אוקיי,אז..מצטערת אם חפרתי או יצאתי בכיינית,פשוט רציתי לפרוק,ומה שכתבתי על המחלות ועל מה שאני יודעת על זה זה מניסיון אישי בגלל משפחה,לא בגללי אם מישהו קרא וחשב אחרת,שוב מצטערת אם חפרתי או משהו

פריקה

03/10/2015 566 צפיות 3 תגובות
אוקיי,אז..מצטערת אם חפרתי או יצאתי בכיינית,פשוט רציתי לפרוק,ומה שכתבתי על המחלות ועל מה שאני יודעת על זה זה מניסיון אישי בגלל משפחה,לא בגללי אם מישהו קרא וחשב אחרת,שוב מצטערת אם חפרתי או משהו

מכירים את הרגע הזה שפשוט נמאס ממה שקורה לכם ואתם פשוט רוצים לחזור לזמן שהייתם ממש קטנים בלי מודעות למה שוקרה או בלי שום דאגות בכלל,כשהכל היה קל יותר? אני כן,זה קרה לי כל כך הרבה פעמים שכבר נמאס לי מזה..
אני לא אגיד שנמאס לי מדברים טיפשיים כמו יותר מדי שיעורים או עבודות או מה שזה לא יהיה,כי זה קושי חולף שבעתיד כמות השיעורים שנתנו לי בבית ספר לא תשנה לי,אבל אני כן אגיד שנמאס לי מכל דבר שקשור במחלות,ריבים ונקודות שבירה של אנשים,נמאס לי להתגעגע לזמן שחשבתי שסרטן זה רק בעל חיים,שלא ידעתי מה יכול לקרות כשמישהו קרוב אלייך מאושפז בבית חולים,מה ההשלכות של בקושי לאכול או כל דבר שקשור במחלות או בעיות בריאותיות,נמאס לי לחשוב על מה היה קורה אם הדברים שקרו לא היו קורים,אם היה טוב יותר או לא,פשוט נמאס,אבל אני יודעת שאני תמיד אתגעגע לזמן שהייתי בגן,למרות שכבר אז ידעתי מה זה סכרת אבל עדיין היה יותר קל אז מעכשיו..


תגובות (3)

ממש לא חפרת. האתר הזה הוא מקום ממש טוב לפרוק לפי דעתי.
אני אישית ממש לא רוצה לחזור לתקופה של הגן ולעבור את הכל שוב.
אני מאחלת לך שתדעי רק טוב והחלמה מהירה לקרוב/ת המשפחה שלך!
אם את מרגישה צורך לפרוק או לדבר, אני פה תמיד.

03/10/2015 19:40

אני כל חיי פורקת באתר הזה, בכל המשתמשים שהיו לי חוץ מאחד הכל היה קטעים שהם פריקות. תפרקי זה טוב מי שלא טוב לא שלא יקרא

03/10/2015 22:58

אני כל כך מסכימה איתך! גם אני הייתי רוצה לחזור לגן. ולהישאר שם. כשהחיים עוד היו דבש והכל נראה ורוד.

04/10/2015 00:49
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך