלי, אין בכוונתי להיות מעשנת אבל סיגריה אחת זה בהחלט המפתח לכך, אני מודעת לזה.
אנשים בלי לחשוב יגידו לא לבחור במלאך הרע. אתם רואים! אני יודעת שהוא הרע הסיפור שהוא לא טוב בשבילי אבל.. בכל זאת אנשים בוחרים בו,
אם לא.., העולם היה מושלם ובעולם שאין בו רוע לא נדע מהו טוב..


תגובות (1)

אני מאוד מזדהה עם מה שכתבת.
אני מבינה אותך, זה קורה גם לי אל תרגישי לבד.
במצבים כאלה העצה הכי טובה שאני יכולה לתת לך היא שתזכרי מי את, תהיי נאמנה לעצמך ותדעי מה את אוהבת.
אל תעשי דברים שאחרי זה תתחרטי עליהם לא משנה אם בחרת לעשן או לא. <3

29/10/2015 21:09
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך