פנימיית ארגון. הרשמה!! :)

Liattoty 29/09/2013 856 צפיות 12 תגובות

**** זה באישיים כי קודם זה נמחק****
הקדמה ואז הרשמה: ממליצה בנים, כי יש כבר 4 בנות אז הסיכויים פחות.
"רז היא תמיד מסובכת. היא חייה מפשע לפשע. היא התחילה עם חיי ההישרדות בגיל 7, כאשר הוריה נפטרו. מסיפור ארוך, שתקראו בספר. מאז היא שונאת את הדודים שלה, שרק רוצים לטובתה. היא חושבת שהם אשמים בהרג של הוריה. הסבא וסבתא שלה שונאים אותה. רק רוצים שתעזוב את חייהם.
היא גורשה מבית ספר כל שנה. עכשיו היא מגיעה לפנימיית ארגון."
****
אהבתם? יפה.
רוצים להירשם? עוד שעה כותבת פרק :)
הנה קריטריונים:
שם מלא:
תיאור חיצוני:
תיאור אופי:
רקע:
מצב כלכלי:
תחביבים:
וזה לבינתיים :)
תירשמו מהר!
ומי שנרשם ונמחק בגלל שהסיפור נמחק, אני מבקשת לכתוב שוב. אני יודעת שיישכחו פרטים, אבל אולי אני אזכר בהם.
תודה בכל מקרה!


תגובות (12)

שם- נוי אטר
תיאור חיצוני- עיניים ירוקות ושיער שטני ארוך, עגיל בטבור
אופי- חמודה, מצחיקה, מיתחברת מהר, לא אוהבת להיות לבד יש לה ריח טוב תמיד, מושכת בנים.
רקע- אח שלה זמר מצליח, ההורים שלה גרושים.
מצב כלכלי- טוב מאוד, יש לה הרבהה כסף
תחביבים: לשיר, לירקוד, לשחק (על במה) , להחמיא לאנשים

29/09/2013 10:00

יש לך את נטלייה בוורד?

29/09/2013 10:01

שם מלא: ג'ק נייט
תיאור חיצוני: עור בצבע חום שוקולד , עיניים כחולות עמוקות ,שיער חום כהה .שרירי אבל לא יותר מידי .
תיאור אופי: חברותי , אתלטי , לא מוותר בקלות , סופר רומנטי .
רקע:חי במשפחה רגילה עם אמא שלו ואחותו הגדולה והילדה של .אבא שלו היה חייל ומת ובלחמה .ג'ק הכי הכי בעולם אוהב את האחיינית שלו בת השנתיים .
מצב כלכלי: מצב סבבה בסך הכל
תחביבים: לשחק כדורסל , לרוץ, להיות במחשב , להיות עם האחיינית שלו .

יש לי משהו להוסיף אבא שלו היה מזה ג'לטלמן והוא חינך אותו שיהיה ככה וזה יהיה ממש מגניב עם תיהיה לו חברה ^_^

29/09/2013 10:04

שם מלא- סאם פיטרס
תיאור חיצוני- שיער בלונדיני קצר, עיניים כחולות בהירות מאוד, קצת נמשים, גבוה, שזוף, שרירים, אובססיבי לכושר. בקיצור, גבר החלומות של כל נערה.
אופי- חש את עצמו, אוהב להשוויץ באיך שהוא נראה, יודע מה הוא רוצה, משיג תמיד מה שהוא רוצה.
רקע- בא ממשפחה עשירה, אז הוריו נסעו לטיול בהוואי לשנתיים. הוא לבד בבית עצום, ולפעמים זה גורם לו להרגיש בדידות ועצבות. הוא יודע להסתיר את הרגשות שלו ממש טוב, וחולם שיהיו לו הורים תומכים שמחבקים ועוזרים לו בהכל.
מצב כלכלי- יותר מדי כסף.
תחביבים- כדורסל (גבריות.), לנגן ביגטרה, לפלרטט עם בנות, להשוויץ.
משהו להוסיף- אפשר שיהיה מישהי שהוא יתאהב בה והיא בו, אבל היא לא תסכים להיות איתו כי הוא תמיד מהערסים האלה של 'דפוק וזרוק'. את יכולה להמשיך את זה לאיזה כיוון שבאלך :)

29/09/2013 10:17

הייתי רוצה להירשם, אבל בתור בת.. זה אפשרי?

29/09/2013 10:20

כן אפשרי :)
תודה על כל התגובות :)
ולא, אורין לא העתקתי בוורד. לא הספקתי.

29/09/2013 10:29

שם מלא:מארי – אורלן שארל (כן, היא צרפתייה גאה, ותקראו לה אורלן וזהו)
תיאור חיצוני:שיער חום כהה, ארוך וחלק, פס אדום ודק בשיער, עיינים כחולות כהות
תיאור אופי:מוזרה, אוהבת לתקוע מילים בצרפתית בכל משפט, ילדותית, יש לה נטייה להיתקע באנשים
רקע:נולדה למשפחה של צרפתיים גאים, הם עלו לישראל מצרפת ואורלן איבדה את אחיה ואימה בתאונת מטוס, היא נשלחה לפנימיה על ידיי אביה וכשהגיעה לשם הוא התאבד
מצב כלכלי:מצב בסדר
תחביבים:לתקוע מילים בצרפתית, לשיר

29/09/2013 10:31

הו נהדר ^_^

שם מלא: רו אווין פקינסון – Rue Evin Peckinson, אבל קוראים לה רק רו XD
תיאור חיצוני: שיער שחור מעט פרוע ומתולתל בקצוות אשר אסוף בקוקו, עיניים חומות כהות שנוטים לחשוב לשחורות, עור חום כשוקו, (כי!!) גובה ממוצע, לא בדיוק מסוג הבנות שכשהן עוברות ברחוב בנים מפנים ראש רק כדי לבהות בהן אבל יפה בדרכה שלה, הולכת מעט שפוף כאילו אינה רוצה שיבחינו בה.
תיאור אופי: לעתים אין לה כוח לדבר ולהסביר לאנשים שלא מבינים אותה, ולכן היא מעדיפה לשתוק, למרות שכשמישהו מבין או שיש לה חשק לדבר, היא יכולה לדבר הרבה ולפעמים בצורה מהירה מידי כך שקשה לעקוב אחריה. היא צנועה, גאון מתמטי, אוהבת לקרוא מחקרים אך לא סיפורים דמיוניים כי היא אדם עובדתי שמחפש הוכחות, גם אם מישהו יגיד לה משהו שנראה לה לא במקום, אם הוא מבוגר ממנה היא לא תענה ותסבול בשקט מתוך כבוד. היא עקשנית כשמגיעים לנושאים שהיא חזקה בהם כגון מתמטיקה, פוליטיקה ומחקר ומעדיפה את הפינה השקטה והסגורה שלה, במקום להידחף לתוך ההמולה. היא שקרנית מעולה, במיוחד כי נאלצה לשקר בעבר על דברים שקשורים לעברה ולמצבי הרוח המשתנים שלה. היא עלולה להיות דיכאונית ומכונסת בתוך עצמה, וקשה לה להתחבר לאנשים אחרים. היא לא סובלת אנשים שחצנים או כאלה שלא מקשיבים לה עד הסוף. היא ביקורתית ועוקצנית, אבל לפעמים היא גם פוגעת בלי לשים לב, ולפעמים גם בכוונה כשהיא כועסת, אבל כשהיא מרגישה צורך אמיתי היא מתנצלת.
רקע: היא גדלה אצל סבא וסבתא שלה, מכיוון שאביה מת לפני שנולדה ממחלה ואמה נטשה אותה כי חששה שלא תוכל להחזיק מעמד בטיפול בילדה של מישהו שכבר לא נמצא איתה. סבא וסבתא שלה גידלו אותה וחינכו אותה הכי טוב שאפשר, אך החינוך הזה זכה דווקא לתגובות של "כמה את מיושנת" או "את מוזרה" בחוץ, ולא אהבו אותה בגלל צבע עורה. היא נעשתה מסוגרת וקשה, ותקופה מסוימת חתכה עד שהבינה שבסופו של דבר זה לא עוזר לה. כשהיא מתחילה לסמוך על אנשים, היא מגלה צד ידידותי.
מצב כלכלי: היו לה את הדברים הבסיסיים, אבל הכסף לא הספיק לפינוקים וטיולים. פעם בשנתיים בערך היא הייתה נוסעת לטיול ארוך עם סבה וסבתה, אבל כשהגיעו למצב שהכסף לא מספיק, הם שלחו אותה לפנימייה בלית ברירה.
תחביבים: קריאת מחקרים, בישול ואפייה, למידת שפות, (היא כבר יודעת אנגלית, ספרדית ולטינית שוטף, אבל מתקשה בצרפתית וברוסית למרות שהיא מנסה) משחקי קלפים. היא מנגנת על פסנתר ומלחינה לעתים רחוקות, אבל את התחביב הזה היא מעדיפה לשמור לעצמה מחשש שיראו בה "חנונית" בפנימייה וידחקו אותה עוד פעם לחלוטין אל מחוץ לתמונה.

סליחה על ההרשמה הארוכה XD

29/09/2013 10:51

אה, וכשמגיעים למוסריות היא עלולה להיות אימהית מידי ולוחצת, אבל רק כלפי אנשים שהיא רואה בהם כקרובים אליה.

29/09/2013 10:54

חחחחח זה בסדר גמור! אני אכתוב נראלי מחר כי אני לא בטוחה שיישארו אנשים..

29/09/2013 10:56

שם מלא: פיטר בורק
תיאור חיצוני: שיער שטני בהיר ועניים טובות לב בצבע תכלת אפרפר גבוהה וחזק פנים נאים מאוד גאים וסמכותיים
תיאור אופי: מנהיג מלידה חכם אמיץ טוב לב כריזמטי ומלא טקט הוא יודע בדיוק מה להגיד ומתי כדי לגרום לאנשים להרגיש טוב אבל הוא לא מניפולטיבי קשה להוליך אותו שולל כי הוא לא גאוותן והוא מאמת דברים לפני שהוא משתכנע בהם יש לו נטייה קשה לאלכוהוליזם והוא מנסה להסתיר את זה אבל במצבים קשים הוא לא יכול להגיד לא לשוט וודקה ברגע שהוא מתחיל הוא לא יכול להפסיק והוא תמיד מסתיר את זה,
רקע: הוא פחות או יותר גידל את עצמו שני ההורים שלו מתו בתאונת דרכים שהוא היה בן 5 וגם לפני זה הוא לא ראה אותם הרבה. מאז הוא עבר בבתי תמחויי שונים זה השפיע אליו בדרך הפוכה מהצפוי במקום להפוך למריר הוא החליט שהוא יעשה כל מה שהוא יכול כדי שאף אחד לא יחיה בלי משפחה או מישהו שהוא יוכל לסמוך אליו ובגלל זה הוא לוקח תחת חסותו ילדים מבולבלים (אני יודעת שזה נשמע רע) או פרועים משמש להם מודל לחיקוי ומלמד אותם כל מה שהם צריכים לדעת
מצב כלכלי: הוא עני מאוד (כאילו היה לו מה לאכול אבל הוא לא ממש יכל להרשות לעצמו מותרות) הוא לומד בפנימייה באמצאות מלגה אבל אף אחד לא יודע את זה
תחביבים: קריאה (בעיקר ספרי מלחמה ואסטרטגיה הספר האהוב אליו זה "אומנות המלחמה") ספורט
פחדים: כלבים

29/09/2013 11:50

מגניב :)
הוספתי

29/09/2013 12:17
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך